Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Op 17-1-2019 om 22:51 zei 007mark:

In 2 dagen tijd heb ik ook You erdoorheen gejast. Erg creepy serie met constant nieuwe plottwists. Zag dat seizoen 2 al is aangekondigd, top.

Meer mensen die deze, of bovenstaande serie hebben gekeken?

Yes, heb You ook gezien. Prima serie. Spoiler bevat (grote) spoilers, dus enkel lezen als je de serie helemaal gezien hebt!

Spoiler

Vind het alleen wel weer heel typisch hoe ze die doos met bewijzen van de moorden vond. Eind vond ik ook niet top, zeker niet aangezien seizoen twee daarop voort zal borduren. Vind die meid namelijk helemaal niks, terwijl ik die blonde wel prima vond. Rare trekjes, maar ergens wel gewoon een leuke meid. Die scène waar hij die meid meeneemt naar die oude vent vond ik wel heel goed. Past ook erg goed in het verhaal en het verhaal daarachter zal ook zeker nog wel verteld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei JanVertonghen:

Yes, heb You ook gezien. Prima serie. Spoiler bevat (grote) spoilers, dus enkel lezen als je de serie helemaal gezien hebt!

Toon verborgen inhoud

Vind het alleen wel weer heel typisch hoe ze die doos met bewijzen van de moorden vond. Eind vond ik ook niet top, zeker niet aangezien seizoen twee daarop voort zal borduren. Vind die meid namelijk helemaal niks, terwijl ik die blonde wel prima vond. Rare trekjes, maar ergens wel gewoon een leuke meid. Die scène waar hij die meid meeneemt naar die oude vent vond ik wel heel goed. Past ook erg goed in het verhaal en het verhaal daarachter zal ook zeker nog wel verteld worden.

Haa

Spoiler

Had zelf in het begin dat het wel heel bizar was dat hij telkens op dezelfde plekken was als zij, en dat ze het ook niet door had. Tuurlijk, dat is de essentie een beetje van de film, maar stoorde mij daar op het begin wel klein beetje aan.

Heb overigens hetzelfde als jij. Die meid voor seizoen 2 is mega irritant. Ben alleen toch benieuwd wat er in die tussentijd allemaal met haar is gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei 007mark:

Haa

Inhoud verbergen

Had zelf in het begin dat het wel heel bizar was dat hij telkens op dezelfde plekken was als zij, en dat ze het ook niet door had. Tuurlijk, dat is de essentie een beetje van de film, maar stoorde mij daar op het begin wel klein beetje aan.

Heb overigens hetzelfde als jij. Die meid voor seizoen 2 is mega irritant. Ben alleen toch benieuwd wat er in die tussentijd allemaal met haar is gebeurd.

Spoiler

Ja. Of dat zij nooit eens door het raam naar buiten keek, of dat ze naakt voor het raam stond oid? Aan het begin doel ik dan op, toen ze met die blonde gozer bezig was. Erg vreemd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei JanVertonghen:

Doe/deed jij ook bij Modern Family geloof ik dus dat zegt niet zoveel

Modern Family wordt gezien als één van de beste comedyseries van de afgelopen jaren, als het al niet allertijden is, dus dat jij dat dan weer niet grappig vindt is toch weer vrij typisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf een tijdje geleden gestopt met Modern Family (omdat Netflix de eerste drie seizoenen ofzo opeens niet meer had), maar ga hem wel ooit nog eens afronden. Vind de humor alleen té geforceerd. Af en toe is het wel grappig, maar de meeste grappen zie je van tevoren al aankomen. Phil vind ik dan wel weer een geniale gozer, Jay gaat ook nog wel. Mannelijke koppel vind ik drie keer niks. Maar goed, ieder zijn smaak hè.

Kijk zelf momenteel echt te veel series, maar dat komt vooral doordat ik een aantal series 'live' volg en een aantal series met lichte tegenzin af aan het kijken ben. Moet een serie echt helemaal zien, hoe slecht ik het ook vind. Series die ik momenteel volg zijn The Blacklist, Blindspot, Brooklyn Nine-Nine, Peaky Blinders, Game of Thrones, Suits, Riverdale en New Girl. Eerste drie zijn nu 'live' bezig, Peaky Blinders en Game of Thrones kijk ik ook regelmatig, en de laatste drie staan op een laag pitje. Kan op de laatste drie na elke serie wel aanraden eigenlijk, al vind ik Blindspot wel steeds minder worden. Suits was in het begin ook nog goed, maar die hadden mijns inziens al een aantal seizoenen geleden moeten stoppen.

Tweede en derde seizoen van True Detective moet ik ook nog aan beginnen, misschien maar eens doen als ik met Peaky Blinders helemaal bij ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites