Aaron21 Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 ik wil wel nog eens meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 ik wil wel nog eens meedoen. Wat is je managernaam dan voeg ik je toe als vriend en nodig ik je uit... :)? 335 is prima, ik kan nog niet meedoen met je competitie maar kom er later wel in Thnx. Oke top :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Nee natuurlijk niet...Zijn altijd zichtbaar ;) Tussenstand>managerlijst Ik bedoelde ook eigenlijk bij mijn eigen prijzenkast. Daar zie ik geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Ik bedoelde ook eigenlijk bij mijn eigen prijzenkast. Daar zie ik geen punten. Dat kan je denk wel gewoon op je profiel zien :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Dat kan je denk wel gewoon op je profiel zien :) Ik krijg alleen dit te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Ik krijg alleen dit te zien. [MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Gewoon bij je Profiel. https://www.onlinesoccermanager.nl/User/Profile Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 juli 2016 Share Geplaatst 11 juli 2016 Wat is je managernaam dan voeg ik je toe als vriend en nodig ik je uit... :)? Thnx. Oke top :) Sagan21. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 juli 2016 Share Geplaatst 11 juli 2016 Sagan21. Ik heb je berichtje gestuurd en je uitgenodigd :) Toevoegen als vriend gaat helaas nog niet maar je kan me nu joinen.. Glennevire en dan Zwitserland 2, nog 8 teams over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 OSM3.0 staat nu al zo'n twee maanden live. We zijn nog keihard aan de slag om nieuwe features toe te voegen en bestaande te verbeteren, maar ik ben toch erg benieuwd naar jullie bevindingen tot nu toe. Positieve dingen, negatieve dingen, ideeën voor nieuwe features, features die jullie erg missen (Crews komt er aan dus hoeven jullie niet te noemen)? Roep maar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 + punten Ziet er allemaal heel gelikt uit Je hebt nu meer variatie met trainen (ik train nu ook overdag basisspelers en dan vlak voor 20:00 ff opstelling maken, dan train ik de wissels) Op de transfermarkt heb je zo nu en dan een 'buitenkans' wat wel cool is Meer mogelijkheden zonder seizoenskaart, zoals meer trainingskampen (als je maar genoeg coins hebt) en spioneren - punten Ik moet elke keer (!) opnieuw inloggen, ook al vink ik die optie aan Zo nu en dan toch wel storinkjes, waardoor ik de pagina moet refreshen Bij tactiek is het nu lastiger om te zien hoe 'ver' je een balkje zet Ik zou heel graag bij de transferlijst iets zien waardoor je in 1 oogopslag kan zien welke speler je wel of niet kunt betalen (iets met een rood/groen blokje met 'koop' of iets dergelijks) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juli 2016 Share Geplaatst 17 juli 2016 + Training zijn nooit meer compleet waardeloos. Iedereen wordt elke keer wel ietsjes beter of meer. Dat de progressie van die zelfde training niet verloren kan gaan De buitenkansjes zijn mooi. Spelers kopen en verkopen nog steeds lekker makkelijk Iedereen kan trainingskampen gebruiken Opties kan uitzetten is fijn - Commercieel directeur weg is. Je kan nu geen cash injectie meer ontvangen Forum en elke pagina die je aanklikt nog steeds 10x per dag of vaker ''error'' geeft. Mensen uitnodigen voor je competitie is zwaar kut geworden omdat je niet makkelijk meer kan zoeken op ranglijst of kijken wie wel/geen clubslots vrij heeft Opties kan uitzetten kan ik helaas zelf niet meer aanpassen dat is wel jammer Spion geeft alleen nog maar echt basis informatie Toch teveel pay to win model alles duurt 16 uur of langer zowat qua staff mogelijkheden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 21 juli 2016 Share Geplaatst 21 juli 2016 Kampioen geworden met AS Roma :). Heb nu 35 wedstrijden gespeeld waarvan 32 gewonnen en 3 gelijk. En in de beker sta ik in de finale dus ben al 38 wedstrijden ongeslagen. Nu hopelijk de laatste 4 ook zodat ik de punten krijg haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Kampioenschap met FC Oss verspeeld omdat ik paar keer m'n opstelling was vergeten, gister de bekerfinale verloren en als ik de laatste wedstrijd vanavond verlies wordt ik nog 3e. Hierna kap ik ermee, ik laat een account met 10.500 coins achter :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 29 juli 2016 Share Geplaatst 29 juli 2016 Kampioenschap met FC Oss verspeeld omdat ik paar keer m'n opstelling was vergeten, gister de bekerfinale verloren en als ik de laatste wedstrijd vanavond verlies wordt ik nog 3e. Hierna kap ik ermee, ik laat een account met 10.500 coins achter :-D Nee joh! Niet kappen. Gewoon lekker doorgaan. Hoezo zou je stoppen man? :( + punten Ziet er allemaal heel gelikt uit Je hebt nu meer variatie met trainen (ik train nu ook overdag basisspelers en dan vlak voor 20:00 ff opstelling maken, dan train ik de wissels) Op de transfermarkt heb je zo nu en dan een 'buitenkans' wat wel cool is Meer mogelijkheden zonder seizoenskaart, zoals meer trainingskampen (als je maar genoeg coins hebt) en spioneren - punten Ik moet elke keer (!) opnieuw inloggen, ook al vink ik die optie aan Zo nu en dan toch wel storinkjes, waardoor ik de pagina moet refreshen Bij tactiek is het nu lastiger om te zien hoe 'ver' je een balkje zet Ik zou heel graag bij de transferlijst iets zien waardoor je in 1 oogopslag kan zien welke speler je wel of niet kunt betalen (iets met een rood/groen blokje met 'koop' of iets dergelijks) + Training zijn nooit meer compleet waardeloos. Iedereen wordt elke keer wel ietsjes beter of meer. Dat de progressie van die zelfde training niet verloren kan gaan De buitenkansjes zijn mooi. Spelers kopen en verkopen nog steeds lekker makkelijk Iedereen kan trainingskampen gebruiken Opties kan uitzetten is fijn - Commercieel directeur weg is. Je kan nu geen cash injectie meer ontvangen Forum en elke pagina die je aanklikt nog steeds 10x per dag of vaker ''error'' geeft. Mensen uitnodigen voor je competitie is zwaar kut geworden omdat je niet makkelijk meer kan zoeken op ranglijst of kijken wie wel/geen clubslots vrij heeft Opties kan uitzetten kan ik helaas zelf niet meer aanpassen dat is wel jammer Spion geeft alleen nog maar echt basis informatie Toch teveel pay to win model alles duurt 16 uur of langer zowat qua staff mogelijkheden We hadden gehoopt dat deze nieuwe dynamiek van trainen, spelers kopen etc zou worden opgepakt. Gelukkig is dat ook echt zo. :D - We zijn altijd bezig met bugs te fixen. Jullie reactie is van 2 weken geleden. Hebben jullie deze problemen nog steeds? - Vrienden uitnodigen moet inderdaad veel beter. Daar zijn we ook druk mee bezig. - Spelen jullie ook op mobiel (Android/iOS)? Zo ja, wat vinden jullie van de app? - Commercieel directeur maakt wellicht ooit een comeback. Misschien in een andere vorm, wie weet. :) - @Kyrill: Wat zou je nog willen zien bij de Spion? Thanks voor jullie feedback boys! Klasse. Als jullie nog ideas of klachten hebben, PM maar. :) Hier knallen is ook prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Nee joh! Niet kappen. Gewoon lekker doorgaan. Hoezo zou je stoppen man? :( Kan het niet meer opbrengen om elke dag 3 keer in te loggen om alles te regelen, werd een beetje een verplichting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjinnoes Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 (bewerkt) Kan het niet meer opbrengen om elke dag 3 keer in te loggen om alles te regelen, werd een beetje een verplichting. Op welk platform speel je? Is er een specifieke feature die je nu mist? Wat zou een voorwaarde zijn waardoor je wel zou blijven spelen? 30 juli 2016 bewerkt door Tjinnoes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 juli 2016 Share Geplaatst 30 juli 2016 Ik speel op m'n iPad, 's ochtends voor m'n werk en 's avonds na het eten even twee keer drie minuten alles instellen. Dat kan er bij mij nog wel van af. Sta nu met AZ tweede, een puntje achter Ajax met nog vijf wedstrijden te gaan oid. Een-na-laatste duel: AZ-Ajax (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 31 juli 2016 Share Geplaatst 31 juli 2016 ik ga ook stoppen denk ik. een voorwaarde bij mij zou zijn om het trainer weer 1x per dag te doen. ik ga echt niet 3x per dag op dat spel kijken, mijn excuses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 Met dit team 16 winst ,2 gelijk 0 verlies en beker gewonnen nu naar Rank 247 gestegen wederom nieuw PR. Kreeg 4275 MP :) [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION]; [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; [MENTION=3870]Martijn[/MENTION]; [MENTION=1502]Martin[/MENTION]; [MENTION=385]Alovenac[/MENTION]; [MENTION=26946]Aaron21[/MENTION]; [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=7105]Fantasy[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; Iemand zin om vanaf vanavond met mij mee te doen in Jordanie? 12 teams, lekker voor de wereldverovering... Thierry is op vakantie maar wou je toch mentionen voor mijn nieuwe top 250 rank :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 Na Jordanie kom ik erbij heb nog niets vrij:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 5 augustus 2016 Share Geplaatst 5 augustus 2016 Vanaf september kan ik weer op OSM :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Crew Competitie van mijn Crew Imperium met 3 managers van Goodfellas erbij waaronder een met rank 17 :) Ben 5e geworden met DS7, helaas net geen 4e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Zit in een OSM-dipje, zal wel door de vakantie komen. Speel nu voornamelijk van die leagues waar je geen spelers kan transfereren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Zit in een OSM-dipje, zal wel door de vakantie komen. Speel nu voornamelijk van die leagues waar je geen spelers kan transfereren. Begrijpelijk. Fijne vakantie gehad? Transfers vind ik zelf JUIST het leuskt aan osm met taktiek erbij :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten