cimbomcu Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 (bewerkt) Joel Drommel blijkbaar basis tegen Ajax, werd tijd. 10 september 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Plausibel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Ja ik mag Hake wel, hij heeft ook de training veranderd. Nu wordt er 2x per dag getraind om een topsportklimaat te creëren. Blijkt dat men onder Schreuder wat minder trainde om te letten op de belastbaarheid van de spelers. Wat natuurlijk je reinste onzin is omdat je gewoon een topsporter bent. Maar goed dat Schreuder is opgerot Bron: http://www.twentefans.nl/nieuws/17921/interim-trainer-hake-grijpt-in-en-gaat-aantal-trainingsuren-uitbreiden.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Joel Drommel blijkbaar basis tegen Twente, werd tijd. Tegen Ajax van het weekend? Ben benieuwd, slechter dan die twee andere clowns gaat het niet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Schreuder deed t op de manier van Verheyen of hoe heet die knuppel. Volgens mij zweren wel meer mensen bij die techniek. Wel gedurfd om Drommel eventueel nu al te brengen. Nog erg jong en hiermee geef je ook een mentale dreun aan Stevens en Marsman. Bovendien kan het t ook tegen gaan werken als deze jongen een ongelukkige start kent. Achja ik ben er wel blij mee mocht t gebeuren. Ook een signaal naar de spelers dat je gewoon echt moet presteren voor je plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Tegen Ajax van het weekend? Ben benieuwd, slechter dan die twee andere clowns gaat het niet worden. Jep, Twente moest Ajax zijn uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 (bewerkt) Schreuder deed t op de manier van Verheyen of hoe heet die knuppel. Volgens mij zweren wel meer mensen bij die techniek. Wel gedurfd om Drommel eventueel nu al te brengen. Nog erg jong en hiermee geef je ook een mentale dreun aan Stevens en Marsman. Bovendien kan het t ook tegen gaan werken als deze jongen een ongelukkige start kent. Achja ik ben er wel blij mee mocht t gebeuren. Ook een signaal naar de spelers dat je gewoon echt moet presteren voor je plek. ??? Katsikas waarschijnlijk voor de rest van het seizoen uitgeschakeld door kruisbandblessure opgelopen tijdens de training, kom er maar in Raymond. 10 september 2015 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Hoogeslag kan weer aan het werk dus... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Schijnt dat Ajax deze zomer die Drommel wilde aantrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Drommels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 ??? Katsikas waarschijnlijk voor de rest van het seizoen uitgeschakeld door kruisbandblessure opgelopen tijdens de training, kom er maar in Raymond. Stevens werd aangetrokken voor de positie van eerste doelman maar staat na de terugkomst van z'n blessure misschien zelfs wel als derde keeper op papier. Lijkt me geen fijn gegeven als keeper die van een zware blessure terug moet komen. Maarja de sterkste moet spelen. Ben ook erg benieuwd naar Drommel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Verheijen is natuurlijk een pedante narcistische lulhannes, maar zijn training werkt wel degelijk. Het is zelfs bewezen dat er minder spierblessures door ontstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Ja ik mag Hake wel, hij heeft ook de training veranderd. Nu wordt er 2x per dag getraind om een topsportklimaat te creëren. Blijkt dat men onder Schreuder wat minder trainde om te letten op de belastbaarheid van de spelers. Wat natuurlijk je reinste onzin is omdat je gewoon een topsporter bent. Maar goed dat Schreuder is opgerot Bron: http://www.twentefans.nl/nieuws/17921/interim-trainer-hake-grijpt-in-en-gaat-aantal-trainingsuren-uitbreiden.html Haha en dan straks zeiken; jemig wat een blessures (spier) hebben ze bij Twente toch. Mensen mogen vinden van Verheijen wat ze willen maar zijn trainings ideeën mbt belasting is gewoon prima en blijkt te werken. Hoop voor jullie dat die nieuwe gozer er ook verstand van heeft maar 2x trainen per dag is niet altijd beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Haha en dan straks zeiken; jemig wat een blessures (spier) hebben ze bij Twente toch. Mensen mogen vinden van Verheijen wat ze willen maar zijn trainings ideeën mbt belasting is gewoon prima en blijkt te werken. Hoop voor jullie dat die nieuwe gozer er ook verstand van heeft maar 2x trainen per dag is niet altijd beter. Toch had ik vorig seizoen het idee dat we veel wedstrijden verloren op conditie en uithoudingsvermogen. Naar mijn idee werkte het dus gewoon niet echt. Het zal nu moeten uitwijzen of het nu wel beter gaat want dat weet je nooit zeker. Maar goed aan de andere kant, je bent wel gewoon een profvoetballer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Je verloor toen door een kutteam met een kutinstelling en een bange puppy als trainer. Als je verliest op conditie en uithoudingsvermogen dan moet je zulke spelers per direct geen salaris meer geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Katsikas dus zeker 6 maand eruit, godverdomme man. Van de twee nieuwen achterin (hij en Uvini) zag ik hem juist wel graag spelen, Uvini heb ik het juist niet zo op. Achja dan maar centrumpje met een van de twee jeugdspelers en Tapia. Zal wss ook de samenstelling worden voor het centrum morgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Katsikas dus zeker 6 maand eruit, godverdomme man. Van de twee nieuwen achterin (hij en Uvini) zag ik hem juist wel graag spelen, Uvini heb ik het juist niet zo op. Achja dan maar centrumpje met een van de twee jeugdspelers en Tapia. Zal wss ook de samenstelling worden voor het centrum morgen Was ook mijn gedachte ja. Wel een mooie kans voor die Andersen om te laten zien wat ie kan. In dit tussenjaar denk ik niet dat het heel veel verschil gaat maken voor de einduitslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Katsikas dus zeker 6 maand eruit, godverdomme man. Van de twee nieuwen achterin (hij en Uvini) zag ik hem juist wel graag spelen, Uvini heb ik het juist niet zo op. Achja dan maar centrumpje met een van de twee jeugdspelers en Tapia. Zal wss ook de samenstelling worden voor het centrum morgen Reken maar op 8-9 maanden voordat je weer (wedstrijd) fit bent. Zeker een grote domper dit.. Tapia is van nature ook geen cv, maar dit lijkt wel de beste oplossing voor nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 (bewerkt) Je bent wel gewoon een profvoetballer dus? Volgens mij heeft dat hier echt 0,0 mee te maken [MENTION=9788]Thomassje123[/MENTION]; 11 september 2015 bewerkt door De Stroot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Je bent wel gewoon een profvoetballer dus? Volgens mij heeft dat hier echt 0,0 mee te maken [MENTION=9788]Thomassje123[/MENTION]; Nouja ik vind dat je toch wel de scherpte mist in het team. Nu komt dat vorig jaar door alle dingen buiten het veld dus dat is logisch. Echter ook dit jaar merk je dat gewoon weer. Daarom ben ik het er 100% mee eens dat Hake de trainingen uitbreidt. Daar doelde ik vooral op. Nu moeten de spelers zich wat meer gaan concentreren op het veld met een trainer die van aanpakken houdt. Ik zie het nu wel weer zitten hoewel ik wel een nederlaag verwacht tegen Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Vak P (de harde kern) zit niet echt in vak P (vak) toch bij Twente? Waar zitten die eigenlijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 104 tot en met 106 geloof ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Ah oke, ga onverwachts met een vriend mee morgen naar Twente - Ajax zin in! Iemand ervaring met vak 128? Had toen ik er werkte wel eens problemen met mensen van P dus vandaar mijn vraag haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 104 tot en met 106 geloof ik Hele korte zijde daar dus vanaf 102. Maar 102 en 103 zitten relatief wel veel minder Vak-P'ers ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 13 september 2015 Auteur Share Geplaatst 13 september 2015 Wat een lekker sfeertje was er gisteren weer in de Veste. Drommel bij elke bal aanmoedigen, die Marsman zal zich beroerd hebben gevoeld :) Ook wel positief over Cabral deze wedstrijd. Hopen dat hij de lijn kan doortrekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten