Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kyrill:

Oprechte vraag hoe goed is Michel Vlap bij Twente over het algemeen?

Hij speelt oprecht veel duels voor Twente zo te zien maar zijn doelpunten aantallen per seizoen halen het niet bij die van Anderlecht en Heerenveen?

Heeft een andere rol inmiddels. Speelt niet meer als nummer 10 maar als nummer 8, meer op het middenveld. Moet meer het spel maken in plaats van voor het doel komen, daardoor scoort bij ook minder. Op zich vervult hij die rol niet onaardig maar ik vind hem geen echte spelmaker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Thomassje123:

@Kelvin Even hier, er moeten echt nieuwe buitenspelers komen deze winter. Ik ga er van uit dat Bruggink dat toch ook ziet?

Hopelijk kunnen we wat van het Europa League geld gebruiken voor een fatsoenlijke buitenspeler

Rots en Ltaief zit wel meer in, bij van Bergen is dit gewoon zijn best mogelijke niveau. Taha valt geblesseerd weg, maar die heb ik een jaar lang gezien bij PEC en dat vind ik nog steeds een onbegrijpelijke aankoop. Dus in de winter moet er iets bij en tot die tijd is het behelpen. Maar dit gaat je in de EL ook opbreken tegen de ploegen waar je moet winnen en meer zelf het spel moet maken (Union SG en Malmo)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een achterlijke domme overtreding van Unnerstall zeg....

Echt dik verdiende rode kaart, wat bezield hem? Hij moest nog harstikke ver , richting het doel, de spits van Lazio:cab:

Is echt jammer jullie dit seizoen, nu al zoveel minder gaan dan vorig seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei sennid:

Had die Camara geen rood moeten krijgen met die tackle?

Hij was in ieder geval niet bang om zo in te komen.

We kwamen goed uit de startblokken, maar vergeten dit weer om te zetten in goals waardoor het nog 'maar' 0-1 staat. Dan kan je haast al wel raden welke kant het straks op gaat :moop:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Jotew:

We kwamen goed uit de startblokken, maar vergeten dit weer om te zetten in goals waardoor het nog 'maar' 0-1 staat. Dan kan je haast al wel raden welke kant het straks op gaat :moop:

Dat laatste vooral. Het is zo typisch Nederlands om na te laten 0-3 voor te komen en uiteindelijk met 3-1 te verliezen. Hopen dat de tweede helft een beetje vroeg een 0-2 oplevert, want dit kan wel eens onnodig taai worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Jotew:

@Tim' ............

Zo fucking voorspelbaar. Ik ben het alleen niet eens met de commentator dat het zo zuur is voor Twente, want dit had allang gespeeld moeten zijn in de eerste helft. Gewoon drie punten laten liggen helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Tim':

Zo fucking voorspelbaar. Ik ben het alleen niet eens met de commentator dat het zo zuur is voor Twente, want dit had allang gespeeld moeten zijn in de eerste helft. Gewoon drie punten laten liggen helaas.

Eigen schuld, ziek van. Allemaal leuk die gelijke spelen, maar met 1 overwinning had je net zo veel punten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Kelvin:

Eigen schuld, ziek van. Allemaal leuk die gelijke spelen, maar met 1 overwinning had je net zo veel punten.

Hoe verzin je het ook om Besselink eraf te halen en notabene Sadilek in te brengen in zo'n wedstrijd op dat tempo. Pure waanzin van Oosting. Steekt met z'n wissels zijn eigen tactiek compleet in de hens :nono:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger konden we maar 3x wisselen

Tegenwoordig wordt er haast gewisseld om het wisselen terwijl spelers prima wedstrijden uit kunnen spelen. Dat konden de spelers 5 jaar geleden dus dat moeten ze nu ook kunnen 

Gevolg is dat een wedstrijd dus kapot gewisseld wordt zoals dat hier ook het verschil was.

Gekke wissels die 5 jaar geleden niet gedaan werden omdat dat toen niet kon doen je hier (mede) de das om

Link naar opmerking
Deel via andere websites