Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Naar het schijnt is Marsman de betere meevoetballer waardoor hij de voorkeur krijgt. Zie graag dat Stevens een kans krijgt, heeft hij niet gehad in de voorbereiding. Misschien wel op de training maar goed, Marsman mag zich veel ontwikkelen wil hij betrouwbaar zijn. Heeft samen met Castaignos toch wel de titel gekost vorig jaar :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is alleen de vraag of het 10% of 25% is, ik denk zelf aan verschillende percentages. Het geld van Doyen, 5 miljoen euro, is volgens mij gebruikt voor aflossing van de lening. Dat betekent dat er 5 miljoen * 6%(even natte vinger-werk) * 6/12(half jaar) = 150.000 bespaard is op rente, terwijl je een groot deel van dat geld sowieso in juli zou hebben gehad met het vertrek van Tadic.

Ik heb nog wel het vertrouwen in het zakelijk verstand van Joop Munsterman dat je dan niet 25% van twee spelers(waarde Tadic: 12 miljoen euro, Promes: 8 miljoen euro) verkoopt voor 5 miljoen als er nog drie spelers bijzitten. Als het toch blijkt 25% te zijn, dan kan het niets anders zijn geweest dan een acuut liquiditeitstekort rond de deal.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tadic was 10% iig.

Leon ten Voorde @deBankzitter · 24 jul.

Oh Twente hoeft maar tien procent van transfersom Tadic aan doyen af te staan.

Leon ten Voorde @deBankzitter · 5 uur

Denk dat Joop nog wel bedankje richting oud-trainer ten Hag stuurt. Bij Twente geloofden twee jaar geleden maar weinig kenners nog in Promes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schatte hem toch wat verstandiger in. Nog lekker een jaartje bij Twente en dan naar een mooie club in een mooie competitie en niet in Rusland. Tuurlijk is het er goed verdienen en wordt de competitie steeds sterker en beter, maar ik had hem liever in Engeland gezien.

Gelukkig krijgt Eagles ook nog 0,5% van de transfer (€50.000) dus dat is dan wel weer mooi meegenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar verluidt levert hij vijftien miljoen op. Kun je gewoon niet weigeren als Twente zijnde. Heeft er net een seizoen opzitten. Wel zeer zeer zeer spijtig, was de absolute smaakmaker met Tadic en beide weg. Gelukkig nog Guti in huis :<

Interesse in Ziyech en Mokotjo inmiddels bevestigd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijgt nu Mokhtar een basisplek trouwens? Op mij als buitenstaander komt het over dat je te min bent op de vleugels.

Verder denk ik dat je met het verkopen van Promes goed hebt gedaan, Mokotjo 1,5, Ziyech 3/4 mill en dan nog 10 mill ongeveer in de zak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enorm goed beleid dit. Indien je Mokotjo, Ziyech en Gutierrez vanaf het begin van de voorbereiding bij elkaar zou hebben gehad, had ik Twente op zeker kampioen zien worden. Dat is een belachelijk goed middenveld voor in de Eredivisie, dé linie waar wedstrijden worden beslist. Echter zal het nu een tijd duren voordat het op elkaar is ingespeeld en is Gutierrez, helaas voor Twente, ook nog een tijdje geblesseerd.

Wat Twente nog nodig heeft is een fatsoenlijke rechtsback. Ook de keepers zijn matig. Conclusie: Ajax wordt dus gewoon kampioen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Transfer van Promes is afgerond dus. Het blijft een vreemd verhaal als je twee maanden geleden zegt: 'Ik heb een goed jaar gedraaid, maar wil meer laten zien. Sterker worden, constanter ook vooral. Dat gaat mij niet lukken als ik nu al naar het buitenland ga. Man, ik kom pas net kijken. En ik ben een gevoelsmens. Bij Twente is dat gevoel goed.'. Bron: rtlnieuws.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites