JanVertonghen Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Na Italië-Spanje kan ik wel en misschien ook nog wel na Engeland-IJsland Netjes, netjes. Na Italië - Spanje kan slasher/last team standing eventueel wel, na Engeland - IJsland zijn we geloof ik wel met een man of 5 en dan kunnen we eventueel nog NBA. Als de rest het daar allemaal mee eens is uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 27 juni 2016 Share Geplaatst 27 juni 2016 Ik vind helemaal mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Mensen zin in wat potjes Slasher/Last Team Standing? [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; @de rest die dit op de PS4 speelt; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Shit.. als ik toch eerder op MU gekeken had, had ik jouw berichtje gezien... ik verveel me al uren in GTA :|:-D. Zit nu een beetje mijn warehouse vol te proppen met kraten om dan te kunnen verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Shit.. als ik toch eerder op MU gekeken had, had ik jouw berichtje gezien... ik verveel me al uren in GTA :|:-D. Zit nu een beetje mijn warehouse vol te proppen met kraten om dan te kunnen verkopen. Ga ervan uit dat we straks nog wel online zijn ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Ja ik hoorde het net van Steven. Ik zie via Steven de invite wel langskomen :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Mensen zin in wat potjes Slasher/Last Team Standing? [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; @de rest die dit op de PS4 speelt; Alle uitnodigingen voor 18:00 op een doordeweekse dag zijn standaard kansloos, dan is deze jongen nog aan het werk ;c. Maar doe zeker een keer mee als ik de gelegenheid ben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 juni 2016 Share Geplaatst 29 juni 2016 Nu bijvoorbeeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 20 rondjes op een zelfgemaakte stuntrace neemt wat tijd in beslag. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 15 augustus 2016 Share Geplaatst 15 augustus 2016 Heb je die X80 Proto gekocht? En was dit met stunt races? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 Jazeker is wel goed voor die stunt races en was door een persoon gemaakte stuntrace niet door Rockstar zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Speelt iemand dit nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Ik race af en toe op de PS4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Nog regelmatig eigenlijk. Blijft voor mij de beste game die er voor de PS4 gemaakt is, naast Rocket League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Nog regelmatig eigenlijk. Blijft voor mij de beste game die er voor de PS4 gemaakt is, naast Rocket League. Je speelt online? Offline verveel ik me dood haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Je speelt online? Offline verveel ik me dood haha. Ja altijd online. Beetje anderen afknallen, of met een tank rondrijden, stuntraces rijden of ingame wat missies doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Dan zie ik het wel zitten om beetje mee te chillen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vaeb Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 Online bietje heisten, missies doen e.d. Vind het soms lastig om mensen te vinden voor heists. FabioEnrico is m'n PSN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart 2017 Share Geplaatst 3 maart 2017 (bewerkt) Ik zal je straks even toevoegen. o ik had je al 3 maart 2017 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 maart 2017 Share Geplaatst 4 maart 2017 Wilde het misschien tweedehands kopen toen ik van PS3 overging naar PS4, maar tweedehands vond ik het nog steeds te duur. Vermaak me ook nog wel met Battlefield 1 en Fifa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 6 maart 2017 Share Geplaatst 6 maart 2017 [quote name='La Pulga']Dan zie ik het wel zitten om beetje mee te chillen. [/QUOTE] Geen probleem hoor. Mijn PSN is Montejio geloof ik. @Vaeb Heisten doe ik om die reden dus niet. Zit je altijd met een stel debielen die er niets van kunnen en dan moet ik geduld hebben. Nou, dacht het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 maart 2017 Share Geplaatst 6 maart 2017 [quote name='Montass'] Geen probleem hoor. Mijn PSN is Montejio geloof ik. @Vaeb Heisten doe ik om die reden dus niet. Zit je altijd met een stel debielen die er niets van kunnen en dan moet ik geduld hebben. Nou, dacht het niet.[/QUOTE] Aight zal je vanavond wel even toevoegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 maart 2017 Share Geplaatst 28 maart 2017 Zag dat dit spel gister in de aanbieding was in de Xbox store dus maar even geïnstalleerd. Heb de single player ooit een keer gespeeld nog op de 360, maar nog nooit online. Ben erg benieuwd of het een beetje vet is, kan me eigenlijk niet echt voorstellen wat je moet doen online. Zal wel beetje mini games zijn en met mensen kutten ofzo. Heb bij die aanbieding ook één of ander ding gekregen dat je online gelijk een zooitje geld hebt. Maar goed eerst maar even de single player. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 30 maart 2017 Share Geplaatst 30 maart 2017 Zag dat dit spel gister in de aanbieding was in de Xbox store dus maar even geïnstalleerd. Heb de single player ooit een keer gespeeld nog op de 360, maar nog nooit online. Ben erg benieuwd of het een beetje vet is, kan me eigenlijk niet echt voorstellen wat je moet doen online. Zal wel beetje mini games zijn en met mensen kutten ofzo. Heb bij die aanbieding ook één of ander ding gekregen dat je online gelijk een zooitje geld hebt. Maar goed eerst maar even de single player. Je kunt online precies doen wat je zelf wilt. Je krijgt missies aangeboden van enkele figuren die in de Single Player ook speelden. Verder heb je tijdelijke ingame missies, zoals bijvoorbeeld wie de meeste schade kan aanrichten binnen 5 minuten en daar krijg je dan een beloning voor, of wie de hoogste snelheid heeft of wie het langste achteruit kan rijden. Ook zijn er inmiddels flink wat DLC's uitgekomen waar je de CEO kan zijn met daarbij komende missies, of een bikergang.. Mocht dat je vervelen, kun je altijd mensen kapot maken. Pas alleen wel op dat je hun auto's niet kapot maakt, want daar betaal je wel voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten