FC-Breda Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Gisteren begonnen met Outlander. 3 afleveringen gezien en bevalt erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Gisteren begonnen met Outlander. 3 afleveringen gezien en bevalt erg goed. Hahah nice Dennis. Ik heb net aflevering 4 gezien, zit er helemaal in :mrgy: _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 30 april 2016 Auteur Share Geplaatst 30 april 2016 Mwoah, de film was vermakelijk. Niet meer, niet minder. Zou m ook zeker niet snel nog eens kijken, maar die serie is wel fantastisch ja :D Heb je The Newsroom intussen al eens gezien? Daar ben ik een onvervalste fanboy van Nee, moet ik nog kijken. Staat wel op de verlanglijst in elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; The Newsroom is tof ja , moet nodig S3 eens gaan kijken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; The Newsroom is tof ja , moet nodig S3 eens gaan kijken :D Zijn 6 afleveringen, kun je zo even in een middagje doen. Go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Thanks jongens, het is toch How I Met Your Mother geworden ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Net Blue Mountain State afgekeken. Was uiteindelijk wel fun, heb er van genoten. Nu op naar de film! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 2 mei 2016 Thanks jongens, het is toch How I Met Your Mother geworden ;) Hele fijne serie, veel plezier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Voor de fans van (Italiaanse) misdaad/maffia: Gomorra staat nu op Netflix. Veel gepolijster dan de min of meer gelijknamige film, maar wel met dezelfde basis in Napoli. Gelukkig nog niet super geromantiseerd, maar de strijd tussen jong (grote bek) en oud (traditie) is wel tofjes. Muziek en cinematografie ook dik in orde, dus best een aanradertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Dank! Het boek was bij vlagen zeer interessant, dus ik ben benieuwd naar de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 4 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2016 Ben ook wel benieuwd, ga het eens aanzetten binnenkort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Voor de fans van (Italiaanse) misdaad/maffia: Gomorra staat nu op Netflix. Veel gepolijster dan de min of meer gelijknamige film, maar wel met dezelfde basis in Napoli. Gelukkig nog niet super geromantiseerd, maar de strijd tussen jong (grote bek) en oud (traditie) is wel tofjes. Muziek en cinematografie ook dik in orde, dus best een aanradertje. Ik zit nu in aflevering 2, erg tof ja/goed!! Verder vanaf vrijdag tot en met gister The Night Manager (mini series) gebinged... Is met Tom Hiddlestone als Jonathan Pine die undercover moet bij Dickey Roper gespeeld door Hugh Laurie die een agriculture/wapen handelaar is.. O.a verder ook Olivia Colman van Broadchurch. Erg van genoten en was zeker 6x een uur lang erg spannend. Zou rond 8.2 geven.. Verder bezig met Rick&Morty, X-Files seizoen 4,Outlander, Gomorra dan idd, Masters of Sex seizoen 2, AJIN Demi- Human, Spartacus seizoen 3, Game of Thrones en wil nog beginnen met Marseille en Code Geass :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Ben begonnen aan eerste seizoen van Gomorra. Ook eindelijk begonnen aan 5e seizoen TWD. Aflevering 4 zojuist gekeken. Bethje :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Ben nu vijf minuten 'Peep Show' aan het kijken en me scherm zit alweer onder met mijn avondeten :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Kon het Prison Break topic niet vinden dus dan maar hier: [YOUTUBE]x9T-9fZn_oA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Ben nu vijf minuten 'Peep Show' aan het kijken en me scherm zit alweer onder met mijn avondeten :r :mrgy: Zalige serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Kon het Prison Break topic niet vinden dus dan maar hier: YouTube Link Leip leip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 (bewerkt) Misschien een spoiler voor Prison Break, maar [spoiler=spoiler]hij was toch dood ? 17 mei 2016 bewerkt door vinnypassy titel ingevoegd ter verduidelijking Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Misschien een spoiler voor Prison Break, maar [spoiler=spoiler]hij was toch dood ? [spoiler=S4]Nee, nooit duidelijk geweest. Je zag alleen dat er explosies waren maar niemand geloofde dat hij dood was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baggio Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Genieten hoor, 2x alles helemaal gezien van Prison Break dus kijk hier wel naar uit. Toevallig gister Marseille (staat op Netflix) afgerond. Prima wegkijk serie, maar wouden té graag House of Cards nadoen. Morgen maar eens beginnen met Gomorra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Hoe vet dat Prison Break terug komt. :D Briljante serie, zelfs alle seizoenen op dvd gehad. Jammer dat het nog even duurt, maar zeker iets om naar uit te kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Misschien een spoiler voor Prison Break, maar [spoiler=spoiler]hij was toch dood ? [spoiler=Prison Break]Apart, ja. Schijnt dat hij nu in een Arabische gevangenis zit gezien de trailer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 [spoiler=]Hij 'was' dood ja, aangezien er een begrafenis was. Vandaar dat ik ook al raar opkeek toen er opeens nog een seizoen van PB kwam. Maar ze zullen besloten hebben om te doen alsof hij nog zou leven, want er allemaal gebeurd is ondertussen zullen we wel te weten komen zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 [spoiler=PB]Vind het alleen jammer dat het hele seizoen al ongeveer wordt afgespeeld in de trailer. Naar mijn inziens had je beter wat vager kunnen doen of hij levend of niet was en dat we gelijk te weten krijgen dat ze weer uit een gevangenis gaan ontsnappen. Als ze ietwat geheimzinniger hadden gedaan dan zou er ongetwijfeld meer spanning ontstaan bij de kijkers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 (bewerkt) Prison Break.. krijg altijd de slappe lach als mensen dat beste serie ooit noemen en dat met dood serieus gezicht zeggen.. Seizoen 1 was zeker een 8-9 waard maar seizoen 2 vond ik na 2 afleveringen al helemaal niks meer. Kan ook niet begrijpen dat mensen vrijwillig nog de martelingen van seizoen, 3,4 ,5 etc willen doorstaan... 20 mei 2016 bewerkt door Kyrill Aangepast voor huilie huilies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten