Satyr Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 18 minuten geleden zei La Pulga: Ben benieuwd dan wat ze daarvoor betalen. Zou het wel cool vinden als mijn naam op iemand anders zijn shirt staat Zeg maar wat je wilt betalen, ik heb plek op m'n shirt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 januari 2022 Share Geplaatst 5 januari 2022 Het gaat dus niet om wie het beste wat pijltjes kunnen gooien maar wie het meeste geld weet binnen te brengen.... Zonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 1 uur geleden zei komodo25: Het gaat dus niet om wie het beste wat pijltjes kunnen gooien maar wie het meeste geld weet binnen te brengen.... Zonde Als je professioneel wilt sporten zul je eerst in bijna elke soort geld erbij moeten leggen. Behalve misschien in voetbal. Hoewel daar ook veel tijd en moeite in gaat zitten. En dat hangt ook nog af van het niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Twee extra tourkaarten beschikbaar op Q-School. Robert Marijanovic en Kirk Shepherd hebben namelijk hun kaart ingeleverd. In totaal 32 tourkaarten te verdelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 (bewerkt) 13 uur geleden zei komodo25: Het gaat dus niet om wie het beste wat pijltjes kunnen gooien maar wie het meeste geld weet binnen te brengen.... Zonde Veel te kort door de bocht. Voor alle sporten moet je investeren als je goed bent. Tennissers moeten ook al op jonge leeftijd Europa door voor diverse toernooien. Voor een darter is het niet veel anders, behalve dat ze veelal in Engeland zijn. Het is ook niet wie het meeste geld binnenhaalt gaat het redden zoals in de F1. Je moet er gewoon voldoende in investeren om de reiskosten te kunnen betalen. Tien miljoen extra zou dan geen bonus zijn, daar heb je niks aan. Dat zal bij vrijwel elke andere individuele sport ook zijn. De grote toernooien vinden nou net niet in je achtertuin plaats joh. 6 januari 2022 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 14 uur geleden zei komodo25: Het gaat dus niet om wie het beste wat pijltjes kunnen gooien maar wie het meeste geld weet binnen te brengen.... Zonde Nee, de echt goede darters komen wel bovendrijven. Je kunt 20 sponsors á €1000,- hebben, als jij 70 gemiddeld gooit, ben je snel klaar. Dan kun je beter een carriereswitch maken en de financiële wereld ingaan Probleem is dat er heel veel darters zijn die op een schaal van 10 een 6/7/8 zijn en denken een 9/10 te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 @Satyr Wat is er gebeurd met dat mannetje die, ik denk een jaar of wat geleden zoveel in de media was als THE next big thing in het darten? Dook overal op die naam en nu niks meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: @Satyr Wat is er gebeurd met dat mannetje die, ik denk een jaar of wat geleden zoveel in de media was als THE next big thing in het darten? Dook overal op die naam en nu niks meer. Cadbey? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Gevangenis gezeten toch? En sowieso niet heel rustig leven volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Ja, alcohol vooral. In FM termen: PA van 190+, ambitie 20, maar professionaliteit 2, temperament 20, controversie 20 en 'blessure'gevoeligheid ook 20 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Ik vond die Paul Nicholson ook altijd tof. Was voor mijn gevoel ook ineens weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 (bewerkt) 18 minuten geleden zei neva: Ik vond die Paul Nicholson ook altijd tof. Was voor mijn gevoel ook ineens weg. Kon meer verdienen bij Sky als analist/commentator 6 januari 2022 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Q school deelnemers: 315 man... https://dartsnieuws.com/pdc/deze-315-spelers-gaan-op-de-europese-q-school-proberen-een-tour-card-te-veroveren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Zojuist zei Satyr: Q school deelnemers: 315 man... https://dartsnieuws.com/pdc/deze-315-spelers-gaan-op-de-europese-q-school-proberen-een-tour-card-te-veroveren Normaal toch veel meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Nee, vorig jaar nog niet de helft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 26 minuten geleden zei Satyr: Nee, vorig jaar nog niet de helft Oh haha. Gelukkig filtert fase 1 de echt slechte er wel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 3 minuten geleden zei timpy00: Oh haha. Gelukkig filtert fase 1 de echt slechte er wel uit. Behalve die echt slechte die mazzel hebben met loting en één keer een degelijk potje gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 2 uur geleden zei Satyr: Cadbey? Nee een Nederlander. Gooide op zijn 15e/16e al gemiddeldes van 100. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 11 minuten geleden zei Elsjorro1990: Nee een Nederlander. Gooide op zijn 15e/16e al gemiddeldes van 100. Poeh, Justin Tergouw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 1 minuut geleden zei Satyr: Poeh, Justin Tergouw? Die inderdaad. Dat was toch de man die van Gerwen zou doen vergeten toch? Hoor je niks meer van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 1 minuut geleden zei Satyr: Poeh, Justin Tergouw? Die was vroeger wel groot talent toch? Maar volgens mij al drie jaar weinig te vertellen op q school. Een keer volgens mij ver gekomen door gelukkige loting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Kan nog altijd een pijltje gooien, maar er zijn echt zoveel goede darters in Nederland tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 Doet niet mee aan Q-school door buikgriep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 3 minuten geleden zei neva: Doet niet mee aan Q-school door buikgriep. Dat was vorig jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 januari 2022 Share Geplaatst 6 januari 2022 O haha ik denk doe ook eens leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten