Richarð. Geplaatst 28 november 2019 Share Geplaatst 28 november 2019 28 minuten geleden zei 007mark: Niet helemaal mee eens. Haalde paar jaar terug tweemaal achtereen de halve finale van het WK. En de meeste van die wedstrijden waren echt spannende potjes die allemaal in een laatste (beslissende) set werden beslist. Juist daar was hij op zijn best. Imo komt hier meer ervaring dan echt druk bij kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Ze zijn allemaal goed en ervaren. Zeker bij een halve finale WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 december 2019 Share Geplaatst 2 december 2019 Pfff, mis 2x 1 pijl op 40 tegen Luc Peters. In plaats van 3-3 verlies ik met 4-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 december 2019 Share Geplaatst 5 december 2019 Voor iedereen die zin 24 mei 2020 vrij is: Doe zelf de organisatie, dus hopelijk komen er zoveel mogelijk mensen. Tot nu toe is zelfs @Satyr uit het verre Zuiden geïnteresseerd in het evenement (zie hiervoor Facebook). Credits voor de poster gaan naar @Richarð.. Nogmaals mijn dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 december 2019 Share Geplaatst 5 december 2019 Ik moet wel om 07:22 de trein hebben, dan ben ik om 10:50 daar, hahaha. Dacht dat het in Zuid-Holland lag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 december 2019 Share Geplaatst 5 december 2019 2 uur geleden zei Satyr: Ik moet wel om 07:22 de trein hebben, dan ben ik om 10:50 daar, hahaha. Dacht dat het in Zuid-Holland lag. Hahaha. Ik twijfel nog steeds of je serieus bent eigenlijk, je lijkt wel gek. Geen groepje die wil en dan met de auto? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 6 december 2019 Share Geplaatst 6 december 2019 Lekkere chaos bij de BDO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 december 2019 Share Geplaatst 6 december 2019 1 uur geleden zei ForzaUtreg: Lekkere chaos bij de BDO Wat is er gaande? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 6 december 2019 Share Geplaatst 6 december 2019 (bewerkt) 7 minuten geleden zei neva: Wat is er gaande? https://dartsnieuws.com/voortbestaan-bdo-bedreigd-door-mogelijk-faillissement/https://www.dartfreakz.nl/blog/wdfbdo-hoofdnieuws/breaking-dutch-open-darts-2020-zonder-bdo-rankingpunten/ 6 december 2019 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 december 2019 Share Geplaatst 6 december 2019 (bewerkt) Ha, netjes. Pannenkoeken :( Bedankt in ieder geval! 6 december 2019 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 december 2019 Share Geplaatst 6 december 2019 Op 5-12-2019 om 22:14 zei 007mark: Hahaha. Ik twijfel nog steeds of je serieus bent eigenlijk, je lijkt wel gek. Geen groepje die wil en dan met de auto? Ik kom wel hoor, als mijn vrouw die zondag vrij heeft. Of vrij regelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 (bewerkt) Misschien heeft van Gerwen nu al zijn zwaarste wedstrijd van dit toernooi al gehad. Gelezen dat hij zeer emotioneel interview na de wedstrijd had. De reden waarom zal iedereen wel bekend zijn. 14 december 2019 bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 Klaasen stond ook gewoon goed te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 Vind het persoonlijk wel jammer dat Van Gerwen het hele verhaal (weer) in de media uit de doeken doet. Volgens mij weten alle dartsvolgers inmiddels wel ongeveer hoe het in elkaar steekt toch? Daarbij is Jelle destijds ook voor het vergrijp veroordeeld (zowel door het OM, de PDC en de publieke opinie). Ik begrijp best dat het tussen hun nooit meer goed komt en dat is Michael zijn goed recht, maar vind het niet nodig om het verhaal weer op te rakelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 Klaasen stond zeker goed te gooien. Ik dacht zelfs dat hij ging winnen. Van Gerwen kwam er trouwens niet zelf mee hij gaf gewoon antwoord op de vragen van de journalist. Hij had natuurlijk beter er niet op in kunnen gaan en iets kunnen zeggen "ja, dat is pijn van vroeger en ik moet er maar mee leren leven. Dus ik laat het hierbij". Blijkbaar zijn er toch mensen die het niet wisten, vooral die kijkers die alleen kijken om een Nederlander het WK te zien winnen, dus krijg je altijd weer van die vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 6 minuten geleden zei Barteh: Ik weet nog steeds niet waar het over gaat hoor en staat hier ook in geen enkele posts. Darts is toch ook veel leuker dan de drama eromheen. Heeft ie Jelle z'n moeder of z'n zus geneukt ofzo? Als ik dit zo lees, tering. https://www.rtl7darts.nl/nieuws/3355/van_gerwen_breekt_na_opbiechten_verhaal_/ https://legacy.dumpert.nl/mediabase/7807135/3c76304d/klaasen_stuurde_dickpic_naar_van_gerwen_s_mentaal_beperkte_schoonzusje.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 Wattimena - Humphries was lekkere pot om te kijken zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 Lekkere wedstrijd zeg. Gelukkig pakt Humphries em Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 2 minuten geleden zei Dysproz: Lekkere wedstrijd zeg. Gelukkig pakt Humphries em Goed voor je punten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 1 minuut geleden zei FMNOOB: Goed voor je punten? Persoonlijke voorkeur. Maar ook goed voor mijn punten ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 Had het ze beide gegund. Leuke, snelle spelers en ook echt potentie. Jammerlijke loting dan wel voor Wattimena. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 (bewerkt) Zeer snel potje, gaaf om te zien, maar vind Humphries ook gewoon een gave speler en Wattimena, hoewel ik het niet kan inschatten, vind ik zo'n zure onsympathieke kop hebben. Poh, die Lerchbacher. Kan even wat poolpunten voor me scoren, maar krijgt hem niet uitgegooid. 14 december 2019 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 (bewerkt) Hey doei he Barney, heb je dan het hele jaar voor staan gooien 14 december 2019 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 O mijn god wat zag dit er gênant uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 14 december 2019 Share Geplaatst 14 december 2019 Dat interview bij Sky, ga daar dan gewoon lekker niet staan als je niks te zeggen hebt verrekte lul. Alleen maar daar gaan staan zo van kijk mij eens zielig zijn, flikkerstraal toch op met die vent man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten