Mvdv Geplaatst 3 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2016 The Feather _O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Beste item van het hele WK dit. Daniella :love: Ik mis Hazel. En Holly van de eerste week :(. Maar oké, Daniella heeft ook best twee pluspunten ;c. [spoiler=Hazel & Holly] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Heeheee eindelijk beginnen. Ik zat er klaar voor om 19 uur is er ruim een uur voorbeschouwing met alleen maar beelden die ik al gezien heb.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Ik mis Hazel. En Holly van de eerste week :(. Maar oké, Daniella heeft ook best twee pluspunten ;c. [spoiler=Hazel & Holly] Ben wel fan van Daniella. Voor de gein moet je haar Instagram eens kijken. Goddomme wat lekker. Ik heb er zin in hoor. Go Lewis (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Denk dat Anderson hem gaat pakken, beste speler van het toernooi als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 'Messi-achtig' :r Voor de dart wereld vind ik van wel, dus wat dan nog vriend? ;) Niet alleen 107 gemiddeld maar ook finish percentage van bijna 50% :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 (bewerkt) Oei, Anderson begint zwak And he`s back :cab: 3 januari 2016 bewerkt door krism050 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Anderson raakt hem aardig zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 LOL wat was dit anderson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Doet ie het weer die Ando :mrg: Je ziet wel dat de spanning erop staat, al gooit Lewis nog gewoon 100 en Anderson 95 met die dramatische eerste set. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Die misrekening kost m wel de set, zonde. #teamGarryGarry Dan deze set maar pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Lewisss : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 ongelooflijk, Gary maakt teveel cruciale fouten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Ik ben voor Lewiss. #TeamUnderdog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Zelfs lewis weet niet wat hem overkomt, Gary mist 5 pijlen op leg winst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Ik amuseer me er wel mee als dartsnoob. Dat jullie het even weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Dit gaat weer een potje worden hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Die vrouw van Lewis is vast verliefd op zijn persoonlijkheid:clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Anderson waar ben jij mee bezig wauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Gary met z'n rare rekenfratsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Al die Anderson nu alleen nog leert rekenen wordt het echt een wereldtopper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 3 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2016 Ga anders morgen met je dochter mee naar de basisschool. Lewis snapte er ook helemaal niks van :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Tsja, kan de stand niet zien ofzo gaf hij net aan, de mafkees. Het is dat hij haast puur op gevoel gooit, anders zou je haast denken dat hij door het laseren van zijn ogen gemiddeldes van 120 zou gaan gooien. [emoji14] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krism050 Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Al die Anderson nu alleen nog leert rekenen wordt het echt een wereldtopper. Volgens mij ligt het aan de feit dat die kerel geen flikker ziet :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 januari 2016 Share Geplaatst 3 januari 2016 Sjongejonge Lewis. Krijgt echt wel de kansen, maar is veel te matig op dubbels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten