Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Grand Theft Auto

Tomasson

Aanbevolen berichten

Na Italië-Spanje kan ik wel en misschien ook nog wel na Engeland-IJsland

Netjes, netjes. Na Italië - Spanje kan slasher/last team standing eventueel wel, na Engeland - IJsland zijn we geloof ik wel met een man of 5 en dan kunnen we eventueel nog NBA. Als de rest het daar allemaal mee eens is uiteraard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shit.. als ik toch eerder op MU gekeken had, had ik jouw berichtje gezien... ik verveel me al uren in GTA :|:-D.

Zit nu een beetje mijn warehouse vol te proppen met kraten om dan te kunnen verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen zin in wat potjes Slasher/Last Team Standing? [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; [MENTION=9512]Michaelinho*[/MENTION]; [MENTION=4486]Montass[/MENTION]; @de rest die dit op de PS4 speelt;

Alle uitnodigingen voor 18:00 op een doordeweekse dag zijn standaard kansloos, dan is deze jongen nog aan het werk ;c. Maar doe zeker een keer mee als ik de gelegenheid ben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='La Pulga']Dan zie ik het wel zitten om beetje mee te chillen. [/QUOTE] Geen probleem hoor. Mijn PSN is Montejio geloof ik. @Vaeb Heisten doe ik om die reden dus niet. Zit je altijd met een stel debielen die er niets van kunnen en dan moet ik geduld hebben. Nou, dacht het niet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Montass'] Geen probleem hoor. Mijn PSN is Montejio geloof ik. @Vaeb Heisten doe ik om die reden dus niet. Zit je altijd met een stel debielen die er niets van kunnen en dan moet ik geduld hebben. Nou, dacht het niet.[/QUOTE] Aight zal je vanavond wel even toevoegen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag dat dit spel gister in de aanbieding was in de Xbox store dus maar even geïnstalleerd. Heb de single player ooit een keer gespeeld nog op de 360, maar nog nooit online. Ben erg benieuwd of het een beetje vet is, kan me eigenlijk niet echt voorstellen wat je moet doen online. Zal wel beetje mini games zijn en met mensen kutten ofzo. Heb bij die aanbieding ook één of ander ding gekregen dat je online gelijk een zooitje geld hebt. Maar goed eerst maar even de single player.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag dat dit spel gister in de aanbieding was in de Xbox store dus maar even geïnstalleerd. Heb de single player ooit een keer gespeeld nog op de 360, maar nog nooit online. Ben erg benieuwd of het een beetje vet is, kan me eigenlijk niet echt voorstellen wat je moet doen online. Zal wel beetje mini games zijn en met mensen kutten ofzo. Heb bij die aanbieding ook één of ander ding gekregen dat je online gelijk een zooitje geld hebt. Maar goed eerst maar even de single player.

Je kunt online precies doen wat je zelf wilt. Je krijgt missies aangeboden van enkele figuren die in de Single Player ook speelden. Verder heb je tijdelijke ingame missies, zoals bijvoorbeeld wie de meeste schade kan aanrichten binnen 5 minuten en daar krijg je dan een beloning voor, of wie de hoogste snelheid heeft of wie het langste achteruit kan rijden.

Ook zijn er inmiddels flink wat DLC's uitgekomen waar je de CEO kan zijn met daarbij komende missies, of een bikergang..

Mocht dat je vervelen, kun je altijd mensen kapot maken. Pas alleen wel op dat je hun auto's niet kapot maakt, want daar betaal je wel voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites