Djurovski Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 The Hungover Games Waardeloos op een paar leuke momentjes na Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 februari 2022 Share Geplaatst 3 februari 2022 Sardar Udham (2021): 9/10 De goede recensies haalden mij over om deze film een kans te geven, ondanks dat het Britse India me niet direct trok. Flash forward: wát een film. In deze biopic wordt het leven van de Indiase Sardar Udham op niet-chronologische wijze getoond. Het vergt enige aandacht om de verschillende tijdsperioden te onderscheiden (de gehele film spreidt zich over een periode van 21 jaar) maar deze aanpak werkt hier eigenlijk heel erg goed. De actie zit goed verspreid door de film heen, waarbij de motieven van Udham uiteindelijk ook steeds beter blootgelegd worden. Het laatste kleine uur is met afstand één van de meest indrukwekkende filmepisoden van de laatste jaren. De wreedheid en buitenproportionaliteit van de Britse imperiale macht in India spatten van je beeldscherm. De film had wel iets ingekort kunnen worden wat mij betreft - 02:45 is vrij lang natuurlijk - maar de inhoud en stijl maken vrijwel alles goed. Ook de kostuums en setting zijn echt van het hoogste niveau hier. Deze film zet de genocide van Amritsar weer in de publieke belangstelling, een zeer nuttige ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 februari 2022 Share Geplaatst 5 februari 2022 Niet al te veel gezien in 2 weken maar deze dus wel Spider-Man: Into the Spiderverse (2018): 9/10 The Shape of Water (2017): 8/10 The Secret World of Arrietty (2010): 8/10 Gladiator (2000): 7/10 The Cat Returns (2002): 7/10 All about Lily Chou-Chou (2001): 6/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 februari 2022 Share Geplaatst 7 februari 2022 The Dictator Best aardig. Kan zulke films wel waarderen. 6,5 of een 7-. Bad Trip Een Light version of jackass. Zitten leuke stukjes in. Dat het gefilmd is met verborgen camera maakt het net wat leuker. Of het nu gescript is of niet. Prima mee vermaakt 7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 februari 2022 Share Geplaatst 12 februari 2022 American Pie Even met de zoon gekeken voordat hij van netflix af is. Blijft toch wel leuk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 13 februari 2022 Share Geplaatst 13 februari 2022 Van deze week Les yeux sans visage [Eyes without a Face] (1960): 9/10 10 Things I Hate About You (1999): 9/10 Hana to Arisu [Hana and Alice] (2004): 8/10 The Hate U Give (2018): 8/10 Idiocracy (2006): 7/10 Edward Scissorhands (1990): 6/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 februari 2022 Share Geplaatst 14 februari 2022 Iemand enig idee waar ik Rocky IV director's cut kan zien met goed kwaliteit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 februari 2022 Share Geplaatst 15 februari 2022 (bewerkt) Gisteren Miracle on ice gezien op Disney+. Het blijft een mooie film over het Amerikaanse ijshockey ploeg van de Olyimpische Spelen 1980 in Lake Placid. 15 februari 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 februari 2022 Share Geplaatst 21 februari 2022 Op 3-2-2022 om 18:00 zei komodo25: The Hungover Games Waardeloos op een paar leuke momentjes na Blijven kijken voor Jennifer Lawrence neem ik aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 februari 2022 Share Geplaatst 22 februari 2022 Gister letterlijk een half uur door Netflix lopen scrollen om een goede film te zien, uiteindelijk begonnen met Safe House maar na 10 minuutjes uitgezet want was te moe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 Denzel. Geweldige acteur. Heb je ooit Fences gezien? Persoonlijk één van zijn beste films. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 februari 2022 Share Geplaatst 23 februari 2022 15 minuten geleden zei Bogatyr: Denzel. Geweldige acteur. Heb je ooit Fences gezien? Persoonlijk één van zijn beste films. Nee die heb ik nog nooit gezien, bedankt voor de tip. Die gaat vanavond na Ajax even aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 (bewerkt) Uncharted Samen met zoon net gezien in de Bios. Prima mee vermaakt. Sfeer van de spellen komt aardig in de buurt. List en bedrog ook. Verhaal zit ook prima in elkaar. Spoiler Scully wel aardig wat jonger en de stem van Tom Holland past echt niet in deze film Al met al een 8- laat deel 2 maar komen Warcraft Deze ook maar een kans gegeven viel niet tegen. Ondanks dat ik de spellen nooit gespeeld heb en heb absoluut niet mijn genre is. Toch prima mee vermaakt een 6,5 tot 7- 7 maart 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Niet al te veel gezien Belladonna of Sadness Idi i Smotri [Come and See] (1985): 8/10 All is Lost (2013): 8/10 Kanishimi no Belladonna [Belladonna of Sadness] (1973): 8/10 Jennifer's Body (2009): 6/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 American Pie 2 Blijft toch wel de ultieme teenager movie. Heerlijke humor en Tara Reid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 maart 2022 Share Geplaatst 11 maart 2022 The Secret in Their Eyes (2009): 9.0 The Deer Hunter (1978): 8.5 Dead Poets Society (1989): 8.0 Road to Perdition (2002): 7.0 A History of Violence (2005): 7.0 De bovenste drie zijn zeker aanraders, waarbij de bovenste écht indruk maakte. Geweldige filmmuziek, heerlijk plot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 12 maart 2022 @Urbeto ja allemaal gezien goede films ja. Deer Hunter is ook erg tof/goed idd. Maar serieus bruiloft in begin van de film die maar liefst 45 minuten duurt van de gehele film Maar De Niro en Christopher Walken zijn fantastisch. Zelf gezien laatst twee films opnieuw gezien: Get Out 8.3 Blijft indruwekkende film die erg de moeite waard is van Jordan Peele. Daniel Kaluuya is een geweldige acteur. Spider 7.0 Niet beste David Cronenberg film maar zeker interessant, Ralph Fiennes is erg goed als de hoofdpersoon en Gabriel Byrne als de vader is ook indruwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 13 maart 2022 Share Geplaatst 13 maart 2022 (bewerkt) Gezien in tussentijd Lola vers la mer (2019): 8/10 Green Book (2018): 8/10 Wonder (2017): 7/10 Against The Ice (2022): 7/10 The Italian Job (2003): 6/10 Wonder is geregisseerd door dezelfde regisseur als The Perks of being a Wallflower (Stephen Chbosky). Misschien wat controversieel, maar ik vind Wonder gewoon een betere film dan The Perks of being a Wallflower. Allemaal gezien op Netflix BE ook. 13 maart 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 Ik vermoed dat deze vraag het beste past bij dit topic: Als MCU-fan heb ik inmiddels alles gezien van Marvel en wacht ik op de serie Moon Knight. Nu wil ik in de tussentijd andere dingen kijken en nu de X-Man francise tot de MCU gaat behoren, wil ik deze graag kijken. Zit hier, net zoals bij de MCU, een bepaalde kijkers volgorde in? Ditzelfde vraag ik mij af met Star Wars. Lang heb ik mij afzijdig kunnen houden en heb nog nooit iets van deze francise gezien. Nu zijn mensen enorm hyped over de series op Disney+ en raak ik enorm benieuwd. Welke volgorde is raadzaam? Ik weet dat Google bestaat, maar ik vind echt heel veel verschillende meningen en zie door de bomen het bos niet meer. Is er hier iemand die beide/een van de series gevolgd heeft en mij exact, met argumenten, kan vertellen waarom het een voor de ander gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 X-Men gewoon op volgorde van uitkomen. De makers gaan er ook een beetje vanuit dat je de vorige film al hebt gezien voor mijn gevoel, ook al beginnen ze aan een reboot. Star Wars zou ik ook doen op volgorde van uitkomen, al is dat meer omdat je anders na een film uit 2005 een film uit 1977 moet kijken. Ik kijk ze dan liever in de volgorde waarin ze gemaakt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 17 minuten geleden zei Tim': Star Wars zou ik ook doen op volgorde van uitkomen, al is dat meer omdat je anders na een film uit 2005 een film uit 1977 moet kijken. Ik kijk ze dan liever in de volgorde waarin ze gemaakt zijn. Dit dus. En dan na episode 3 stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 14 uur geleden zei neva: Dit dus. En dan na episode 3 stoppen. Haha, 7 vond ik ook nog best aardig. 8 en 9 is alleen visueel nog wel aardig, maar verhaal technisch een drama. En vergeet niet na episode 3 Rogue One nog te kijken. X-men series inderdaad in volgorde van uitkomen, ondanks dat nieuwere films zich eerder afspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Nieuwe jackass een aanrader? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 20 maart 2022 Share Geplaatst 20 maart 2022 Nieuwe reeks films van afgelopen week Darkest Hour (2017): 7/10 Sleep Has Her House (2017): 7/10 First Reformed (2017): 6/10 8 Mile (2002): 5/10 Jurassic World: Fallen Kingdom (2018): 5/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Op 20-3-2022 om 18:37 zei Laki: Nieuwe reeks films van afgelopen week Darkest Hour (2017): 7/10 Sleep Has Her House (2017): 7/10 First Reformed (2017): 6/10 8 Mile (2002): 5/10 Jurassic World: Fallen Kingdom (2018): 5/10 8 mile maar een 5? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten