Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Ja ik mag Hake wel, hij heeft ook de training veranderd. Nu wordt er 2x per dag getraind om een topsportklimaat te creëren. Blijkt dat men onder Schreuder wat minder trainde om te letten op de belastbaarheid van de spelers. Wat natuurlijk je reinste onzin is omdat je gewoon een topsporter bent. Maar goed dat Schreuder is opgerot

Bron:

http://www.twentefans.nl/nieuws/17921/interim-trainer-hake-grijpt-in-en-gaat-aantal-trainingsuren-uitbreiden.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schreuder deed t op de manier van Verheyen of hoe heet die knuppel. Volgens mij zweren wel meer mensen bij die techniek.

Wel gedurfd om Drommel eventueel nu al te brengen. Nog erg jong en hiermee geef je ook een mentale dreun aan Stevens en Marsman. Bovendien kan het t ook tegen gaan werken als deze jongen een ongelukkige start kent.

Achja ik ben er wel blij mee mocht t gebeuren. Ook een signaal naar de spelers dat je gewoon echt moet presteren voor je plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schreuder deed t op de manier van Verheyen of hoe heet die knuppel. Volgens mij zweren wel meer mensen bij die techniek.

Wel gedurfd om Drommel eventueel nu al te brengen. Nog erg jong en hiermee geef je ook een mentale dreun aan Stevens en Marsman. Bovendien kan het t ook tegen gaan werken als deze jongen een ongelukkige start kent.

Achja ik ben er wel blij mee mocht t gebeuren. Ook een signaal naar de spelers dat je gewoon echt moet presteren voor je plek.

???

Katsikas waarschijnlijk voor de rest van het seizoen uitgeschakeld door kruisbandblessure opgelopen tijdens de training, kom er maar in Raymond.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

???

Katsikas waarschijnlijk voor de rest van het seizoen uitgeschakeld door kruisbandblessure opgelopen tijdens de training, kom er maar in Raymond.

Stevens werd aangetrokken voor de positie van eerste doelman maar staat na de terugkomst van z'n blessure misschien zelfs wel als derde keeper op papier. Lijkt me geen fijn gegeven als keeper die van een zware blessure terug moet komen. Maarja de sterkste moet spelen. Ben ook erg benieuwd naar Drommel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik mag Hake wel, hij heeft ook de training veranderd. Nu wordt er 2x per dag getraind om een topsportklimaat te creëren. Blijkt dat men onder Schreuder wat minder trainde om te letten op de belastbaarheid van de spelers. Wat natuurlijk je reinste onzin is omdat je gewoon een topsporter bent. Maar goed dat Schreuder is opgerot

Bron:

http://www.twentefans.nl/nieuws/17921/interim-trainer-hake-grijpt-in-en-gaat-aantal-trainingsuren-uitbreiden.html

Haha en dan straks zeiken; jemig wat een blessures (spier) hebben ze bij Twente toch. Mensen mogen vinden van Verheijen wat ze willen maar zijn trainings ideeën mbt belasting is gewoon prima en blijkt te werken. Hoop voor jullie dat die nieuwe gozer er ook verstand van heeft maar 2x trainen per dag is niet altijd beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha en dan straks zeiken; jemig wat een blessures (spier) hebben ze bij Twente toch. Mensen mogen vinden van Verheijen wat ze willen maar zijn trainings ideeën mbt belasting is gewoon prima en blijkt te werken. Hoop voor jullie dat die nieuwe gozer er ook verstand van heeft maar 2x trainen per dag is niet altijd beter.

Toch had ik vorig seizoen het idee dat we veel wedstrijden verloren op conditie en uithoudingsvermogen. Naar mijn idee werkte het dus gewoon niet echt. Het zal nu moeten uitwijzen of het nu wel beter gaat want dat weet je nooit zeker. Maar goed aan de andere kant, je bent wel gewoon een profvoetballer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katsikas dus zeker 6 maand eruit, godverdomme man. Van de twee nieuwen achterin (hij en Uvini) zag ik hem juist wel graag spelen, Uvini heb ik het juist niet zo op. Achja dan maar centrumpje met een van de twee jeugdspelers en Tapia. Zal wss ook de samenstelling worden voor het centrum morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katsikas dus zeker 6 maand eruit, godverdomme man. Van de twee nieuwen achterin (hij en Uvini) zag ik hem juist wel graag spelen, Uvini heb ik het juist niet zo op. Achja dan maar centrumpje met een van de twee jeugdspelers en Tapia. Zal wss ook de samenstelling worden voor het centrum morgen

Was ook mijn gedachte ja. Wel een mooie kans voor die Andersen om te laten zien wat ie kan. In dit tussenjaar denk ik niet dat het heel veel verschil gaat maken voor de einduitslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reken maar op 8-9 maanden voordat je weer (wedstrijd) fit bent. Zeker een grote domper dit.. Tapia is van nature ook geen cv, maar dit lijkt wel de beste oplossing voor nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent wel gewoon een profvoetballer dus?

Volgens mij heeft dat hier echt 0,0 mee te maken

[MENTION=9788]Thomassje123[/MENTION];

Nouja ik vind dat je toch wel de scherpte mist in het team. Nu komt dat vorig jaar door alle dingen buiten het veld dus dat is logisch. Echter ook dit jaar merk je dat gewoon weer. Daarom ben ik het er 100% mee eens dat Hake de trainingen uitbreidt. Daar doelde ik vooral op. Nu moeten de spelers zich wat meer gaan concentreren op het veld met een trainer die van aanpakken houdt. Ik zie het nu wel weer zitten hoewel ik wel een nederlaag verwacht tegen Ajax

Link naar opmerking
Deel via andere websites