Messidona Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Bob Peeters en zijn ploeg naar tweede klasse aub, anders gaan ze hem blijven ophemelen als goede beloftevolle trainer ;e Echt, ik kan die man niet horen of zien... Had Standard graag in PO1 gezien maar ja, als je het zo verkloot. Voor Gent is het gedaan in de titelrace denk ik, Brugge zal hem gaan pakken. Dip blijft maar duren, vorig seizoen zaten we in een opwaartse curve. Met zo'n vorm de play-offs beginnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Ai ai OHL.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Voor Gent is het gedaan in de titelrace denk ik Huh? :cab: Rood OHL nog ook, die zijn eraan denk ik. Hopen dat WB nog een goaltje maakt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Leuven :( Doodzonde, maar ze hebben zichzelf gewoon te kort gedaan. Nu ook weer in de slotfase. Daarnaast hadden ze die belangrijke wedstrijd in Moeskroen ook niet mogen weggeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Bah, fucking Westerlo. Belachelijk eigenlijk, zo'n dramatische selectie maar wel erin blijven en OHL met zoveel talent is weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Fantastische laatste speeldag toch Wat een competitie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Mja die leuke aanvallende spelen van OHL zullen wel worden weggeplukt. Ik denk dat dit het jaar wordt van Club voor de titel. Standard zal dan vol voor de beker gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Club zal ook wel vol voor de beker gaan hoor ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Dat spreek ik niet tegen, maar ik denk dat Standard hem gaat pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Yu de mannen Zal jullie volgend jaar op de hoogte houden van 1B Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Dat de 15e en 16e al in half maart klaar zijn met het seizoen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Heerlijk toch. 4 maanden coke en hoeren voor Bob op Ibiza _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 (bewerkt) 4-0 tegen Standard, kan slechter. Merci Kosanovic :D Hanni trouwens, wat een weergaloze speler. Ik ben écht benieuwd waar zijn top is. 13 maart 2016 bewerkt door Bingbangboem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Tja. Had ook liever Standard in POI en OHL nog in eerste klasse gezien maar op het eind van de rit tellen natuurlijk alleen de punten. Beetje lastig om te zeggen dat Zulte of Westerlo het niet verdiend zou hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Heerlijk ouderwets avondje ADK. Die Hanni jongens :< Weergaloze speler, klaar voor het buitenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Of een van de Belgische topclubs? ZW trouwens bijna heel seizoen top 6 gestaan, dan verdien je het toch wel. Al verwacht ik helemaal niets van ze in PO I Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 (bewerkt) Weet niet welke club dat zou zijn, [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION];. Anderlecht, Brugge, Gent en Genk hebben niet echt nood aan een nummer 10 en ik hoop dat men bij KV niet wilt onderhandelen met Standard. Anders zijn we na dit seizoen niet alleen Hanni, maar ook Cissé, Gillet en Vandewalle aan hen kwijt... Valdes is overigens gewoon één van de slechtste keepers uit onze competitie :cab: 13 maart 2016 bewerkt door Bingbangboem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Ja hahaha die Valdes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 13 maart 2016 Share Geplaatst 13 maart 2016 Volgens Seth De Witte zelf is Hanni wel goed, maar helemaal niet zoo goed. En zit alles gewoon mee bij hem dit seizoen. Ik wil het ook nog wel zien bij een topclub of hij het daar ook waar gaat maken. Lijk mij een Gorius. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 Had wel medelijden met de spelers van OHL. Maargoed, als ze zo goed waren gingen ze degradatie wel ontlopen hebben. Gewoon zichzelf tekort gedaan zeker tegen Moeskroen. Match van gisteren joh, Gedoz is echt helemaal niets he. Vind het enorm frustrerend dat Tuur nooit meer minuten mag maken terwijl die gast 0.0 inzet toont en altijd rap z'n plaats op het veld krijgt van Preudhomme. Izquierdo daarentegen begint wel weer beter en beter te spelen. Ook Vossen blijkt weer belangrijk, al toch een paar keer met z'n goals voor 3 punten gezorgd. Zie het wel zitten de play-offs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 Gedoz :-D Ongelooflijk wat voor een matige speler dat geworden is. Valdes is inderdaad toch niet zo'n topaankoop gebleken, zag er gisteren niet goed uit bij meerdere doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 Volgens Seth De Witte zelf is Hanni wel goed, maar helemaal niet zoo goed. En zit alles gewoon mee bij hem dit seizoen. Ik wil het ook nog wel zien bij een topclub of hij het daar ook waar gaat maken. Lijk mij een Gorius. Serieus? Vindt die Hanni niet goed? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 (bewerkt) Wat een kutbegin voor de playoffs voor Club wel. Oostende uit, Gent thuis, Anderlecht uit en Genk uit Ohja. Oostende uit is in Roeselare. Bijna iedereen is hier voor Club, komt dus nog goed uit ;c 14 maart 2016 bewerkt door mattijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 Wat een kutbegin voor de playoffs voor Club wel. Oostende uit, Gent thuis, Anderlecht uit en Genk uit Ohja. Oostende uit is in Roeselare. Bijna iedereen is hier voor Club, komt dus nog goed uit ;c Een kutbegin betekent wel een lekker einde... Ik zie jullie hem pakken dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 Wat maakt het uit in welke volgorde je ze speelt, je moet ze toch allemaal spelen :cab: Eindigen met ZW en Oostende kan wel weer goed zijn. Denk eigenlijk dat Gent nog de beste kalender heeft als je het zo ziet btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten