Rexcoder Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Paul Put heeft een aantal jaar terug al eens op gesprek geweest tschijnt, dus wie weet. IMO ligt het probleem bij de slechte transferpolitiek en bij de spelers zelf, en niet bij Jacky. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Als ge zo'n kwal als de Jacky aanstelt als trainer dan vraagt ge er gewoon om, zeker als ge geen al te schitterende kern hebt. Degradeer maar gewoon ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Heerlijk van Gent :D Zag 'em er al in vliegen bij die laatste corner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 / Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Als ge zo'n kwal als de Jacky aanstelt als trainer dan vraagt ge er gewoon om, zeker als ge geen al te schitterende kern hebt. Degradeer maar gewoon ;e Degraderen is zo erg nog niet, in tweede is het ook plezant he Antwerp1? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Ik beeld mij ff de avond van [MENTION=30186]Messidona[/MENTION]; in ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Ik beeld mij ff de avond van [MENTION=30186]Messidona[/MENTION]; in ;c Ik dacht nog 'stel u voor als die er nu nog ingaat'. Ik denk dat ik mijn buur heb wakker gemaakt :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Echt heel knap. Vandaag misschien onterecht, maar dat is dan de compensatie voor de wedstrijden waar ze meer verdienden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 november 2015 Share Geplaatst 25 november 2015 Bwa, onterecht zou ik niet zeggen. Ik vond Lyon eigenlijk totaal niet sterk op enkele goede fases na. Gelijkspel was een terechte weergave geweest, maar zoals je zegt, compensatie voor de vorige wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Emilio Ferrera naar OHL, weet niet wat er te van denken. Bob Peeters naar Westerlo, die willen dus degraderen :-D ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Te belachelijk toch stilaan. Gewoon hetzelfde trosje namen die elkaar telkens afwisselen. De volgende club die nu z'n trainer ontslaat zal wel Harm van Veldhoven of Jacky aannemen, let op :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Die komen hier niet meer aan de bak, toch niet in eerste klasse (al dacht ik dat ook van Ferrera). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Te belachelijk toch stilaan. Gewoon hetzelfde trosje namen die elkaar telkens afwisselen. De volgende club die nu z'n trainer ontslaat zal wel Harm van Veldhoven of Jacky aannemen, let op :-D Behoorlijk triestig hoeveel krediet die mannen toch blijven hebben :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Die komen hier niet meer aan de bak, toch niet in eerste klasse (al dacht ik dat ook van Ferrera). Dat dacht ik al vaak genoeg van een Leekens, hoe vaak die niet zijn streken heeft uitgehaald en clubs in de zak heeft gezet. En toch wordt hij steeds ergens aangenomen. Bob Peeters is echt te ziek, heeft één gelukkig jaar gehad bij Cercle en daarna quasi overal zwaar gefaald. En van hem wordt dan verwacht een ploeg in eerste klasse te houden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 (bewerkt) WB ook sterk gepresteerd, en even bij Charlton. Voor de rest ondermaats. Maar 't is toch zo'n sympathieke mens hé... :D Analyse van Bobke van WB supporter: Ben niet de grote BP-fan, maar de waarheid heeft toch zijn rechten. Cercle eerste seizoen negende plaats, verloren finale play off 2. Tweede seizoen plaats 7, winnaar play off II, baragewedstrijd voor Europees verloren. Derde seizoen, sleutelspelers zoals Vetokele en Reis weg, slechte start ontslagen... Foeke Booy doet het niet veel beter, Cercle eindigt 16de, Staelens redt Cercle in Play off III. Daarna te snel naar Gent gegaan, slechte mentaliteit spelersgroep. Verbreking contract in onderling overleg. Gent eindigt 12de. Waasland-Beveren, miraculeuze redding, 21 op 36, overwinningen op Club en Genk, behoud verzekerd met een 1-1 thuis tegen Standard. Koos daarna voor Charlton, hoewel Beveren vanzelfsprekend verder met hem wou. Deed het aanvankelijk goed. Charlton was een van de langste ongeslagen ploegen bij aanvang van het seizoen. ze behaalden heel wat punten en draaiden bovenaan mee. Daarna ging het minder goed, mede gelet op een grote blessurelast. Charlton zakte naar de middenmoot en Peeters werd ontslagen. Over het geheel toch geen negatief rapport. In Lokeren weten we hoe het gegaan is. Vraag is of andere coaches het veel beter zouden gedaan hebben met het amalgaam aan nieuwe, buitenlandse spelers... Leekens is ingevallen op een moment dat de ploeg beter begon te draaien. 26 november 2015 bewerkt door Rossini' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 november 2015 Share Geplaatst 26 november 2015 Knap van Anderlecht (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 27 november 2015 Share Geplaatst 27 november 2015 (bewerkt) Eupen-Antwerp afgelast, snap het echt niet. Eupen trekt weinig volk, ligt ver van Brussel en zowat elke andere match gaat dit weekend wel door. Komt hen wel mooi uit voor de spelers die ze vandaag moesten missen. Moeten nu weer gaan achtervolgen op Tubize en volgende speeldag spelen we ook al niet. In het slechtste geval zou deze match toch achter gesloten deuren moeten kunnen doorgaan? Hoop dat ze bij Antwerp alleszins pistes voor een forfaitnederlaag gaan onderzoek want dit is te degoutant. :-D tja 27 november 2015 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 november 2015 Share Geplaatst 27 november 2015 Beide beslissingen zijn echt belachelijk inderdaad. Als er in Brussel kan gespeeld worden, dan in Eupen toch helemaal zeker... En dat Termont fans van Zenith gaat verbieden omwille van een conflict tussen Erdogan en Putin is al helemaal krankzinnig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 27 november 2015 Share Geplaatst 27 november 2015 Compleet belachelijk zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 27 november 2015 Share Geplaatst 27 november 2015 Ik snap het ook niet echt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidona Geplaatst 28 november 2015 Share Geplaatst 28 november 2015 Drie punten gestolen in de Cristal Arena, sorry Genk fans. Dringend tijd om sommige spelers wat rust te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Hebben ze een nieuwe tribune Achter de Kazerne? Merk dat ik de JPL een tijdje minder heb gevolgd, zeker sinds de samenvattingen niet meer bij de publieke omroep te zien zijn. Regenboog van Zulte ook compleet vernieuwd zo te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Deze zomer zijn de verbouwingswerken ADK gestart, ja. Ondertussen is de tribune langs de zijlijn al (zo goed als) af en na de bekerwedstrijd van morgen zou men starten met het slopen van de tribune achter het doel, dacht ik. [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Blijft toch echt ontzettend uitzonderlijk wat hier in iets meer dan tien jaar gerealiseerd is (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 1 december 2015 Share Geplaatst 1 december 2015 Deze maand beginnen ook de werken aan Den Dreef (y) Staantribune wordt volledig omgevormd naar spiegelbeeld hoofdtribune Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten