Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Was wel heerlijke comeback van Barney inderdaad. Nu dus tegen Webster als ik het goed heb? Die stond wel bizar sterk te finishen gisteren, dus wordt een zware pot.

Ik denk het niet, Webster won puur door het uitgooien en 72% gooit hij echt niet nog een keer. Qua gemiddelde zit hij normaal ook onder Barney.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwacht ook niet dat Webster dat finishpercentage vol kan houden, dat bestaat gewoon haast niet. Barney zat gister qua scores ook gewoon prima te gooien, wat Webster niet zo super deed. Denk dus dat Van Barneveld hem wel pakt. Heeft Van der Voort zich gewoon niet geplaatst voor dit toernooi?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwacht ook niet dat Webster dat finishpercentage vol kan houden, dat bestaat gewoon haast niet. Barney zat gister qua scores ook gewoon prima te gooien, wat Webster niet zo super deed. Denk dus dat Van Barneveld hem wel pakt. Heeft Van der Voort zich gewoon niet geplaatst voor dit toernooi?

Nee: https://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Slam_of_Darts_2015#Kwalificatie_toernooien

Link naar opmerking
Deel via andere websites