Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

ik wil wel nog eens meedoen.

Wat is je managernaam dan voeg ik je toe als vriend en nodig ik je uit... :)?

335 is prima, ik kan nog niet meedoen met je competitie maar kom er later wel in

Thnx. Oke top :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OSM3.0 staat nu al zo'n twee maanden live. We zijn nog keihard aan de slag om nieuwe features toe te voegen en bestaande te verbeteren, maar ik ben toch erg benieuwd naar jullie bevindingen tot nu toe.

Positieve dingen, negatieve dingen, ideeën voor nieuwe features, features die jullie erg missen (Crews komt er aan dus hoeven jullie niet te noemen)?

Roep maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

+ punten

Ziet er allemaal heel gelikt uit

Je hebt nu meer variatie met trainen (ik train nu ook overdag basisspelers en dan vlak voor 20:00 ff opstelling maken, dan train ik de wissels)

Op de transfermarkt heb je zo nu en dan een 'buitenkans' wat wel cool is

Meer mogelijkheden zonder seizoenskaart, zoals meer trainingskampen (als je maar genoeg coins hebt) en spioneren

- punten

Ik moet elke keer (!) opnieuw inloggen, ook al vink ik die optie aan

Zo nu en dan toch wel storinkjes, waardoor ik de pagina moet refreshen

Bij tactiek is het nu lastiger om te zien hoe 'ver' je een balkje zet

Ik zou heel graag bij de transferlijst iets zien waardoor je in 1 oogopslag kan zien welke speler je wel of niet kunt betalen (iets met een rood/groen blokje met 'koop' of iets dergelijks)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

+

Training zijn nooit meer compleet waardeloos. Iedereen wordt elke keer wel ietsjes beter of meer.

Dat de progressie van die zelfde training niet verloren kan gaan

De buitenkansjes zijn mooi.

Spelers kopen en verkopen nog steeds lekker makkelijk

Iedereen kan trainingskampen gebruiken

Opties kan uitzetten is fijn

-

Commercieel directeur weg is. Je kan nu geen cash injectie meer ontvangen

Forum en elke pagina die je aanklikt nog steeds 10x per dag of vaker ''error'' geeft.

Mensen uitnodigen voor je competitie is zwaar kut geworden omdat je niet makkelijk meer kan zoeken op ranglijst of kijken wie wel/geen clubslots vrij heeft

Opties kan uitzetten kan ik helaas zelf niet meer aanpassen dat is wel jammer

Spion geeft alleen nog maar echt basis informatie

Toch teveel pay to win model alles duurt 16 uur of langer zowat qua staff mogelijkheden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kampioenschap met FC Oss verspeeld omdat ik paar keer m'n opstelling was vergeten, gister de bekerfinale verloren en als ik de laatste wedstrijd vanavond verlies wordt ik nog 3e.

Hierna kap ik ermee, ik laat een account met 10.500 coins achter :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kampioenschap met FC Oss verspeeld omdat ik paar keer m'n opstelling was vergeten, gister de bekerfinale verloren en als ik de laatste wedstrijd vanavond verlies wordt ik nog 3e.

Hierna kap ik ermee, ik laat een account met 10.500 coins achter :-D

Nee joh! Niet kappen. Gewoon lekker doorgaan. Hoezo zou je stoppen man? :(

+ punten

Ziet er allemaal heel gelikt uit

Je hebt nu meer variatie met trainen (ik train nu ook overdag basisspelers en dan vlak voor 20:00 ff opstelling maken, dan train ik de wissels)

Op de transfermarkt heb je zo nu en dan een 'buitenkans' wat wel cool is

Meer mogelijkheden zonder seizoenskaart, zoals meer trainingskampen (als je maar genoeg coins hebt) en spioneren

- punten

Ik moet elke keer (!) opnieuw inloggen, ook al vink ik die optie aan

Zo nu en dan toch wel storinkjes, waardoor ik de pagina moet refreshen

Bij tactiek is het nu lastiger om te zien hoe 'ver' je een balkje zet

Ik zou heel graag bij de transferlijst iets zien waardoor je in 1 oogopslag kan zien welke speler je wel of niet kunt betalen (iets met een rood/groen blokje met 'koop' of iets dergelijks)

+

Training zijn nooit meer compleet waardeloos. Iedereen wordt elke keer wel ietsjes beter of meer.

Dat de progressie van die zelfde training niet verloren kan gaan

De buitenkansjes zijn mooi.

Spelers kopen en verkopen nog steeds lekker makkelijk

Iedereen kan trainingskampen gebruiken

Opties kan uitzetten is fijn

-

Commercieel directeur weg is. Je kan nu geen cash injectie meer ontvangen

Forum en elke pagina die je aanklikt nog steeds 10x per dag of vaker ''error'' geeft.

Mensen uitnodigen voor je competitie is zwaar kut geworden omdat je niet makkelijk meer kan zoeken op ranglijst of kijken wie wel/geen clubslots vrij heeft

Opties kan uitzetten kan ik helaas zelf niet meer aanpassen dat is wel jammer

Spion geeft alleen nog maar echt basis informatie

Toch teveel pay to win model alles duurt 16 uur of langer zowat qua staff mogelijkheden

We hadden gehoopt dat deze nieuwe dynamiek van trainen, spelers kopen etc zou worden opgepakt. Gelukkig is dat ook echt zo. :D

- We zijn altijd bezig met bugs te fixen. Jullie reactie is van 2 weken geleden. Hebben jullie deze problemen nog steeds?

- Vrienden uitnodigen moet inderdaad veel beter. Daar zijn we ook druk mee bezig.

- Spelen jullie ook op mobiel (Android/iOS)? Zo ja, wat vinden jullie van de app?

- Commercieel directeur maakt wellicht ooit een comeback. Misschien in een andere vorm, wie weet. :)

- @Kyrill: Wat zou je nog willen zien bij de Spion?

Thanks voor jullie feedback boys! Klasse. Als jullie nog ideas of klachten hebben, PM maar. :) Hier knallen is ook prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan het niet meer opbrengen om elke dag 3 keer in te loggen om alles te regelen, werd een beetje een verplichting.

Op welk platform speel je?

Is er een specifieke feature die je nu mist? Wat zou een voorwaarde zijn waardoor je wel zou blijven spelen?

bewerkt door Tjinnoes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel op m'n iPad, 's ochtends voor m'n werk en 's avonds na het eten even twee keer drie minuten alles instellen. Dat kan er bij mij nog wel van af. Sta nu met AZ tweede, een puntje achter Ajax met nog vijf wedstrijden te gaan oid. Een-na-laatste duel: AZ-Ajax (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sLPHMHD.jpg

Met dit team 16 winst ,2 gelijk 0 verlies en beker gewonnen nu naar Rank 247 gestegen wederom nieuw PR. Kreeg 4275 MP :)

[MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION]; [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; [MENTION=3870]Martijn[/MENTION]; [MENTION=1502]Martin[/MENTION]; [MENTION=385]Alovenac[/MENTION]; [MENTION=26946]Aaron21[/MENTION]; [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=7105]Fantasy[/MENTION]; [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION];

Iemand zin om vanaf vanavond met mij mee te doen in Jordanie? 12 teams, lekker voor de wereldverovering... Thierry is op vakantie maar wou je toch mentionen voor mijn nieuwe top 250 rank :checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites