Spring naar bijdragen

Ik luister nu..? #22

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weer eens buiten de gebaande paden, nooit verwacht dat ik dit zou gaan proberen.

Als het je eerste kennismaking is met Pink Floyd zou ik toch echt eerst beginnen met een van de klassiekers eigenlijk (Dark Side Of The Moon, Wish You Were Here, Animals, The Wall) . The Endless River is een beetje een samenraapsel van eerder opgenomen dingen die een beetje herwerkt zijn en wat nieuwe dingen.

-------------------------------

BjorkVespertine.jpeg

Björk - Vespertine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; en [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; jullie advies maar opgevolgd en uiteindelijk begonnen met The Wall. Het valt helemaal niet tegen moet ik eerlijk zeggen. Absoluut niet mijn genre natuurlijk, maar ik luister nu toch al heel het album zonder dat ik hem af wil zetten. Zo waar ook een bekende nummers voorbij horen komen. Hier kan ik wel wat mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; en [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; jullie advies maar opgevolgd en uiteindelijk begonnen met The Wall. Het valt helemaal niet tegen moet ik eerlijk zeggen. Absoluut niet mijn genre natuurlijk, maar ik luister nu toch al heel het album zonder dat ik hem af wil zetten. Zo waar ook een bekende nummers voorbij horen komen. Hier kan ik wel wat mee.

Mooi om te horen dat het bevalt. Waar luister je normaal naar?

Dark Side of the Moon is mehhh.

Dat was ook meteen de laatste keer dat ik op deze man heb gestemd voor de Muziekbokaal :saywhat:

-------------------------------

Net geluisterd:

homepage_large.8d4c80cd.jpg

Opeth - Pale Communion, eerste luisterbeurt. Valt nog weinig over te zeggen dus, want het is Opeth.

Nu aan het luisteren:

0.jpg

Ook eerste luisterbeurt, zin in :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites