Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FC Twente

Kloppie

Aanbevolen berichten

Trieste club. Niet in de Juup willen spelen, zelfs niet met een extra promotie regeling en behoud van tv geld.

En nu dus dood.

Goed bezig. En financieel was de Juup ook de ondergang geworden? Dan verkoop je al je dure spelers en stel je de jeugd op. Net als iedereen.

Het is nu wel duidelijk, als je nog lekker zout in de wonden wil strooien doe je dat maar in het Eredivisietopic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het enige wat ik niet blijf snappen aan de KNVB. Je geeft in december voorwaardelijke licentie, inmiddels zeggen ze dat er in januari dingen aan het licht zijn gekomen die eigenlijk hadden betekent dat de licentie had moeten worden ingenomen.

Ze hebben van januari tot mei Twente voorgehouden dat een eredivisie-licentie mogelijk was (tijdens de zitting besproken), maar uiteindelijk zeggen ze op basis van informatie uit januari dat ze geen eredivisie-licentie verdienen. Wat ik wil zeggen is, de straf van terugzetting naar de Jupiler League was veel minder zwaar geweest als Twente er rekening mee had kunnen houden bij de besprekingen van garantstellingen en het crediteurenakkoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is je ex-vriendinnetje vroeger afgepakt door een Twente-supporter ofzo? Jeetjemina zeg

Noodlijdende club heeft een slechte onderhandelingspositie, zoveel kun je niet vragen. Las laatst dat Ziyech 8 miljoen moet opleveren, dan vraag ik me af hoe weinig de rest oplevert.

8 miljoen voor een aardig middenveldertje van een subtopper in de waardeloze Eredivisie is een uitstekend bedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Provocatie? Dit is toch het Twente topic? En ik plaats mijn mening over de wantoestanden van Twente. Dat niemand dat leuk vind, geen idee waarom trouwens, maakt het geen provocatie natuurlijk...

Twente zit fout, zet zichzelf enorm voor schut en ik mag daar graag op wijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites