Sick Blik Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Lees dat die 13 miljoen per jaar gaat vangen in Dallas, maar dat is afhankelijk van wat Jordan doet. Sac bood hem 16 miljoen per jaar aan, mdaar dat liet die mooi zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Klopt ja, deal is toch 13 per jaar. Las vannacht 16 per jaar, maar alsnog een mooie deal voor iemand met een gescheurde achillespees. Jordan staat ook op het punt om in Dallas te tekenen, zou betekenen dat de Clippers ernstig in de problemen. Hibbert schijnt vrijwel gratis op te halen te zijn in Indiana, misschien dat een 3de team ze kan helpen om hem binnen te halen, maar in principe hebben ze nauwelijks mogelijkheden om een nieuwe center binnen te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Iedereen heeft wat gekregen behalve de Lakers. #FireJimBuss Nog een zware jaar inc. KD 2016 please? ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 DJ naar Dallas zou een hele vieze tegenvaller zijn. Volg het offseason eigenlijk enkel via dit topic dus ik vertrouw op [MENTION=10688]El Blanquito[/MENTION]; om me hier op de hoogte te houden :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 DJ naar Dallas zou een hele vieze tegenvaller zijn. Volg het offseason eigenlijk enkel via dit topic dus ik vertrouw op [MENTION=10688]El Blanquito[/MENTION]; om me hier op de hoogte te houden :huhu: Hij is gone. 20 miljoen per jaar. Schijnt dat die problemen had met Mr. Conference Semis Chris Paul en dat hij daarom vertrokken is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 DJ naar Dallas zou een hele vieze tegenvaller zijn. Volg het offseason eigenlijk enkel via dit topic dus ik vertrouw op [MENTION=10688]El Blanquito[/MENTION]; om me hier op de hoogte te houden :huhu: Reddit.com/r/nba is ook chill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 http://www.hoopshype.com/rumors :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Parsons die heel hard aan het lobbyen was (hoorde gisteren iemand hem de beste recruiter uit de NBA noemen :D ), Dirk uit vakantie terug gekomen voor de meeting met Jordan en in die meeting zouden ook boodschappen van Dez Bryant hebben gezeten, sterspeler van de Cowboys waar DJ fan van is. Hebben echt wel alles uit de kast gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 SUUUUUUUUUUUMMER LEAGUE TIME Pistons tegen Orlando White. Pacers dik verloren van Miami, maar Myles Turner wel ff 8-11 geschoten. Niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Aldridge naar de Spurs :< Wat een team jongens wat een team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 En zitten nu achter David West aan :r Brace yourselves. Spurs are coming. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 En zitten nu achter David West aan :r Brace yourselves. Spurs are coming. Doe mij winter maar. Brr wat een eng team. Favoriet numero uno weer. Niet dat OKC ze er niet af tikt overigens. #hoopdoetleven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Doe mij winter maar. Brr wat een eng team. Favoriet numero uno weer. Niet dat OKC ze er niet af tikt overigens. #hoopdoetleven Spurs eng team? Mooiste team van de wereld bedoel je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Spurs eng team? Mooiste team van de wereld bedoel je. Dat net niet, maar wel een heel vet team. Aldridge ook hele toffe speler. Zie je hem in de Popovich offense? :< Dat wordt genieten man, zijn midrange jumper is zo wet als een rivier. Snap het gehaat op de Spurs niet. Veel beter dan dat enge Cleveland met die jankvent van een Gilbert. Paar jaar geleden bij de lockout nog janken voor small market protection en nu wordt die de grootste tax payer aller tijden. ;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Dat zijn de Warriors momenteel toch zolang Lee er nog is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 4 juli 2015 Share Geplaatst 4 juli 2015 Spurs eng team? Mooiste team van de wereld bedoel je. Eng als in bijna onmogelijk te verslaan zo goed ;c Mooi team wel. Mogen ook gerust tot de conference finals komen, als ze daar maar een stap opzij zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Aldridge, Duncan, Kawhi, Green, Parker Vs Green, Bogut, Iggy, Thompson, Curry Popcorn staat al.klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Hibbert op weg naar Lakerland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Hibbert op weg naar Lakerland. Heb je ook ergens gelezen dat Sacremento voor Deron Williams gaan? Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Heb je ook ergens gelezen dat Sacremento voor Deron Williams gaan? Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen. Ik vrees er voor Ili. Die hebben net Rondo binnen gehaald, dus wat zouden ze nog met D-Will moeten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Tijden dat je liever Summer League kijkt dan Season 2015-2016.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Zullen we gewoon meteen vast naar de Conference Finals gaan? Spurs holy moly Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 (bewerkt) :( Summer League time: Dawson ziet er goed uit bij de Clippers, echte hustle guy, kunnen ze goed gebruiken, zie ik het roster wel halen. Bij ons: Stanley Johnson, daaaaamn, die ziet er zo goed uit. Doet een beetje van alles, lijkt alles wel te kunnen. Maar ben het meest onder de indruk van zijn fysieke skills. Hij is zo ongelooflijk sterk, hij finisht als LeBron, door contact heen, deze Summer League gasten kunnen hem totaal niet stoppen, qua rebounden boxt die ook allerlei spelers uit, en die kerel is pas 18 he, ongelooflijk. Zijn playmaking ziet er ook enorm goed uit. Dan is het slechts Summer League, maar jezus, deze man heeft zoveel potentieel. Verdedigend ook heel sterk, explosief, atletisch. Verder ene Kammeon Holsey, ziet er ook heel goed uit. Speelde gisteren niet eens, maar speelt erg efficiënt. 5 juli 2015 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Spurs gaan gewoon lekker door, legde eerder vandaag Manu voor volgend seizoen vast, en hebben nu een akkoord met David West. West heeft z'n 12 miljoen optie in Indiana geweigerd, tekent nu voor het minimum salaris. Wou zo graag voor een contender spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 6 juli 2015 Share Geplaatst 6 juli 2015 Tering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten