Jump to content

Basketbal

Tomasson
 Share

Recommended Posts

Ook Marcus Morris (de minste van de 2), Bullock & Granger naar de Pistons, voor een 2nd round pick. Suns maken ruimte voor Aldridge, de tweeling is weer uit elkaar :(.

Aldridge heeft dus nog zeker geen besluit gemaakt, heeft de Lakers een 2de meeting gegund, en wilt de Suns en Spurs gaan bezoeken. Ook de Heat heeft zich gemeld, die willen ook nog graag een meeting.

Zijn nou ook niet echt spelers die hoop doen leven. Zie iig wel een beleid nu, SVG wil geen risico nemen met dure FA's en hoopt dat hij mannen als Miller, Morris etc. rustig kan brengen. Hij blijft voor heel lage prijsjes telkens spelers brengen die opeens veel kunnen brengen. Als je ziet wat voor speler SVG van Tolliver heeft gemaakt, heb ik er ook wel vertrouwen in dat hij zoiets met Morris kan bereiken. Al weet ik alleen dat het een stretchende forward is, verder weet ik niks van hem, van Bullock weet ik helemaal niks. Misschien kan [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; helpen? Marcus wel ziek goed contract zie ik, zit vast voor 20 miljoen over 4, dat is een bargain voor iedereen die een meerwaarde kan zijn.

Heb die Bullock nog nooit gezien trouwens, wat voor speler is dat?

En ja Granger voor zn blessure was heerlijk, nu is het niks meer.

Edited by The Kerfts

Mijn eerste reactie op die deal was wel positief eigenlijk. Zelfs als Aldridge naar de Spurs gaat, hey, mooi dat we die ambitie tonen. Later werd echter duidelijk dat we nog niet genoeg space hebben voor Aldridge en Chandler, dus moet een van die twee nog via een sign-and-trade gehaald worden en dan ben ik toch al iets minder positief als dat zou betekenen dat bijv. Markieff Morris nog weg gaat. Mja. We gaan het zien.

Voor jullie wel een goeie deal denk ik hoor [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Dat contract van Morris is inderdaad een steal, zeker met de verhoging van de cap die er zit aan te komen. Speelde meestal als SF. Degelijke shooter, degelijke rebounder..Enige nadelen zijn dat hij een pak techs krijgt en, niet onbelangrijk dit, dat er een mogelijke veroordeling zit aan te komen. Bullock heeft bij ons alleen garbage time gespeeld dus daar kan ik niet veel over zeggen. Granger zelfs geen minuut gespeeld bij ons, toch beetje zonde. Had wel willen zien of we daar nog wat van konden maken.

Wes Matthews voor 4 jaar en 64 miljoen naar Dallas. Die mag z'n agent een extra bonus geven, zo'n deal krijgen met een kapotte achillespees. Hoop dat hij weer de oude kan worden, geweldige speler, maar de geschiedenis spreekt niet in z'n voordeel.

Medelijden met die arme (hondstrouwe) fans in Sacramento, van de ene verschrikkelijk owner naar een nog ergere. Geven een 1st. round pick weg om salaris ruimte te maken, halen vervolgens niemand binnen ;e.

Klopt ja, deal is toch 13 per jaar. Las vannacht 16 per jaar, maar alsnog een mooie deal voor iemand met een gescheurde achillespees.

Jordan staat ook op het punt om in Dallas te tekenen, zou betekenen dat de Clippers ernstig in de problemen. Hibbert schijnt vrijwel gratis op te halen te zijn in Indiana, misschien dat een 3de team ze kan helpen om hem binnen te halen, maar in principe hebben ze nauwelijks mogelijkheden om een nieuwe center binnen te halen.

DJ naar Dallas zou een hele vieze tegenvaller zijn. Volg het offseason eigenlijk enkel via dit topic dus ik vertrouw op [MENTION=10688]El Blanquito[/MENTION]; om me hier op de hoogte te houden :huhu:

Hij is gone. 20 miljoen per jaar. Schijnt dat die problemen had met Mr. Conference Semis Chris Paul en dat hij daarom vertrokken is.

Parsons die heel hard aan het lobbyen was (hoorde gisteren iemand hem de beste recruiter uit de NBA noemen :D ), Dirk uit vakantie terug gekomen voor de meeting met Jordan en in die meeting zouden ook boodschappen van Dez Bryant hebben gezeten, sterspeler van de Cowboys waar DJ fan van is. Hebben echt wel alles uit de kast gehaald.

Spurs eng team? Mooiste team van de wereld bedoel je.

Dat net niet, maar wel een heel vet team. Aldridge ook hele toffe speler. Zie je hem in de Popovich offense? :< Dat wordt genieten man, zijn midrange jumper is zo wet als een rivier.

Snap het gehaat op de Spurs niet. Veel beter dan dat enge Cleveland met die jankvent van een Gilbert. Paar jaar geleden bij de lockout nog janken voor small market protection en nu wordt die de grootste tax payer aller tijden. ;e;e;e