Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

Bob Peeters en zijn ploeg naar tweede klasse aub, anders gaan ze hem blijven ophemelen als goede beloftevolle trainer ;e Echt, ik kan die man niet horen of zien... Had Standard graag in PO1 gezien maar ja, als je het zo verkloot. Voor Gent is het gedaan in de titelrace denk ik, Brugge zal hem gaan pakken. Dip blijft maar duren, vorig seizoen zaten we in een opwaartse curve. Met zo'n vorm de play-offs beginnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet welke club dat zou zijn, [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION];. Anderlecht, Brugge, Gent en Genk hebben niet echt nood aan een nummer 10 en ik hoop dat men bij KV niet wilt onderhandelen met Standard. Anders zijn we na dit seizoen niet alleen Hanni, maar ook Cissé, Gillet en Vandewalle aan hen kwijt...

Valdes is overigens gewoon één van de slechtste keepers uit onze competitie :cab:

bewerkt door Bingbangboem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had wel medelijden met de spelers van OHL. Maargoed, als ze zo goed waren gingen ze degradatie wel ontlopen hebben. Gewoon zichzelf tekort gedaan zeker tegen Moeskroen. Match van gisteren joh, Gedoz is echt helemaal niets he. Vind het enorm frustrerend dat Tuur nooit meer minuten mag maken terwijl die gast 0.0 inzet toont en altijd rap z'n plaats op het veld krijgt van Preudhomme. Izquierdo daarentegen begint wel weer beter en beter te spelen. Ook Vossen blijkt weer belangrijk, al toch een paar keer met z'n goals voor 3 punten gezorgd. Zie het wel zitten de play-offs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens Seth De Witte zelf is Hanni wel goed, maar helemaal niet zoo goed. En zit alles gewoon mee bij hem dit seizoen. Ik wil het ook nog wel zien bij een topclub of hij het daar ook waar gaat maken. Lijk mij een Gorius.

Serieus? Vindt die Hanni niet goed? :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een kutbegin voor de playoffs voor Club wel. Oostende uit, Gent thuis, Anderlecht uit en Genk uit

Ohja. Oostende uit is in Roeselare. Bijna iedereen is hier voor Club, komt dus nog goed uit ;c

Een kutbegin betekent wel een lekker einde... Ik zie jullie hem pakken dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites