Jump to content

Basketbal

Tomasson
 Share

Recommended Posts

Agent van Hezonja, Arn Tellem, werkt sinds kort voor de Pistons. Lees opeens allerlei geruchten over dat deze samenwerking wel moet leiden tot een link. Schijnt dat Hezonja ook even een Pistons artikel gelijmd had ofzo. Mja dan moet je nog hopen dat wat teams hem laten gaan. Leuk feitje: Tellem deed dit eerder als met Kobe.

Edited by The Kerfts

Klopt ja, Hezonja z'n ''team'' heeft een aantal ploegen (o.a. Magic, Kings, Nuggets) gewoon compleet genegeerd, geen enkel contact mee gehad. Kan me overigens niet voorstellen dat hij tot 8 valt.

Tof trouwens hoe elke reporter van ''reliable sources'' te horen heeft gekregen welk team naar welke speler neigt, maar bijna geen enkel report komt overeen :).

De NBA trilt van angst. Of iig, dat zou t moeten doen.

Zijn zoontje woont ook in San Antonio, om dat gerucht nog maar wat aan te dikken.

Klopt ja, Hezonja z'n ''team'' heeft een aantal ploegen (o.a. Magic, Kings, Nuggets) gewoon compleet genegeerd, geen enkel contact mee gehad. Kan me overigens niet voorstellen dat hij tot 8 valt.

Tof trouwens hoe elke reporter van ''reliable sources'' te horen heeft gekregen welk team naar welke speler neigt, maar bijna geen enkel report komt overeen :).

Zijn zoontje woont ook in San Antonio, om dat gerucht nog maar wat aan te dikken.

Enige scenario dat Hezonja valt (unlikely) is dit lijkt me:

1. Towns

2. Russell

3. Okafor

4. Porzingis

5. Winslow

6. WCS

7. Mudiay

Al lees ik ook reports dat men Kaminsky 4-7 verwacht, maar dat lijkt me wel heel apart.

Enige scenario dat Hezonja valt (unlikely) is dit lijkt me:

1. Towns

2. Russell

3. Okafor

4. Porzingis

5. Winslow

6. WCS

7. Mudiay

Al lees ik ook reports dat men Kaminsky 4-7 verwacht, maar dat lijkt me wel heel apart.

Wissel Hezonja en Winslow. :D:D:D

Damn, Stan don't fuck this up come on. _O_

Johnson is anders een goede pick hoor. Ze hebben meer offense nodig dan defense en met Monroe waarschijnlijk weg snap ik het wel.Hornets gaan waarschijnlijk voor kaminsky. Een zekerheid dus. Winslow is nu wel heerlijke pick up zeg! Mooie steal.

Johnson is anders een goede pick hoor. Ze hebben meer offense nodig dan defense en met Monroe waarschijnlijk weg snap ik het wel.Hornets gaan waarschijnlijk voor kaminsky. Een zekerheid dus. Winslow is nu wel heerlijke pick up zeg! Mooie steal.

Johnson is juist een verdediger. We hebben stretchende spelers nodig, onze long range shooting was dramatisch vorig jaar. Mja ik ben niet ontevreden, alleen verbaasd dat we Winslow laten schieten.

Johnson is een betere aanvaller dan Winslow hoor, betere shooter, ball handler, slasher. Winslow is een iet wat betere passer, maar is geen fantatische scorer, sterk in transition, maar scoorde voor Duke veelal op kracht, iets wat in de NBA 10x moeilijker is. Verdedigend is Johnson een geweldige on-ball verdediger, Winslow doet dat ook erg goed, maar is ook een sterke help defender, duikt overal op. Hoe dan ook, 2 fantastische talenten, Riley zal erg blij zijn zo'n talent binnen te halen met de 10de pick.

Heb je trouwens al een Johnson avatar klaar voor jezelf? Draft pic lijkt me wel een goede.

Ff nachtje over geslapen en ben toch niet ontevreden. Vind Johnson zn karakter wel heerlijk, bevalt me meer dan bij Winslow. Johnson doet me een beetje denken aan de draft van KCP. Was ik in eerste instantie ook negatief over, maar nu zie ik KCP als een van onze belangrijkste spelers. Johnson lijkt me ook echt een teamspeler en dat is echt waar we naartoe moeten bouwen. Door die eenheid vorig jaar, later in het seizoen kregen we ook zo'n zieke run.