Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei 007mark:

Niet helemaal mee eens. Haalde paar jaar terug tweemaal achtereen de halve finale van het WK. En de meeste van die wedstrijden waren echt spannende potjes die allemaal in een laatste (beslissende) set werden beslist. Juist daar was hij op zijn best.

Imo komt hier meer ervaring dan echt druk bij kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen die zin 24 mei 2020 vrij is:

Poster.thumb.png.88bb4fdb17ff32592119f952304dd026.png

Doe zelf de organisatie, dus hopelijk komen er zoveel mogelijk mensen. Tot nu toe is zelfs @Satyr uit het verre Zuiden geïnteresseerd in het evenement (zie hiervoor Facebook). 

Credits voor de poster gaan naar @Richarð.. Nogmaals mijn dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Satyr:

Ik moet wel om 07:22 de trein hebben, dan ben ik om 10:50 daar, hahaha. Dacht dat het in Zuid-Holland lag.

Hahaha. Ik twijfel nog steeds of je serieus bent eigenlijk, je lijkt wel gek. Geen groepje die wil en dan met de auto?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het persoonlijk wel jammer dat Van Gerwen het hele verhaal (weer) in de media uit de doeken doet. Volgens mij weten alle dartsvolgers inmiddels wel ongeveer hoe het in elkaar steekt toch? Daarbij is Jelle destijds ook voor het vergrijp veroordeeld (zowel door het OM, de PDC en de publieke opinie). Ik begrijp best dat het tussen hun nooit meer goed komt en dat is Michael zijn goed recht, maar vind het niet nodig om het verhaal weer op te rakelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klaasen stond zeker goed te gooien. Ik dacht zelfs dat hij ging winnen. Van Gerwen kwam er trouwens niet zelf mee hij gaf gewoon antwoord op de vragen van de journalist. Hij had natuurlijk beter er niet op in kunnen gaan en iets kunnen zeggen "ja, dat is pijn van vroeger en ik moet er maar mee leren leven. Dus ik laat het hierbij".  Blijkbaar zijn er toch mensen die het niet wisten, vooral die kijkers die alleen kijken om een Nederlander het WK te zien winnen, dus krijg je altijd weer van die vragen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Barteh:

Ik weet nog steeds niet waar het over gaat hoor en staat hier ook in geen enkele posts. Darts is toch ook veel leuker dan de drama eromheen. Heeft ie Jelle z'n moeder of z'n zus geneukt ofzo? Als ik dit zo lees, tering.

https://www.rtl7darts.nl/nieuws/3355/van_gerwen_breekt_na_opbiechten_verhaal_/

https://legacy.dumpert.nl/mediabase/7807135/3c76304d/klaasen_stuurde_dickpic_naar_van_gerwen_s_mentaal_beperkte_schoonzusje.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer snel potje, gaaf om te zien, maar vind Humphries ook gewoon een gave speler en Wattimena, hoewel ik het niet kan inschatten, vind ik zo'n zure onsympathieke kop hebben.

Poh, die Lerchbacher. Kan even wat poolpunten voor me scoren, maar krijgt hem niet uitgegooid. ;c 

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites