Rexcoder Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Iemand al wat gezien van 11.22.63? Wordt al enkele weken op de maandagavond uitgezonden (en door mij opgenomen, moet het dus ook nog kijken) op FOX. Ja vond het best goed, komt ook goed overeen met het boek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Iemand nog tips voor een serie(s) op Netflix? Wacht op het nieuwe seizoen van Better Call Saul en ben bijna aan het einde van seizoen 4 van House of Cards. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Iemand nog tips voor een serie(s) op Netflix? Wacht op het nieuwe seizoen van Better Call Saul en ben bijna aan het einde van seizoen 4 van House of Cards. Geen idee wat je al gezien hebt, Heroes of Prison Break misschien? En anders zou ik zeker Marseille eens proberen. Lijkt een beetje op HoC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Geen idee wat je al gezien hebt, Heroes of Prison Break misschien? En anders zou ik zeker Marseille eens proberen. Lijkt een beetje op HoC. het enigste wat ik op Netflix heb gekeken is Breaking Bad en Lillyhammer. Maar zal eens kijken naar wat je hebt voorgesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 The Blacklist is een must see, The Killing is een prima wegkijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 The Blacklist is wel redelijk maar na tijdje ging me dat wel vervelen rond seizoen 3. The Killing is erg goed ja zowel Deens origineel als Amerikaanse remake. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 De blacklist heb ik geprobeerd te volgen op tv. maar als ik een aflevering mis heb ik er gelijk geen zin meer in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Aflevering missen bij netflix is toch knap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Iemand nog tips voor een serie(s) op Netflix? Wacht op het nieuwe seizoen van Better Call Saul en ben bijna aan het einde van seizoen 4 van House of Cards. "The Fall" Ben het gaan kijken omdat het zich afspeelt in een stad waar ik heb gewoond (Belfast), maar toen bleek het nog eens erg goed te zijn (naar mijn mening). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Iemand nog tips voor een serie(s) op Netflix? Wacht op het nieuwe seizoen van Better Call Saul en ben bijna aan het einde van seizoen 4 van House of Cards. Boardwalk Empire staat ook op Netflix toch? En Love is ook wel tof, maar 10 afleveringen en vrij bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Blacklist vind ik geen bijzondere serie. Elke aflevering gaat zo wat t zelfde en erg ongeloofwaardig allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Iemand nog tips voor een serie(s) op Netflix? Wacht op het nieuwe seizoen van Better Call Saul en ben bijna aan het einde van seizoen 4 van House of Cards. How I Met Your Mother is goed! Ik kijk normaal nooit series, maar deze heb ik in zo'n vier weken helemaal uitgekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Boardwalk Empire staat ook op Netflix toch? En Love is ook wel tof, maar 10 afleveringen en vrij bizar. Dacht niet man..Boardwalk Empire is echt van HBO..Staan wel series op Netflix die wel op HBO zijn uitgezonden maar niet door hun gemaakt zoals Outlander en Dead Wood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Die staat sowieso niet op Netflix nee. Als je van House of Cards houdt is The Newsroom ook echt een aanrader. En [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; kan je geloof ik ook nog wel een serie aanraden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 6 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2016 Ik zou Sons of Anarchy gaan kijken als ik jou was [MENTION=26302]sennid[/MENTION];. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 en wat zijn de argumenten om mij te kunnen verleiden om SoA te gaan kijken? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 6 juni 2016 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2016 Ik vind het een erg goede serie en het is niet zo dat als je niets met motormuizen hebt dat de serie dan kut is, want ik heb niets met motormuizen en het is 1 van m'n favoriete series. Ik vind het acteerwerk goed, verhaal steekt goed in elkaar, interessante personages, de muziek vind ik grandioos en natuurlijk Kurt Sutter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 juni 2016 Share Geplaatst 6 juni 2016 En Kurt Sutter is ook van The Shield. Daar zie je in SoA veel bekende gezichten van terug en het heeft dezelfde rauwe stijl, hoewel meer gepolijste beelden. Muziek is ook verschrikkelijk goed, past fenomenaal bij de beelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Battlestar Galactica :< :< :< Fantastisch! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Is The Americans goed? Vond The man in the high castle ook wel leuk, meer door de setting eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Silicon Valley, wat een heerlijke serie :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Heb ff een lijstje gemaakt. Bedankt voor de input die jullie hebben gegeven :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 7 juni 2016 Share Geplaatst 7 juni 2016 Is The Americans goed? Vond The man in the high castle ook wel leuk, meer door de setting eigenlijk. Ja heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sevenhant Geplaatst 10 juni 2016 Share Geplaatst 10 juni 2016 Ik ben momenteel naar Kingdom aan het kijken, gaat over een gestopte mma-fighter die nu zijn eigen gym heeft. Vind het persoonlijk wel een top serie! http://www.imdb.com/title/tt3673794/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 20 juni 2016 Share Geplaatst 20 juni 2016 Heb maar besloten om te stoppen met The Walking Dead seizoen 5 aflevering 6. Het kan me gewoon voor één of andere reden echt niet meer boeien. Heb de andere afleveringen maar verwijderd. Ik vind het vrij vervelend, omdat ik graag series waarmee ik zover zit graag afkijk, maar het lijkt wel of mijn smaak tijdens de afgelopen twaalf maanden gewoon enorm is veranderd, waardoor ik dat vroeger wel nog fijn vond (zeker seizoen 1,3 en 4), en nu ik na een hele tijd later seizoen 5 hervat, nooit meer de zin terugvind om twd te bekijken, alsook zeer aandachtig te bekijken). Verder ook Gomorra verwijderd. Het ergerde me vooral dat ik nooit aan GoT kon starten, omdat ik steeds vastzit met andere series, maar dat is gewoon een teken om die series te dumpen. Nu enkel het laatste seizoen van The Borgias bekijken, en dan beginnen we aan GoT :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten