Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×
Forum upgrade zaterdag 24-5-2025 omstreeks 14.00 uur Ă—

Recommended Posts

Gepost
Haha :r

Toen die werd aangesteld alles over die man zitten lezen, en nu alweer weg. Wat een gure types heb je er in België rondlopen trouwens.

Je snapt niet dat clubs er ĂĽberhaupt mee in zee gaan.

Gepost (edited)
Wtf :-D:-D:-D

Btw 21 miljoen voor Ndidi haha, grapje zeker?

Neem. Heb jij Ndidi wel eens zien spelen ? Grootste talent in de JPL.

Voor zijn carrière denk ik dat hij beter eerst een tussenstop in Duitsland maakt .

Het geld dat je voor Ndidi en Bailey gaat vangen investeren in een doelman, Vervanger voor Buffel& Vervanger voor Ndidi.

Edited by Jaspeeer123
Gepost

Heeft zich wel ontwikkeld ja. Vorig seizoen blonk hij uit in defensief opzicht, maar het lijkt er wel op dat hij dit seizoen eindelijk de schoendozen rond z'n voeten heeft gehaald en opbouwend ook degelijk is. Typische PL-speler wel natuurlijk.

Gepost

Kouyaté ging voor 8 miljoen naast West Ham en was ouders en voetballend minder.

Is ondertussen ook al 2 seizoenen geleden dus de prijzen daar zijn nog harder doorgedraaid.

20 miljoen lijkt me dus niet zo heel overdreven nee.

Gepost

Normaal niet. Onderling resultaat telt, denk ik.

Ja maar als ze met drie gelijk staan? Dan wint Anderlecht onderling tegen Mainz maar verliest onderling tegen Saint Etienne..

Gepost

Interessante hypothetische discussie, gelukkig blijft ze hypothetisch. Anderlecht door dus, Genk ook. Standard en AA Gent hebben wat hulp nodig maar ook gewoon nog kansen. Wat een weelde, herinner me seizoenen dat het heel anders was.

Gepost

Die Weiler wordt gewoon de nieuwe Franky Vercauteren.

Gaat een wansmakelijke puinhoop achterlaten die niet te overzien is.

Maargoed, gezien het programma de komende maand zal deze onzin niet al te lang meer duren gelukkig.

Brugge thuis, Gent en Kortrijk uit,, 2 keer Charleroi uit (1 keer voor de beker).

En met dit zootje zijn thuismatchen tegen Moeskroen en Eupen ook gewoon moeilijk.