Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Voetbal: eigen team

PJHoutman

Aanbevolen berichten

Haha zal ik doen! HHC heeft afgelopen ronde wel gesloopt zeg... 32 voor en 1 tegen hahaha.

Hahaha, vandaar mijn eerste smiley ;c Moeilijke poule voor ons. Hoogeveen zaterdag in de zaal ook erg goed, met protos weering legende Guido ten Cate haha

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, vandaar mijn eerste smiley ;c Moeilijke poule voor ons. Hoogeveen zaterdag in de zaal ook erg goed, met protos weering legende Guido ten Cate haha

Aardig op de kloten gehad ofniet? :p En die Guido ten Cate, hi-la-risch. Doet helemaal geen fuck.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aardig op de kloten gehad ofniet? :p En die Guido ten Cate, hi-la-risch. Doet helemaal geen fuck.

Vond een 5-nulletje wel meevallen, haha. Was nog geblesseerd geraakt, dus voetballen tegen HHC werd me bespaard ;c Ik was die nummer 7 trouwens.

Maar HHC al in finale toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2-3 verloren zaterdag. Eerste helft ging echt dramatisch, 0-3 achter bij rust. Tweede helft was een wereld van verschil, 2 kansen weggegeven (waaronder een onterecht afgekeurde goal van de tegenstander) en zelf constant goed druk gezet. Werd al erg snel 1-3, maar we maakten onze kansen niet af en de keeper van de tegenstander pakte ziek veel ballen. Werd 15 min voor het einde gewisseld, om er na 5 min weer in te komen als 4e spits. Stond er net in, bal kwam op borsthoogte een meter naast me (op ongeveer 20 meter van de goal), nam hem op de volley en via de schouder van de tegenstander vloog ie de hoek in. Zieke goal, maar de 3-3 viel helaas niet meer. Nog 2 grote kansen gehad, waaronder een hele gekke scrimmage, maar ze gingen er allebei niet in. Blijft wel lekker om je eerste goal van het seizoen te maken, nog nooit een seizoen gehad waarin ik niet scoorde (al speelde ik altijd spits/'10' en sinds vorig seizoen achterin ;c). Hopen dat we voort kunnen borduren op het spel in de tweede helft, want als we de rest van het seizoen spelen zoals in de eerste helft dan wordt het nog een aantal dramatische kutwedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speel je al senioren of nog steeds in de jeugd? [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION];

Begreep dat je het een tijdje terug niet zo naar je zin had, ondertussen wel ietsje beter?

A2, jeugd nog dus. Laatste jaar. Als ik 14 dagen eerder geboren was dan had ik nu in de senioren gespeeld ;c

Mwa. Was vooral eind vorig seizoen/begin dit seizoen, maar inmiddels voetbal ik wel met een stuk meer plezier. Probleem was vooral dat ik achterin stond, maar heb voor de winterstop een aantal wedstrijden voorin de kans gekregen en die kansen heb ik niet gepakt. Vind het dan ook wel terecht dat ik weer vooral achterin sta, al word ik soms ook op het middenveld/in de aanval geposteerd. Resultaten werden ook steeds beter voor de winterstop en ook de sfeer in het team ligt nu een stuk beter. Twijfel alleen enorm of ik na dit seizoen nog doorga. Voetbal blijft mijn favoriete hobby, maar ik ben niet zo tevreden over mezelf op het veld (qua spel, conditie, etc.), moet even kijken hoe het met studie/werk zit en wie van mijn vrienden doorgaan, hoe het fysiek gaat (ben namelijk best blessuregevoelig) en hoe ik er begin volgend seizoen over denk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren met 19-0 verloren :-D Nog nooit meegemaakt. Hadden zelf maar 11 man (handjes in de lucht voor de organisatie/communicatie!) en tegenstander had maar 8 man van hun eigen elftal (A2) en een man of 6 uit de A1 gepakt, toevallig ook de beste 6 spelers. Hadden er bij ons een paar weer geen zin in en dat i.c.m. weinig tot geen voetbalkwaliteiten heeft uiteindelijk voor die schandalige uitslag gezorgd. We hadden ook nog eens een keeper uit de C5 erin staan die voor de meeste achtbanen nog te klein is, kan er verder ook niet heel veel van en dus ging elk schot erin. Niet dat je dat zo'n jongen kwalijk kan nemen uiteraard, vond het zelfs zieliger voor hem dan voor ons. Ongekend wat triest zeg, 19 fucking 0. Sta je dan je zaterdagmiddag te verdoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren met 19-0 verloren :-D Nog nooit meegemaakt. Hadden zelf maar 11 man (handjes in de lucht voor de organisatie/communicatie!) en tegenstander had maar 8 man van hun eigen elftal (A2) en een man of 6 uit de A1 gepakt, toevallig ook de beste 6 spelers. Hadden er bij ons een paar weer geen zin in en dat i.c.m. weinig tot geen voetbalkwaliteiten heeft uiteindelijk voor die schandalige uitslag gezorgd. We hadden ook nog eens een keeper uit de C5 erin staan die voor de meeste achtbanen nog te klein is, kan er verder ook niet heel veel van en dus ging elk schot erin. Niet dat je dat zo'n jongen kwalijk kan nemen uiteraard, vond het zelfs zieliger voor hem dan voor ons. Ongekend wat triest zeg, 19 fucking 0. Sta je dan je zaterdagmiddag te verdoen.

En gisteren met 13-2 verloren :D Wat erg zeg. Gaan al kijken of we lager ingedeeld kunnen worden, want dit schiet niet op natuurlijk. Heb echt nog nooit zoiets als dit gezien, zo slecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste weken regelmatig in vrienden team gespeeld. vrijdag (:cab: ook, alleen bij vriendenteam hier in Krommenie. Reserve 8ste klasse :D Ben benieuwd. Mis het zelf voetballen toch wel steeds meer, dus ben blij dat ik af en toe toch kan spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou als vaste speler van dat team helemaal gek worden als 5 man opeens de rest op de bank houdt. 1 a 2 oke, maar de vaste spelers mogen niet de dupe worden vind ik.

Klopt maar zou natuulijk kunnen dat met pasen veel mensen afwezig zijn.

Vrijdag 0-0 gespeeld, hun hadden iets van 35 punten na 16 wedstrijden, team waar ik meedeed 16 punten, dus prima resultaat. Stond keeper van de B1 in de goal, die ik zelf nog getraind heb 2 jaar terug, echt prima keeper. Zelf niet echt lekker gespeeld, is toch lastig als je amper jongens (bij naam) kent en niet weet of een jongen liever diep gaat of bal in de voeten enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag 7 - 1 op de billetjes gehad maar wel voor het eerst in maanden dat dat kwam omdat de tegenstander goed speelde ipv dat wij het niet meer snappen als er een bal over twee meter gespeeld wordt. Dan kan ik dat plots een stuk beter hebben ;c

Volgende week tegen de nummer één-na-laastst. Staan twee punten achter dus er moet gewonnen worden [MENTION=7078]Stefanos[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het weer een zinkend schip. Lager ingedeeld na 19-0 en 13-2 verloren te hebben, maar schiet nog steeds niet op. Eerste pot verloren we vrij kansloos met 5-1, om vervolgens met 7-0 te winnen van één van de ploegen die toen onderaan stonden. Daarna vrij onnodig verloren van de huidige nummer 2, spel ging heen en weer, maar wij kregen de betere kansen. Kregen we toch 5-3 op de broek.

Afgelopen woensdag tegen de huidige nummer 3 gespeeld, zij waren nog ongeslagen en we begonnen erg goed: 1-1 bij rust. Daarna weer als een kaartenhuis in elkaar gezakt nadat de domste speler in ons team geel pakte en dus 10 minuten vanaf de zijlijn toe moest kijken (op zo'n laag niveau spelen we ja :D): 1-4 verloren uiteindelijk. Had voor die pot nog gezegd dat ik per direct wilde stoppen, maar toen alsnog overgehaald om het seizoen af te maken. Vandaag een pot tegen de huidige nummer 1 gespeeld, waren 20 minuten lang de betere partij, de 1-0 en 2-0 vallen en iedereen stopt weer met voetballen: 7-0 afgedroogd. Hebben wel de beste ploegen gehad nu, dus hoop maar dat het de komende weken beter gaat, want dit is echt 3x niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag 7 - 1 op de billetjes gehad maar wel voor het eerst in maanden dat dat kwam omdat de tegenstander goed speelde ipv dat wij het niet meer snappen als er een bal over twee meter gespeeld wordt. Dan kan ik dat plots een stuk beter hebben ;c

Volgende week tegen de nummer één-na-laastst. Staan twee punten achter dus er moet gewonnen worden @Stefanos;

Helaas Pindakaas, KNVB gooit roet in het eten. Die zien natuurlijk dat GPC6 beter speelt als ik op t formulier sta. En aangezien ze GPC6 laatste willen hebben vanwege hun aversie tegen de Vlissingse Guitdetti...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaan we nog altijd als de brandweer als promovendus. Afgelopen zondag 3-1 winst tegen RKASV.

165727aa31ce1111df92e38d0382f6a8.png

Bump. Inmiddels weer wat wedstrijden verder, en we doen vol mee voor het kampioenschap. Vrij bijzonder als promovendus.

bf4a1c5fd88825b27d8ffb74a227e5a2.png

Morgen uit naar RKHSV en volgende week uit naar RKVVL/Polaris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites