Djurovski Geplaatst 3 januari 2019 Share Geplaatst 3 januari 2019 Benieuwd of de remake van magnum pi wat is. Vanavond eerste aflevering. En nieuw seizoen lethal weapon maar dat kan alleen maar tegenvallen ben ik bang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 januari 2019 Share Geplaatst 5 januari 2019 Vond Magnum Pi nog niet echt geweldig. Komt misschien nog Vond Lethal Weapon wel meevallen.. Stiffmeister speelde prima en gelukkig speelt hij toch niet de broer van Riggs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 januari 2019 Share Geplaatst 14 januari 2019 Elite deze week gezien en lees net ook dat seizoen 2 er ook al aan komt in 2019. Vond hem lekker wegkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 In 2 dagen tijd heb ik ook You erdoorheen gejast. Erg creepy serie met constant nieuwe plottwists. Zag dat seizoen 2 al is aangekondigd, top. Meer mensen die deze, of bovenstaande serie hebben gekeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 Nee, maar bedankt voor de tips. Beiden series zien er goed uit. Ik zal ze deze weken eens gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 Ah top. Ben benieuwd wat je er van vindt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 januari 2019 Share Geplaatst 29 januari 2019 Nieuwe seizoen van True Detective bevalt me goed tot nu toe, veel beter dan de vorige. Ook aan Sex Education begonnen, ik vind 'm leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 januari 2019 Share Geplaatst 29 januari 2019 Beide maar ff meegepikt! Wist niet dat TD weer begonnen was joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 januari 2019 Share Geplaatst 29 januari 2019 Op 17-1-2019 om 22:51 zei 007mark: In 2 dagen tijd heb ik ook You erdoorheen gejast. Erg creepy serie met constant nieuwe plottwists. Zag dat seizoen 2 al is aangekondigd, top. Meer mensen die deze, of bovenstaande serie hebben gekeken? Yes, heb You ook gezien. Prima serie. Spoiler bevat (grote) spoilers, dus enkel lezen als je de serie helemaal gezien hebt! Spoiler Vind het alleen wel weer heel typisch hoe ze die doos met bewijzen van de moorden vond. Eind vond ik ook niet top, zeker niet aangezien seizoen twee daarop voort zal borduren. Vind die meid namelijk helemaal niks, terwijl ik die blonde wel prima vond. Rare trekjes, maar ergens wel gewoon een leuke meid. Die scène waar hij die meid meeneemt naar die oude vent vond ik wel heel goed. Past ook erg goed in het verhaal en het verhaal daarachter zal ook zeker nog wel verteld worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 12 uur geleden zei JanVertonghen: Yes, heb You ook gezien. Prima serie. Spoiler bevat (grote) spoilers, dus enkel lezen als je de serie helemaal gezien hebt! Toon verborgen inhoud Vind het alleen wel weer heel typisch hoe ze die doos met bewijzen van de moorden vond. Eind vond ik ook niet top, zeker niet aangezien seizoen twee daarop voort zal borduren. Vind die meid namelijk helemaal niks, terwijl ik die blonde wel prima vond. Rare trekjes, maar ergens wel gewoon een leuke meid. Die scène waar hij die meid meeneemt naar die oude vent vond ik wel heel goed. Past ook erg goed in het verhaal en het verhaal daarachter zal ook zeker nog wel verteld worden. Haa Spoiler Had zelf in het begin dat het wel heel bizar was dat hij telkens op dezelfde plekken was als zij, en dat ze het ook niet door had. Tuurlijk, dat is de essentie een beetje van de film, maar stoorde mij daar op het begin wel klein beetje aan. Heb overigens hetzelfde als jij. Die meid voor seizoen 2 is mega irritant. Ben alleen toch benieuwd wat er in die tussentijd allemaal met haar is gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 6 uur geleden zei 007mark: Haa Inhoud verbergen Had zelf in het begin dat het wel heel bizar was dat hij telkens op dezelfde plekken was als zij, en dat ze het ook niet door had. Tuurlijk, dat is de essentie een beetje van de film, maar stoorde mij daar op het begin wel klein beetje aan. Heb overigens hetzelfde als jij. Die meid voor seizoen 2 is mega irritant. Ben alleen toch benieuwd wat er in die tussentijd allemaal met haar is gebeurd. Spoiler Ja. Of dat zij nooit eens door het raam naar buiten keek, of dat ze naakt voor het raam stond oid? Aan het begin doel ik dan op, toen ze met die blonde gozer bezig was. Erg vreemd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Op 29-1-2019 om 17:57 zei Justin: Ook aan Sex Education begonnen, ik vind 'm leuk! Die heb ik laatst helemaal gebigewatched, leuke serie ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Vanmorgen begonnen aan de eerste ep. Eerste 5 min al janken van het lachen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Doe/deed jij ook bij Modern Family geloof ik dus dat zegt niet zoveel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 1 minuut geleden zei JanVertonghen: Doe/deed jij ook bij Modern Family geloof ik dus dat zegt niet zoveel Modern Family wordt gezien als één van de beste comedyseries van de afgelopen jaren, als het al niet allertijden is, dus dat jij dat dan weer niet grappig vindt is toch weer vrij typisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 7 minuten geleden zei Magikarp: Modern Family wordt gezien als één van de beste comedyseries van de afgelopen jaren, als het al niet allertijden is, dus dat jij dat dan weer niet grappig vindt is toch weer vrij typisch. Dat betekent waarschijnlijk dat ik betere humor heb dan het plebs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Als jij jezelf dat voor wil houden voor interne rust en sereniteit gun ik je dat van harte. Pas alleen wel op dat je jezelf niet voor de gek gaat houden want dan wordt het gevaarlijk. Let goed op jezelf, er is altijd hulp beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Thanks vriend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Modern Family kan ik ook echt niet naar kijken hoor. Ben nu Fargo en Ozark aan het afronden en zal dan eens naar You gaan kijken en het tweede en derde seizoen van True Detective. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 januari 2019 Share Geplaatst 30 januari 2019 Ben zelf een tijdje geleden gestopt met Modern Family (omdat Netflix de eerste drie seizoenen ofzo opeens niet meer had), maar ga hem wel ooit nog eens afronden. Vind de humor alleen té geforceerd. Af en toe is het wel grappig, maar de meeste grappen zie je van tevoren al aankomen. Phil vind ik dan wel weer een geniale gozer, Jay gaat ook nog wel. Mannelijke koppel vind ik drie keer niks. Maar goed, ieder zijn smaak hè. Kijk zelf momenteel echt te veel series, maar dat komt vooral doordat ik een aantal series 'live' volg en een aantal series met lichte tegenzin af aan het kijken ben. Moet een serie echt helemaal zien, hoe slecht ik het ook vind. Series die ik momenteel volg zijn The Blacklist, Blindspot, Brooklyn Nine-Nine, Peaky Blinders, Game of Thrones, Suits, Riverdale en New Girl. Eerste drie zijn nu 'live' bezig, Peaky Blinders en Game of Thrones kijk ik ook regelmatig, en de laatste drie staan op een laag pitje. Kan op de laatste drie na elke serie wel aanraden eigenlijk, al vind ik Blindspot wel steeds minder worden. Suits was in het begin ook nog goed, maar die hadden mijns inziens al een aantal seizoenen geleden moeten stoppen. Tweede en derde seizoen van True Detective moet ik ook nog aan beginnen, misschien maar eens doen als ik met Peaky Blinders helemaal bij ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 31 januari 2019 Share Geplaatst 31 januari 2019 Brooklyn Nine-Nine vind ik ook fantastisch. Sex Education nu af trouwens, hoop echt op een tweede seizoen hoor. Heerlijke serie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 februari 2019 Share Geplaatst 1 februari 2019 Bodyguard (van de BBC, op Netflix) is ook wel echt een toffe serie. Ben nu halverwege en wel onder de indruk. Een beetje action-packed en de omschrijving vooraf vond ik de lading niet zo dekken, maar tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 februari 2019 Share Geplaatst 1 februari 2019 Heb ik ook gezien inderdaad. Erg toffe serie. Sex Education ook maar op het lijstje gezet. Sprak me op het eerste gezicht niet heel erg aan, maar gezien de positieve woorden hier zal het wel een prima serie zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 2 februari 2019 Share Geplaatst 2 februari 2019 Ben begonnen aan Escape at Dannemora Lijkt me ook topper,afwachten hoe het evolueert Als Belg/vlaming zijnde zou ik jullie ook De Dag willen aanraden,voor mij is dat ook een topserie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 februari 2019 Share Geplaatst 4 februari 2019 Op 30-1-2019 om 21:24 zei JanVertonghen: Doe/deed jij ook bij Modern Family geloof ik dus dat zegt niet zoveel Dat is gewoon echt een van de beste comedy series ooit gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten