Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei Tim':

Maar als dat de reden is, dan is het vooral een zwakte van de trainer. Je mag vijf keer wisselen, maar je kunt het net zo goed bij drie houden.

Dat is mijn punt. Daarom zei ik ook, wisselen om het wisselen

Waarom wisselen als het goed loopt, dat zie je bij meerdere clubs

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Thomassje123:

Vroeger konden we maar 3x wisselen

Tegenwoordig wordt er haast gewisseld om het wisselen terwijl spelers prima wedstrijden uit kunnen spelen. Dat konden de spelers 5 jaar geleden dus dat moeten ze nu ook kunnen 

Gevolg is dat een wedstrijd dus kapot gewisseld wordt zoals dat hier ook het verschil was.

Gekke wissels die 5 jaar geleden niet gedaan werden omdat dat toen niet kon doen je hier (mede) de das om

Het voetbal is fysiek wel zwaarder geworden in de laatste 5 jaar. En het is niet omdat ze toen de wedstrijden uitspeelden dat het ook de optimale oplossing was. Er was gewoon geen andere optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Besselink in de basis houden, ontzettend knap van die jongen. Eiting mag wel weer terug naar die palingvissers. Ongelofelijk dat je voor die hei-kneuter ook nog voor het gerecht hebt gezeten om 'm binnen te halen. Die opgevoerde tuinkabouter van een Daan Rots kan gewoon niet beter en mag ook lekker naar Telstar o.i.d.. Al denk ik dat ze 'm daar nog weigeren.

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Jotew:

Besselink in de basis houden, ontzettend knap van die jongen. Eiting mag wel weer terug naar die palingvissers. Ongelofelijk dat je voor die hei-kneuter ook nog voor het gerecht hebt gezeten om 'm binnen te halen. Die opgevoerde tuinkabouter van een Daan Rots kan gewoon niet beter en mag ook lekker naar Telstar o.i.d.. Al denk ik dat ze 'm daar nog weigeren.

Bij beide tegengoals mis je een minuut eerder een grote kans. Lammers is ook wisselvallig, maar die geef ik met deze beperkte vleugels het voordeel van de twijfel. Vroeger waren je backs (Brenet, Smal) een extra wapen, nu ben je er bijna van afhankelijk qua bruikbare aanvoer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kelvin @Thomassje123 Weet overigens niet hoe het met jullie zit, maar ik heb gisteren en afgelopen donderdag ontzettend genoten van Besselink! Wat een verademing op het veld. Gisteren ook nog eens bewezen een goede cros-pass in de benen te hebben. Loopvermogen als een paard, kleunt erin en zoekt ook telkens de voetballende oplossing i.p.v. met de ogen dicht wegperen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Jotew:

@Kelvin @Thomassje123 Weet overigens niet hoe het met jullie zit, maar ik heb gisteren en afgelopen donderdag ontzettend genoten van Besselink! Wat een verademing op het veld. Gisteren ook nog eens bewezen een goede cros-pass in de benen te hebben. Loopvermogen als een paard, kleunt erin en zoekt ook telkens de voetballende oplossing i.p.v. met de ogen dicht wegperen.

22 uur geleden zei Kelvin:

Besselink appreciation tweet! 1e basisplek in de competitie en dan zon pot spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

We voetballen heel goed alleen de buitenspelers zijn het grote probleem. 0 goals in 12 wedstrijden dat is echt schandalig

Dat laatste maakt het verschil tussen plek 5 en plek 2 of 3. Het middenveld is in ieder geval ijzersterk op het moment

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kelvin:

Joseph denkt het is de week van de wonderen, ik probeer het weer eens met van Bergen.

Als dat goed uit zou pakken had hij meteen een staatslot moeten kopen.

Wat een bezopen opstelling. Rots valt weer eens door de mand, Ricky in de basis kan echt niet, Van Bergen zwijg ik maar over. Regeer op de back is het gewoon niet en ook Bruns denkt dat hij tegenover de amateurs staat te ballen. 

Alles wat die Belgen op de aanvallende flanken hebben is pre-cies wat wij missen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

Als dat goed uit zou pakken had hij meteen een staatslot moeten kopen.

Wat een bezopen opstelling. Rots valt weer eens door de mand, Ricky in de basis kan echt niet, Van Bergen zwijg ik maar over. Regeer op de back is het gewoon niet en ook Bruns denkt dat hij tegenover de amateurs staat te ballen. 

Alles wat die Belgen op de aanvallende flanken hebben is pre-cies wat wij missen. 

Normaal gesproken hebben we teveel kansen nodig, maar je hebt nu gewoon een collectieve offday waardoor je niet eens tot kansen komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites