Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Online Soccer Manager

Tomasson

Aanbevolen berichten

Wat de fuck. Roepen ze keihard dat ze dit doen om het spel gelijkwaardiger te maken ipv het "oneerlijke" seizoenkaarthouder tegen standaard member. Is het verdomme helemaal pay to win geworden. Is me dit een potje janken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn hard bezig met het fixen van de bugs. Volgens mij zou het nu goed moeten werken.

Als je via telefoon op forum wil kom je op een Engels forum, bravo GB goed gedaan weer. :checkit:;e

Waarschijnlijk is je telefoon ingesteld op Engelstalig. Dat herkent de browser waardoor je wordt verwezen naar het Engelstalige forum. Wat gebeurt er als je naar http://www.osm.nl gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Wat een kutspel hebben jullie ervan gemaakt. Gelijkwaardig mijn gat. Betalen = winnen. Ronduit triest

Verschrikkelijk pay to win gemaakt inderdaad

Hopelijk verbeteren ze het forum ook, dat is echt heel lelijk gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk verbeteren ze het forum ook, dat is echt heel lelijk gemaakt.

Het forum wordt nog verbeterd. Het is nu inderdaad niet optimaal. Komt goed!

Als ik naar de homepage ga, krijg ik nog steeds direct een melding dat er iets mis is gegaan.

Heb je screenshots? En wat is je username?

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; Wat een kutspel hebben jullie ervan gemaakt. Gelijkwaardig mijn gat. Betalen = winnen. Ronduit triest

De premium features van OSM2.0 zijn nu voor iedereen beschikbaar. Het spel is opgezet dat je nu uitstekend gratis kunt spelen. Wij hebben reeds meerdere competities gespeeld met de collega's en het gaat echt prima. Je kunt betalen als je wilt om zaken te versnellen, maar dat hoeft zeker niet. Sowieso krijg je gratis coins als je elke dag inlogt. Ook krijg je een bak coins als je achievements behaalt. De grootste bak gratis coins krijg je aan het einde van het seizoen. Bij mijn laatste End of Season bonus kreeg ik 784 coins in één keer. Gratis en voor niets!

Probeer het gewoon. Je zult merken dat het allemaal wel meevalt. Het ligt gewoon aan de verandering. Vertrouw me nou maar joh. :-D

bewerkt door Tjinnoes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Username is RoyMakaay0. En ik krijg de melding: 'Oeps Sorry er is iets mis gegaan', ongeacht wat ik open of waar ik klik.

Vreemd. Ik kan gewoon inloggen op jouw account. Ga je wel naar de juiste website? xD http://www.onlinesoccermanager.nl?

Op http://www.onlinesoccermanager.com zal ie niet werken idd. Dat is een andere "wereld". Een andere database.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; hoe kom ik bij de crewranglijst zodat ik per crew hun forum kan bezoeken... Ik kan nu alleen maar rechtstreeks naar mijn eigen Imperium crewforum... Anderen moet ik via managerranglijst per lid bezoeken en dat vind ik veels te veel gedoe...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd. Ik kan gewoon inloggen op jouw account. Ga je wel naar de juiste website? xD http://www.onlinesoccermanager.nl?

Op http://www.onlinesoccermanager.com zal ie niet werken idd. Dat is een andere "wereld". Een andere database.

Hmm hij werkt bij me thuis nu wel, maar kreeg hem op de uni niet geopend. Hoe zit het alleen met de verschillen tussen de app en de site? Had vanmorgen via de app m'n scout op pad gestuurd, maar zie nu op de site dat hij niet aan het scouten is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=589]Tjinnoes[/MENTION]; hoe kom ik bij de crewranglijst zodat ik per crew hun forum kan bezoeken... Ik kan nu alleen maar rechtstreeks naar mijn eigen Imperium crewforum... Anderen moet ik via managerranglijst per lid bezoeken en dat vind ik veels te veel gedoe...

Het schild rechtsbovenin naast je naam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezocht: Competitie met zoveel mogelijk pay to win uit.

Werkt ook helemaal niet kan op de GSM nietmeer op het forum.

Ik kan een competitie aanmaken maar echt uitsluiten kan je het niet als je alles open zet.

Andere mensen zin om te joinen dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zeker wel even wennen dat 3.0, hoop alleen dat er hier en daar nog wat getweaked gaat worden aan de aantallen bosscoins die betaald moeten worden, evenals de wachttijden.

Het is namelijk zo krom dat een jurist bij 2.0 met 15 seconden de uitslag had terwijl dat nu 9 uur duurt, evenals de dokter.

Het trainen vind ik ook wat minder, eerder kon je een jonge speler +2 trainen met een beetje geluk. Nu misschien niet eens +1 op een dag..

Ik kan een competitie aanmaken maar echt uitsluiten kan je het niet als je alles open zet.

Andere mensen zin om te joinen dan?

Ik wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het nieuwe design ziet er heel goed uit (y)

2 verbeterpunten

- Bij de transferlijst kun je niet meer in 1 oogopslag zien of je een speler kunt betalen, je moet op de speler klikken en dan krijg je wel een melding, of je moet nu rechtsboven kijken hoeveel geld je hebt en wie je dan eventueel wel of niet kunt kopen

- Bij de samenvatting van de wedstrijd staat bij de opstelling en de cijfers niet meer een balletje achter de naam als diegene gescoord heeft, vond ik wel handig in plaats van alle wedstrijdgebeurtenissen door te nemen en dan te tellen of een speler 2 of 3 keer heeft gescoord bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen nu 4 accounts ja? Dat is wel een minpuntje, want daar nam ik zelf persoonlijk toch altijd wel premium voor.

Verder is het allemaal wennen en geef ik het de voordeel van de twijfel. Alhoewel de no lifers die er veel geld in willen stoppen, hier wel erg veel voordeel mee gaan halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zeker wel even wennen dat 3.0, hoop alleen dat er hier en daar nog wat getweaked gaat worden aan de aantallen bosscoins die betaald moeten worden, evenals de wachttijden.

Het is namelijk zo krom dat een jurist bij 2.0 met 15 seconden de uitslag had terwijl dat nu 9 uur duurt, evenals de dokter.

Het trainen vind ik ook wat minder, eerder kon je een jonge speler +2 trainen met een beetje geluk. Nu misschien niet eens +1 op een dag..

Ik wel.

Zoek eventjes op Lupes Fiasco. [MENTION=31976]DeJarnoxD[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites