Chiemel Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Weet wel raad met Zweden, ff kijken wat ik kies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 (bewerkt) Artiest: Curly Strings Nummer: Maailm Heliseb jTv3wWQDDgQ (Ik laat hem nog even staan, maar het wordt deze:) o4BjiDKEdJ4 16 oktober 2014 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Lol dat nummer van jouw himan was ook mijn inzending gwst als ik estland had die ik genomineerd had :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Lol dat nummer van jouw himan was ook mijn inzending gwst als ik estland had die ik genomineerd had :P Waar heb je het over? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 persoonlijk vond ik die andere leuker maarja jouwn smaak :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Artiest: Maya Sar Nummer: Korake Ti Znam Land: Bosnië v_fyisw2--M Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 (bewerkt) Artiest: Greta Salóme & Jónsi Titel: Mundu Eftir Mér Land: IJsland [YOUTUBE]7G0iAKWl5Cw[/YOUTUBE] Een lyrics-versie, zodat jullie mee kunnen zingen! ;c 17 oktober 2014 bewerkt door QuaLyon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Hmm, Griekenland, opzich wel interessant. Even zoeken of ik er al wat uit ken :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Kroatië is niet meteen het eerste land waar ik normaal mijn muziek vandaan haal, maar ik zal eens gaan zoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 persoonlijk vond ik die andere leuker maarja jouwn smaak :P Mwa die keus was blijkbaar de veilig :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Had meerdere keuzes, maar toch maar gekozen wat het beste past in het kader van dit hele gebeuren: Artiest: Hoffmaestro & Chraa Titel: Young dad Land: Zweden [video=youtube_share;JBfQ2xlh9YI] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Vind het idee wel erg grappig. Had zelf India, een land waar ik geen enkele artiest uit had. Toch wel geinig om dan iets leuks te zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Kroatië is niet meteen het eerste land waar ik normaal mijn muziek vandaan haal, maar ik zal eens gaan zoeken Nee Kazachstan is echt een topland voor muziek. Wie dat ooit bedacht heeft... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Artiest: Vidulgi OoyoO Titel: Siren Land: Zuid-Korea Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 (bewerkt) Nederland Artiest: Blaudzun Nummer: Promises of No Man's Land Youtube: 20 oktober 2014 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Vind het idee wel erg grappig. Had zelf India, een land waar ik geen enkele artiest uit had. Toch wel geinig om dan iets leuks te zoeken. Eens ja. :D We moeten dit eigenlijk elke keer doen, veel leuker. Krijg je totaal andere dingen dan anders. Artiest: Mew Titel: Apocalypso Land: Denemarken 1DssjaqFZB0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 (bewerkt) [spoiler=Reserve (niet gekozen)]Artiest: A-Studio ft 3XL Pro Titel: Раз и на всегда Land: Kazachstan [YOUTUBE]OJsZoVvCN5k[/YOUTUBE] Artiest: Rin'Go Titel: Алдайды Land: Kazachstan [YOUTUBE]yG5hfWqm1KE[/YOUTUBE] 21 oktober 2014 bewerkt door Tomas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Vind het zelf een toffer idee om bij een volgende editie een limiet aan YouTube plays in te voeren, dan krijg je het ondanks het gekozen land sowieso al de minder bekende dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Vind het zelf een toffer idee om bij een volgende editie een limiet aan YouTube plays in te voeren, dan krijg je het ondanks het gekozen land sowieso al de minder bekende dingen. Als ik nu iets in Kazakhstan moet zoeken en ik zou geen Youtube keuze hebben dan heb ik heel weinig keus. Hou daar wel rekening mee. Bovendien vind ik dit concept echt heel tof. Behalve dan dat er niet zulke rare uithoeken in hoeven wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Als ik nu iets in Kazakhstan moet zoeken en ik zou geen Youtube keuze hebben dan heb ik heel weinig keus. Hou daar wel rekening mee. Bovendien vind ik dit concept echt heel tof. Behalve dan dat er niet zulke rare uithoeken in hoeven wat mij betreft. Tijn bedoelt dat je dan gewoon zelf het land mag bepalen, maar wel een max. aantal Youtube plays. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Wat moet ik in vredesnaam met Israël. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Dana International :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Aviv Geffen/Blackfield :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Die Asaf Avidan die laatst een hitje had is ook Israëlisch, is moeilijker dan je denkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 (bewerkt) Tussen al de typische volkse singer-songwriters door heb ik toch nog een enigszins karaktervolle artiest kunnen vinden. Ninet Tayeb is de naam. Ik vind haar zowaar nog best goed. En uniek, dat telt ook. Land: Israël Artiest: Ninet Tayeb Titel: Find My Love [YOUTUBE]c5etzRMNGys[/YOUTUBE] 12 oktober 2014 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten