Elano Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Fordham gooide gewoon beter qua gemiddelde dan in z'n topjaren :mrgy: heerlijk om die vent weer aan het werk te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Adams was weer heel sterk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Vanavond ook weer even darten kijken. Benieuwd naar Fordham : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Staan niet al te lekker te finishen om het maar zacht uit te drukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Chisnall gooit een nine darter : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 9 november 2015 Share Geplaatst 9 november 2015 Fordham gewonnen, mooi man. Gemiddelde wel een stuk lager dan tegen Lewis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 november 2015 Share Geplaatst 10 november 2015 Van Gerwen mist net voor de 9e keer dit jaar een 9-darter op de D12 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 november 2015 Auteur Share Geplaatst 10 november 2015 Vanavond voor het eerst (en laatst helaas) Fordham zien gooien dit toernooi. Blijft toch mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Vanavond voor het eerst (en laatst helaas) Fordham zien gooien dit toernooi. Blijft toch mooi. Mwa zie het nog wel voor me dat hij zich gaat plaatsen voor Lakeside. Green met een 170-finish net (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Dubbels van Green, zwakke punt meestal en nu ook. Had op 3-2 moeten staan. Scoort wel lekker, buiten de eerste en laatste leg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 11 november 2015 Auteur Share Geplaatst 11 november 2015 Mwa zie het nog wel voor me dat hij zich gaat plaatsen voor Lakeside. Green met een 170-finish net (y) Ja bedoelde ook dit toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Anderson dik achter tegen Webster. Zou mooi zijn. Zometeen nog Wade-RvB, leuke afsluiter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 11 november 2015 Auteur Share Geplaatst 11 november 2015 Heerlijk dit :mrg::mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 Wade geeft het helemaal weg. 7-4 voor en 10-7 verliezen. Die truc van barney werkte dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 november 2015 Share Geplaatst 11 november 2015 (bewerkt) Haha geniale pot. Barney ging z'n tijd nemen na elke beurt en Wade werd opeens gek, gaf ook geen handje na afloop. Wade stond ze echt te beuken, vooral in het begin. 'All credits to myself.' :-D 11 november 2015 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 En terecht, Wade kon het echt niet hendelen. Heerlijke overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Was wel heerlijke comeback van Barney inderdaad. Nu dus tegen Webster als ik het goed heb? Die stond wel bizar sterk te finishen gisteren, dus wordt een zware pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Was wel heerlijke comeback van Barney inderdaad. Nu dus tegen Webster als ik het goed heb? Die stond wel bizar sterk te finishen gisteren, dus wordt een zware pot. Ik denk het niet, Webster won puur door het uitgooien en 72% gooit hij echt niet nog een keer. Qua gemiddelde zit hij normaal ook onder Barney. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Ik verwacht ook niet dat Webster dat finishpercentage vol kan houden, dat bestaat gewoon haast niet. Barney zat gister qua scores ook gewoon prima te gooien, wat Webster niet zo super deed. Denk dus dat Van Barneveld hem wel pakt. Heeft Van der Voort zich gewoon niet geplaatst voor dit toernooi? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Ik verwacht ook niet dat Webster dat finishpercentage vol kan houden, dat bestaat gewoon haast niet. Barney zat gister qua scores ook gewoon prima te gooien, wat Webster niet zo super deed. Denk dus dat Van Barneveld hem wel pakt. Heeft Van der Voort zich gewoon niet geplaatst voor dit toernooi? Nee: https://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Slam_of_Darts_2015#Kwalificatie_toernooien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Volgende week vrijdag weer een darttoernooi in mijn dorp bij een voetbalclub samen met [MENTION=17281]Fabian.[/MENTION]; Heb er zelfs een dag vrij voor genomen om me de hele dag voor te bereiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Wij hebben morgen de 2e bekerronde, we mogen thuis tegen een 1e Divisie ploeg, wij spelen 4e Divisie. Ik hoop toch wel mijn twee partijen te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Van Gerwen pakt Beaton in met 10-2.Gooit een gemiddelde van 109 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 12 november 2015 Share Geplaatst 12 november 2015 Heerlijk die Adams. Ziet er ook nog echt precies hetzelfde uit als een jaar of 10 geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 12 november 2015 Auteur Share Geplaatst 12 november 2015 Zit hier echt te genieten van Adams. Bij die BDO altijd bloedserieus, nu continu aan het lachen en gebaren naar het publiek als hij heeft gegooid. Bij de Heeeey Baby deed zong hij Oe A mee terwijl Huybrechts aan het gooien was :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten