Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Mwoah, de film was vermakelijk. Niet meer, niet minder. Zou m ook zeker niet snel nog eens kijken, maar die serie is wel fantastisch ja :D Heb je The Newsroom intussen al eens gezien? Daar ben ik een onvervalste fanboy van

Nee, moet ik nog kijken. Staat wel op de verlanglijst in elk geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de fans van (Italiaanse) misdaad/maffia: Gomorra staat nu op Netflix. Veel gepolijster dan de min of meer gelijknamige film, maar wel met dezelfde basis in Napoli. Gelukkig nog niet super geromantiseerd, maar de strijd tussen jong (grote bek) en oud (traditie) is wel tofjes. Muziek en cinematografie ook dik in orde, dus best een aanradertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de fans van (Italiaanse) misdaad/maffia: Gomorra staat nu op Netflix. Veel gepolijster dan de min of meer gelijknamige film, maar wel met dezelfde basis in Napoli. Gelukkig nog niet super geromantiseerd, maar de strijd tussen jong (grote bek) en oud (traditie) is wel tofjes. Muziek en cinematografie ook dik in orde, dus best een aanradertje.

Ik zit nu in aflevering 2, erg tof ja/goed!!

Verder vanaf vrijdag tot en met gister The Night Manager (mini series) gebinged... Is met Tom Hiddlestone als Jonathan Pine die undercover moet bij Dickey Roper gespeeld door Hugh Laurie die een agriculture/wapen handelaar is.. O.a verder ook Olivia Colman van Broadchurch. Erg van genoten en was zeker 6x een uur lang erg spannend. Zou rond 8.2 geven..

Verder bezig met Rick&Morty, X-Files seizoen 4,Outlander, Gomorra dan idd, Masters of Sex seizoen 2, AJIN Demi- Human, Spartacus seizoen 3, Game of Thrones en wil nog beginnen met Marseille en Code Geass :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een spoiler voor Prison Break, maar [spoiler=spoiler]hij was toch dood

?

[spoiler=S4]Nee, nooit duidelijk geweest. Je zag alleen dat er explosies waren maar niemand geloofde dat hij dood was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Genieten hoor, 2x alles helemaal gezien van Prison Break dus kijk hier wel naar uit.

Toevallig gister Marseille (staat op Netflix) afgerond. Prima wegkijk serie, maar wouden té graag House of Cards nadoen.

Morgen maar eens beginnen met Gomorra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=]Hij 'was' dood ja, aangezien er een begrafenis was. Vandaar dat ik ook al raar opkeek toen er opeens nog een seizoen van PB kwam. Maar ze zullen besloten hebben om te doen alsof hij nog zou leven, want er allemaal gebeurd is ondertussen zullen we wel te weten komen zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=PB]Vind het alleen jammer dat het hele seizoen al ongeveer wordt afgespeeld in de trailer. Naar mijn inziens had je beter wat vager kunnen doen of hij levend of niet was en dat we gelijk te weten krijgen dat ze weer uit een gevangenis gaan ontsnappen. Als ze ietwat geheimzinniger hadden gedaan dan zou er ongetwijfeld meer spanning ontstaan bij de kijkers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prison Break.. krijg altijd de slappe lach als mensen dat beste serie ooit noemen en dat met dood serieus gezicht zeggen.. Seizoen 1 was zeker een 8-9 waard maar seizoen 2 vond ik na 2 afleveringen al helemaal niks meer. Kan ook niet begrijpen dat mensen vrijwillig nog de martelingen van seizoen, 3,4 ,5 etc willen doorstaan...

bewerkt door Kyrill
Aangepast voor huilie huilies
Link naar opmerking
Deel via andere websites