Simonsav Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Waarom niet gewoon deze opstelling eigenlijk: Bruzesse; Meunier - Mechele - Duarte - De Bock Claudemir - Vormer Vazquez Gedoz - Vossen - Refaelov Het probleem is gewoon dat de balans bij ons gewoon vaak helemaal zoek is. Dat is ook de reden waarom we het zo moeilijk hebben tegen teams waar die balans wel goed zit, en die snelheid hebben. Hoe ons middenveld tegen Gent bv altijd weggespeeld wordt.. Bruzzese - laat ons eerlijk zijn, is gewoon niet goed genoeg; redelijk keeper voor de pintjesleague maar overstijgt de middelmaat niet en is geen puntenpakker Meunier - zit al met z'n kop in het buitenland, zou het liefst volgende week al vertrekken Mechele - laatste anderhalf jaar zoveel moeten spelen door blessures van anderen, lijkt soms wel opgebrand Duarte - maakt geen progressie meer, zitten steeds meer fouten in z'n spel, en zou ook weg willen De Bock - heeft in 3 jaar geen halve meter vooruitgang geboekt, maakt nog altijd dezelfde fouten als 3 jaar terug Claudemir - hoogstens een backup, te weinig voetballend vermogen Vormer - held Vazquez - te grillig, wil weg, luie voetballer Gedoz - de Gedoz van een jaar geleden is compleet vermist, is een egootje geworden waarbij 80% van de acties mislukt Refaelov - eindelijk weer fit, altijd basis Vossen - tsjah.. als je ruimte hebt en weinig wendbare verdedigers tegenover je, is Jelleuh wel ok.. maar in matchen als vandaag kan dit totaal niet op een defensie wegen Serieus, we hebben een hele ruimte kern, maar hoeveel van die gasten zijn nu daadwerkelijk onmisbaar. ??????????? Meunier(??) Engels Denswil/Mechele ??????????? ???????????? Vormer ????????????? Refaelov ????????????? ???????????? We hebben een eerste keeper nodig, een dominante VM, een linksback die beter is dan De Bock (moet lukken toch), een linksbuiten, centraal hopen dat Vanaken zich ontwikkelt, en eens een deftige spits kopen ipv een tweederangsBelg of een vage Braziliaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 k ben het echt kotsbeu. Een muisgrijs seizoen, waarbij we nog gaan mogen oppassen. Uit zijn we een drama. En van Standard, Anderlecht, Genk en Gent zijn we thuis nog niet gewonnen. De spelers die ik wil houden zijn wellicht weg. Kunnen we onder de rest aub grote (!) kuis houden? En nadat we Kosanovic tijdens de winterstop voor een belachelijk bedrag naar Anderlecht hebben laten gaan, mag de rest van de balkanconnectie (inclusief makelaar + trainer) het wat mij betreft ook afbollen!! Ik kan je alleen maar gelijk geven, dit is verschrikkelijk. Ok, Croizet en Trossard zijn goede spelers, maar van dit OHL zo simpel verliezen is een schande. Dat Satli op een voor hem enorm ondankbare positie moet spelen (linksback) tart ook alle verbeelding. Al een geluk dat we Matthys, Verdier, Cissé, Hanni en Gillet hebben. Imo zowat de enigen die een deftig niveau halen. Onze verdediging is een zeef, Cocalic wordt met de match slechter, Paulussen in slechte vorm, we hebben niet eens een speelwaardige linksback, onze motor op het middenveld moet prutser Rits zijn,... Wat een wanbeleid (van Jankovic en Renard?)! Dat ook Claes geen enkele kans krijgt is simpelweg dom te noemen. Geef die jongen enkele matchen vertrouwen en die maakt indruk (zie begin vorig seizoen). Dus wat hebben we nodig? Volledig nieuwe verdediging, nieuwe coach die niet aan eigenbelang doet, een motor rond de middencirkel, een nieuwe sportief manager een voorzitter die eens af en toe met zijn vuist op tafel durft te slaan. En o ja, een officieel excuses dat ze Rits op een contractverlenging hebben getrakteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Groot gelijk. En dat ze daar ook maar een excuus geven voor verlengen De Petter. Kern opkuisen is de boodschap! Houden Keepers : Jean-François Gillet Anthony Swolfs Anthony Moris Verdediging : Laurens Paulussen Xavier Chen Alexander Corryn Jordi Vanlerberghe Middenveld : Ibrahima Cissé Joachim Van Damme Seth De Witte Rafal Wolski Randall Leal Glenn Claes Tim Matthys Aanval : Jordy Peffer Nicolas Verdier Inkomend CV's: Heylen - Anderlecht + Jan Wuytens Linksback: topper in mindere competitie 8: Dingomé - Moeskroen Rechtsvoor: topper in mindere competitie Nummer 10: topper in mindere competitie Linksvoor : Kawaya - Anderlecht Spits 1 : Gounongbe - Westerlo Spits 2: Diallo Tubeke (oude ervaren rot, echter wel de beste speler van tweede. Indien die amper iets moet kosten natuurlijk) Weg Colin Coosemans (uitlenen aan andere ploeg voor wedstrijdritme, zodat ie Gillet kan vervangen) Mourad Satli Mats Rits Vladimir Volkov Steven de Petter Jens Naessens Edin Cocalic Dalibor Veselinovic Transfer out Milos Kosanovic : Transfer Sofiane Hanni : Transfer Uitlenen voor speelkansen Jules van Cleemput Yan De Maeyer Cedric Mingiedi Mpembele Miguel Mees Lionel Nshole Makondi Mohamed Zeroual Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Moet zeggen dat ik zeer veel schrik had omdat we drie basispionnen misten (Kostovski, Remacle en Le Postollec, vervangen door godbetert Cerigioni, Asamoah en Houdret :cab:). Triestig dat wij gewoonweg géén bank hebben (op Azevedo na want die jongen kan je altijd gebruiken als supersub). We hebben nu die Calvé aangetrokken voor de rechtsback want buiten Ngawa hadden we dus geen rechtsback. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Raman laat ook weer ff zien dat ie maar 2 hersencellen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Raman idd :-D Staatsmongool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Meer uitleg over de slechte prestaties van de mooiste club van ons land Ik kan je insgelijks ook alleen maar gelijk geven. Cashen voor Kosa - die dit seizoen al een paar kostelijke tegendoelpunten op zijn naam heeft staan, wordt snel overgekeken door zijn goede traptechniek - en Hanni - die dit absoluut verdient, wat een klasbak. Zo ruimte creëren voor gerichte aankopen en geen doublures op retour zoals Chen (gaat dit nog door?) te gaan halen. Al kan ik je niet echt gelijkgeven met je laatste blokje tekst. Let's face it: het seizoen is voor ons toch al gedaan. Zoiets als we eind vorig seizoen hebben geflikt, zie ik niet meer gebeuren. Geef dan eens die jonge talenten speelminuten. Nu hebben we sinds de vereffening eindelijk wat talent, vernietigen we hun carrières. Zo weet je wie je kan bijhouden en wie beter vertrekt. Onze uitleenpolicy is de laatste jaren trouwens hallucinant slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Probleem is dat we geen echte talenten hebben, [MENTION=6708]Malinwa[/MENTION]; Jeugd op KV is simpelweg dramatisch. Chen is trouwens al een tijd officieel, maar ik weiger te geloven dat die het tij gaat keren. Is er niet bepaald jonger op geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Is toch ook een back? Die zijn sowieso niet super beslissend natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Denk dat ze bij Gent wel stilaan van Raman af willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 (bewerkt) Is toch ook een back? Die zijn sowieso niet super beslissend natuurlijk. Probleem ligt dan ook vooral bij onze backs, de rest kan er in principe nog mee door. Obradovic werd vervangen door de grootste miskoop in de geschiedenis van KV, Volkov. Die vent kan er werkelijk geen bal van, het is een wonder hoe die zo'n mooi palmares heeft en tot voor kort international was. Wordt in eigen huis bij iedereen balcontact uitgefloten, zo erg is het zelfs. Zijn vervanger Satli deed het dit weekend ook niet bepaald beter... Was geen vuiltje aan de lucht tot die het nodig vond om te stuntelen :cab: En Paulussen is al even dramatisch, jammer genoeg. Ach ja, als Kosanovic en vooral Hanni deze winter vertrekken, hebben we toch het mooiste stadion in tweede klasse (y) 20 december 2015 bewerkt door Bingbangboem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Nu werkt dat ook niet echt motiverend voor een speler als hij bij elk balcontact uitgefloten wordt ;c Dat gebeurt bij ons ook hoor, maar ben daar niet zo voor. Ja, ben een paar keer voorbij jullie stadion gereden en dat is wel heel knap. Maar snap wel dat de supporters liever sportieve successen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 20 december 2015 Share Geplaatst 20 december 2015 Fucking kut Jankovic met z'n klote transfers en dito opstellingen Ow dus jij bent Fred #jankobuiten op VK? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Nu werkt dat ook niet echt motiverend voor een speler als hij bij elk balcontact uitgefloten wordt ;c Dat gebeurt bij ons ook hoor, maar ben daar niet zo voor. Ja, ben een paar keer voorbij jullie stadion gereden en dat is wel heel knap. Maar snap wel dat de supporters liever sportieve successen zien. Gemoedstoestand ADK is de laatste tijd heel wat veranderd. Ik denk dat iedereen héél wat meer had verwacht van dit seizoen, geheel onterecht natuurlijk. De uitstekende reeks na nieuwjaar heeft de supporters (en het bestuur) verblind. Jankovic is een ferm overschatte trainer die de verkeerde keuzes opstapelt, om in de basis te staan moet je Veljkovic als makelaar hebben en ons aankoopbeleid surtout laat de wensen over. Frustraties worden dan maar uitgewerkt op een aantal individuen, waaronder Volkov en ook bijvoorbeeld een Veselinovic die ons bij wijze van spreken bijna op z'n eentje in eerste heeft gehouden vorig seizoen. Nu moet ik toegeven dat ik ook niet meteen de grootste liefhebber ben van de beste man, maar een eigen speler uitfluiten, daar doe ik niet aan mee. Gelukkig heeft die dwerg zich nog herpakt na een slecht seizoensbegin, behoedt ons de laatste tijd voor regelrechte blamages ;c Wie is Sels ook alweer? Jeanke gaat naar Frankrijk, niemand anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Denk dat ze bij Gent wel stilaan van Raman af willen. Hij is zijn eigen goed naar de exit aan het begeleiden... Met Wikheim die ze gekocht hebben en interesse in Ndongola en Edmilson gaat hij zelfs zijn plekje op de bank mogen opgeven. Domme gast, zoiets roep je toch niet als speler... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Die Raman vertoeft volgend jaar gewoon ergens in Azerbeidzjan of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Gelukkig heeft die dwerg zich nog herpakt na een slecht seizoensbegin, behoedt ons de laatste tijd voor regelrechte blamages ;c Wie is Sels ook alweer? Jeanke gaat naar Frankrijk, niemand anders. Paar uitstekende reddingen van JFG tegen OHL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Paar uitstekende reddingen van JFG tegen OHL Krijgt te weinig waardering, vind je niet? Nu werkt dat ook niet echt motiverend voor een speler als hij bij elk balcontact uitgefloten wordt ;c Dat gebeurt bij ons ook hoor, maar ben daar niet zo voor. Ja, ben een paar keer voorbij jullie stadion gereden en dat is wel heel knap. Maar snap wel dat de supporters liever sportieve successen zien. Werkt zeker niet, al is dat pas van de laatste 2 thuismatchen. Maar da's belachelijk als je zoiets doet als 'supporter'. Ow dus jij bent Fred #jankobuiten op VK? :-D Jup haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Krijgt te weinig waardering, vind je niet? Onze Rudy is beter _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carolo19 Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Aan de KVM fans: Hoe doet Vanlerberghe het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 21 december 2015 Share Geplaatst 21 december 2015 Meest tamme vos die ik ooit gezien heb [MENTION=31726]Carolo19[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Zou me verbazen mocht die ooit effectief doorbreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carolo19 Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Meest tamme vos die ik ooit gezien heb [MENTION=31726]Carolo19[/MENTION]; Hoezo? [emoji14] Ik ken zijn vriendin, vandaar dat ik z'n 'carriere' een beetje volg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Die Raman vertoeft volgend jaar gewoon ergens in Azerbeidzjan of zo. Zie hem nog wel terugkeren naar KFCO Wilrijk, zit daar wel op z'n plaats dan qua intelligentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 Hoezo? [emoji14] Ik ken zijn vriendin, vandaar dat ik z'n 'carriere' een beetje volg. Ongeloof nonchalant en ongemotiveerd als die inkomt (geeft toch die indruk). Vorige thuismatch moesten we hem gewoon letterlijk wakker maken in een bepaalde fase. Zeer jammer want talent heeft die wel, z'n enige echte nadeel is wat ik eerder al vermeldde en dat hij traag is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten