Jaspeeer123 Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Loting EL vandaag. Als we verder willen komen vermijden we best Manchester United, Krasnodar, Rostov en Monchengladbach. Al zouden de 1ste en laatste wel leuke matchen zijn. Liefst AZ of Celta dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Matige wedstrijd gisteren, gelukkig wel zonder probleem gewonnen. Laifis toch wel echt een klasbak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Haha, wat is dat toch met Anderlecht en lotingen, krijgen altijd de meest lelijk of onhaalbare (of allebei) ploegen. Nu weer tegen Zenit, tsja Gent-Tottenham wel hele mooie matchup, je gaat er wel uit wss, maargoed, mooie affiche Astra-Genk mja, moet je altijd doorgaan, maar ook lelijke loting wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Lelijk, maar wel haalbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 12 december 2016 Share Geplaatst 12 december 2016 Prachtige loting, sportief onhaalbaar maar goed, je mag op Wembley gaan spelen. En die uitmatch op Wembley wordt dan nog de 100ste Europese wedstrijd in de clubgeschiedenis... Prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 11/2 Liverpool (U) 16/2 AA Gent (U) 18/2 FA Cup 5e Ronde 23/2 AA Gent (T) 25/2 Stoke (T) Heb eens even zitten kijken en dit is het schema van Spurs rond die twee wedstrijden tegen Gent. Ik verwacht in ieder geval een zwaar geroteerd team. Niet dat Gent dan plots favoriet is, maar met wat geluk zit er wel iets in denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Exact, ik denk dat je zeker kans hebt. Vergeet ook niet dat de Engelse teams in Europa vaak uit een ander vaatje moeten tappen dan men gewend is. Als Tottenham inderdaad met een B-ploeg op het veld stapt (wat volgens mij langzamerhand gewoon een vorm van indekken aan het worden is) kan Gent wellicht wel verassen. Prachtige loting, sportief onhaalbaar maar goed, je mag op Wembley gaan spelen. En die uitmatch op Wembley wordt dan nog de 100ste Europese wedstrijd in de clubgeschiedenis... Prachtig. Huhu, ik denk niet er veel mensen op af zullen komen. EL-wedstrijdje tegen een ''onbekende club'' uit België, nee daar voelen ze zich veel te goed voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Is wel Hein z'n ticketje naar de Premier League natuurlijk, maken of kraken Billy, kom op :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 december 2016 Share Geplaatst 13 december 2016 Een gelijkspel in eigen stadion kan Gent misschien wel halen ja, maar zelfs het B-team is een klasse sterker dan Gent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Beker is nu wel het belangrijkste. Nikos:clap::clap: Hopen op Zulte/Eupen in halve finale en dan Oostende terugpakken voor de 6-0 in de finale. Maes wéér al laat met zijn wissels. De tweede wissel pas in minuut 105....:wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 15 december 2016 Share Geplaatst 15 december 2016 Huhu, ik denk niet er veel mensen op af zullen komen. EL-wedstrijdje tegen een ''onbekende club'' uit België, nee daar voelen ze zich veel te goed voor. Of er veel Spursfans op afkomen of niet, interesseert me niet. Het stadion blijft legendarisch en de interesse langs Gent kant is enorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Vandaag een belangrijke match. Verliezen we is play-off 1 zo goed als weg. Winnen we, dan zou dat een enorme geruststelling betekenen en misschien het begin van iets moois kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Bwah verliezen is nog geen ramp. Als je die inhaalpot tegen WB wint sta je op 5 punten van plaats 6. En aangezien niemand echt dominant is moet dat nog te doen zijn toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Dat rood voor Standard slaat ook nergens op zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 18 december 2016 Share Geplaatst 18 december 2016 Die verdediging van Genk ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Maes:wall::wall::wall:. Ik erger me rot aan die gast. Zei het gisteren nog in het stadion: "Maes gaat niet wisselen voor minuut 60." Et voila, gisteren eerste wissel in minuut 68! Terwijl we al vanaf de rust achterstonden. Die wissel was dan ook nog eens een LB voor een LB:wall::wall::wall: En nog niet eens alle drie de wissels doorvoeren he. Bol hem matige trainer. Gelukkig kreeg hij een fluitconcert toen hij Trossard wisselde voor Buffel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 19 december 2016 Share Geplaatst 19 december 2016 Maes:wall::wall::wall:. Ik erger me rot aan die gast. Zei het gisteren nog in het stadion: "Maes gaat niet wisselen voor minuut 60." Et voila, gisteren eerste wissel in minuut 68! Terwijl we al vanaf de rust achterstonden. Die wissel was dan ook nog eens een LB voor een LB:wall::wall::wall: En nog niet eens alle drie de wissels doorvoeren he. Bol hem matige trainer. Gelukkig kreeg hij een fluitconcert toen hij Trossard wisselde voor Buffel. Lag wel aan de basis van de gelijkmaker :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 21 december 2016 Share Geplaatst 21 december 2016 Ja Genk :cab: dit wordt pittig hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 Laat ze maar PO II spelen, ontmoeten wij toch minstens 1 toffe tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 Net als bij Genk-Standard nu ook weer zo'n vreemde onterechte rode kaart. Bizar toch hoor Gent speelt wel sterk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 (bewerkt) Als dit Anderlecht kampioen speelt neem ik een maand een avatar van Badji. Slaat echt weer helemaal nergens op, worden weggespeeld met een man meer. 22 december 2016 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 22 december 2016 Share Geplaatst 22 december 2016 Als dit Anderlecht kampioen speelt neem ik een maand een avatar van Badji. Slaat echt weer helemaal nergens op, worden weggespeeld met een man meer. Awel ik doe mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Denk dat @Scifo ook heel graag zou meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Ik zou wel willen maar ik vrees dat een Badji avatar niet in staat is binnen de lijntjes van het avatar vakje te blijven :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 25 december 2016 Share Geplaatst 25 december 2016 Hasi wordt genoemd als mogelijke opvolger van Maes als die buiten vliegt. :cab::cab:Dan toch liever Peter maar houden tot het einde van het seizoen zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten