Kelvin Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ik vind dat ook echt een matige keeper ja, er werd toch gezegd dat die Sonny Stevens een groot talent was? Valt die gozer dan zo tegen? Nee, maar Schreuder heeft te lang onder mcclaren gewerkt en laat liever alles bij het oude. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 1 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2014 Naar het schijnt is Marsman de betere meevoetballer waardoor hij de voorkeur krijgt. Zie graag dat Stevens een kans krijgt, heeft hij niet gehad in de voorbereiding. Misschien wel op de training maar goed, Marsman mag zich veel ontwikkelen wil hij betrouwbaar zijn. Heeft samen met Castaignos toch wel de titel gekost vorig jaar :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 4 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 4 augustus 2014 Twente behoort weer tot categorie 2. Goede zaken dus :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Twente behoort weer tot categorie 2. Goede zaken dus :) Officieel heeft de KNVB ons nog niet bij categorie 2 ingedeeld, dit gebeurt pas bij de volgende meting lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 4 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 4 augustus 2014 http://www.twentefans.nl/nieuws/13256/munsterman-tevreden-over-financiele-situatie-zaten-weer-in-categorie-2-.html Munsterman zegt hier dat er alweer een meting is geweest. T zal wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Laatste alinea, eerste zin. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 4 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 4 augustus 2014 Derde zin staat dat ze al gewogen waren en in categorie 2 zitten. Of dan lees ik erg verkeerd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 In een tussenmeting zitten ze in categorie, dat wordt pas officieel bij het volgende definitieve meetmoment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Promes naar Spartak Moskou, een paar weken geleden nog zulke verstandige dingen gezegd. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Oei, Twente snijdt zichzelf wel hard in de vingers door die deal met Doyen. Dat gaat ze enorm veel geld kosten op deze manier, indien Doyen daadwerkelijk 25% van de transferrechten van die 4/5 spelers zouden krijgen. Dat hebben ze enkel met de transfer van Tadic en Promes er al uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 (bewerkt) Het is alleen de vraag of het 10% of 25% is, ik denk zelf aan verschillende percentages. Het geld van Doyen, 5 miljoen euro, is volgens mij gebruikt voor aflossing van de lening. Dat betekent dat er 5 miljoen * 6%(even natte vinger-werk) * 6/12(half jaar) = 150.000 bespaard is op rente, terwijl je een groot deel van dat geld sowieso in juli zou hebben gehad met het vertrek van Tadic. Ik heb nog wel het vertrouwen in het zakelijk verstand van Joop Munsterman dat je dan niet 25% van twee spelers(waarde Tadic: 12 miljoen euro, Promes: 8 miljoen euro) verkoopt voor 5 miljoen als er nog drie spelers bijzitten. Als het toch blijkt 25% te zijn, dan kan het niets anders zijn geweest dan een acuut liquiditeitstekort rond de deal. 5 augustus 2014 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Tadic was 10% iig. Leon ten Voorde @deBankzitter · 24 jul. Oh Twente hoeft maar tien procent van transfersom Tadic aan doyen af te staan. Leon ten Voorde @deBankzitter · 5 uur Denk dat Joop nog wel bedankje richting oud-trainer ten Hag stuurt. Bij Twente geloofden twee jaar geleden maar weinig kenners nog in Promes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Promes :( Jammer dat die naar zo'n competitie gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Hij heeft het nergens over sterkte vd competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Wat LM zegt. Ik zie niks van die competitie. Zal een keer of vier lezen dat Promes de winnende heeft gemaakt voor Spartak en that's it. Vind het juist een heerlijke speler om naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Ik schatte hem toch wat verstandiger in. Nog lekker een jaartje bij Twente en dan naar een mooie club in een mooie competitie en niet in Rusland. Tuurlijk is het er goed verdienen en wordt de competitie steeds sterker en beter, maar ik had hem liever in Engeland gezien. Gelukkig krijgt Eagles ook nog 0,5% van de transfer (€50.000) dus dat is dan wel weer mooi meegenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 5 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2014 Naar verluidt levert hij vijftien miljoen op. Kun je gewoon niet weigeren als Twente zijnde. Heeft er net een seizoen opzitten. Wel zeer zeer zeer spijtig, was de absolute smaakmaker met Tadic en beide weg. Gelukkig nog Guti in huis :< Interesse in Ziyech en Mokotjo inmiddels bevestigd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Na de winterstop een middenveld met Gutierrez, Mokotjo en Ziyech :< , laat die sneeuw maar komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 6 augustus 2014 Share Geplaatst 6 augustus 2014 http://www.twenteinsite.nl/munsterman-voor-tadic-14-miljoen-gebeurd.html 14 m voor Tadic, als we rond de 15 m voor Promes vangen dus bijna 30 m binnen, waarvan volgens dit artikel bijna 25 m van overblijft. Of dat bedrag echt klopt weet ik niet, maar dat zou wel ziek zijn zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 6 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2014 Lekker hoor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Mokotjo zou vanmiddag medisch gekeurd worden en dan vanavond morgenvroeg gepresenteerd worden. Mooie transfer! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Krijgt nu Mokhtar een basisplek trouwens? Op mij als buitenstaander komt het over dat je te min bent op de vleugels. Verder denk ik dat je met het verkopen van Promes goed hebt gedaan, Mokotjo 1,5, Ziyech 3/4 mill en dan nog 10 mill ongeveer in de zak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Enorm goed beleid dit. Indien je Mokotjo, Ziyech en Gutierrez vanaf het begin van de voorbereiding bij elkaar zou hebben gehad, had ik Twente op zeker kampioen zien worden. Dat is een belachelijk goed middenveld voor in de Eredivisie, dé linie waar wedstrijden worden beslist. Echter zal het nu een tijd duren voordat het op elkaar is ingespeeld en is Gutierrez, helaas voor Twente, ook nog een tijdje geblesseerd. Wat Twente nog nodig heeft is een fatsoenlijke rechtsback. Ook de keepers zijn matig. Conclusie: Ajax wordt dus gewoon kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 augustus 2014 Share Geplaatst 7 augustus 2014 Transfer van Promes is afgerond dus. Het blijft een vreemd verhaal als je twee maanden geleden zegt: 'Ik heb een goed jaar gedraaid, maar wil meer laten zien. Sterker worden, constanter ook vooral. Dat gaat mij niet lukken als ik nu al naar het buitenland ga. Man, ik kom pas net kijken. En ik ben een gevoelsmens. Bij Twente is dat gevoel goed.'. Bron: rtlnieuws.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten