Mvdv Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Iemand die de waarheid durft te zeggen in plaats van het sociaal wenselijke antwoord (vanuit het perspectief van Twente) moet meteen gestraft worden ja? Ik vind het echt een belachelijke keuze van FC Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Iemand die de waarheid durft te zeggen in plaats van het sociaal wenselijke antwoord (vanuit het perspectief van Twente) moet meteen gestraft worden ja? Ik vind het echt een belachelijke keuze van FC Twente. Haha. Je teamgenoten in het openbaar aanvallen, daarbij zelfs namen noemen en zeggen dat je ze liever niet aanspeelt. Nog een paar schoppen na richting anderen, oa het bestuur. Had dan gezegd oude bestuursleden, want de mensen die er nu zitten zijn sinds hun komst enorm druk geweest om Twente weer op het rechte pad te krijgen. Dat daarbij intern niet alles vlekkeloos verloopt en ook de communicatie eraan schort, tja... Prioriteiten stellen lijkt me. Ook klaagde hij dat hij sinds Hake moet meeverdedigen, al vind ik dat zo erg nog niet want over t algemeen voert die jongen zn taken wel uit. Kan op zich een open en eerlijk interview wel waarderen en op zekere punten moet ik hem wel gelijk geven. Vooral omdat hij eigenlijk in een hel van jewelste is beland, terwijl hem mooie dingen werden beloofd. Schalke heeft overigens al een nieuwe speler gehaald dus die naam kunnen we doorstrepen. Hoop dat er een mooie club voor hem komt, vind m (een van de beste) spelers momenteel in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Denk nog steeds dat Tannane het verder kan schoppen Want kun je die jongen nog wel opstellen na zijn interview? Neen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Haha. Je teamgenoten in het openbaar aanvallen, daarbij zelfs namen noemen en zeggen dat je ze liever niet aanspeelt. Nog een paar schoppen na richting anderen, oa het bestuur. Had dan gezegd oude bestuursleden, want de mensen die er nu zitten zijn sinds hun komst enorm druk geweest om Twente weer op het rechte pad te krijgen. Dat daarbij intern niet alles vlekkeloos verloopt en ook de communicatie eraan schort, tja... Prioriteiten stellen lijkt me. Ook klaagde hij dat hij sinds Hake moet meeverdedigen, al vind ik dat zo erg nog niet want over t algemeen voert die jongen zn taken wel uit. Kan op zich een open en eerlijk interview wel waarderen en op zekere punten moet ik hem wel gelijk geven. Vooral omdat hij eigenlijk in een hel van jewelste is beland, terwijl hem mooie dingen werden beloofd. Schalke heeft overigens al een nieuwe speler gehaald dus die naam kunnen we doorstrepen. Hoop dat er een mooie club voor hem komt, vind m (een van de beste) spelers momenteel in de Eredivisie. Het is op dit moment niet allemaal even handig om te zeggen, maar als hem naar bepaalde dingen wordt gevraagd (dat kun je niet uit zo'n artikel halen) en hij wilt eerlijk antwoorden... Dat hij de bal liever naar speler A ipv speler B speelt is niet zo vreemd in het voetbal, zeker als je ziet wat er bij Twente rondloopt. Hij durft daar eerlijk over te praten terwijl anderen het zullen ontkennen. Maar goed, hoop voor Ziyech wel dat hij naar een andere club kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Hij weet toch ook wel dat voetbal een teamsport is? Meneer Ziyech is heel belangrijk voor Twente, maar hij zal ook moeten leren dat er nog 10 andere spelers hetzelfde tenue dragen als hij. Samen moet je een goed resultaat halen, en ik snap zijn gedachten wel, maar geinteresseerde clubs lezen dit ook en in dat licht is het misschien niet zo handig om dit allemaal te zeggen. Buiten dat vind ik ook dat je dit soort dingen binnenskamers moet houden, ook al zijn er inderdaad spelers die het niveau niet aankunnen, daar kunnen zij ook niet zoveel aan doen, door deze uitspraken maak je het er allemaal niet beter op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Denk nog steeds dat Tannane het verder kan schoppen Neen Tannane :r die voetbalt over 3 jaar in de zandbak gok ik. Veel talent maar zit geen goede kop op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Het is op dit moment niet allemaal even handig om te zeggen, maar als hem naar bepaalde dingen wordt gevraagd (dat kun je niet uit zo'n artikel halen) en hij wilt eerlijk antwoorden... Dat hij de bal liever naar speler A ipv speler B speelt is niet zo vreemd in het voetbal, zeker als je ziet wat er bij Twente rondloopt. Hij durft daar eerlijk over te praten terwijl anderen het zullen ontkennen. Maar goed, hoop voor Ziyech wel dat hij naar een andere club kan. Ik vind nog steeds dat je medespelers in het openbaar niet moet aanvallen. Doe dat lekker in de kleedkamer, dit is puur onrust stoken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Het is op dit moment niet allemaal even handig om te zeggen, maar als hem naar bepaalde dingen wordt gevraagd (dat kun je niet uit zo'n artikel halen) en hij wilt eerlijk antwoorden... Dat hij de bal liever naar speler A ipv speler B speelt is niet zo vreemd in het voetbal, zeker als je ziet wat er bij Twente rondloopt. Hij durft daar eerlijk over te praten terwijl anderen het zullen ontkennen. Maar goed, hoop voor Ziyech wel dat hij naar een andere club kan. Dat heet geheimhoudingsplicht. Als jij iets verteld wat in het stafdeel staat, dan wordt jij ook op je vingers getikt (in het verleden gebeurde dit tenminste). Dus volgens jouw theorie kunnen we net zo goed het stafdeel openbaar maken, immers als mensen er naar vragen dan mag je er eerlijk over antwoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Tannane :r die voetbalt over 3 jaar in de zandbak gok ik. Veel talent maar zit geen goede kop op. Nou, hedendaags speler van Saint-Ettiene hahah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Altijd weer die vergelijkingen met andere situaties, dat vind ik geen argument (al ben ik het wel met je eens) Tannane :r die voetbalt over 3 jaar in de zandbak gok ik. Veel talent maar zit geen goede kop op. Daar heb je helemaal gelijk in, maar mensen kunnen veranderen natuurlijk. "Just because someone stumbles and loses their path, doesn't mean they're lost forever" om er maar ff een Facebook quote tegenaan te gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Heeft iemand een link van die interview? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 16 januari 2016 Share Geplaatst 16 januari 2016 Lekkere wedstrijd gisteren hoor. Goed voor het vertrouwen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 16 januari 2016 Share Geplaatst 16 januari 2016 Ik ben wel benieuwd wat er nog gaat gebeuren mbt transfers.. Wie ga je halen wanneer Ziyech vertrokken is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 januari 2016 Share Geplaatst 16 januari 2016 Ogbeche werd al genoemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 januari 2016 Share Geplaatst 16 januari 2016 Gutierrez was trouwens ook weer ouderwets goed gisteravond Als Ziyech vertrekt zou ik hem graag op 10 willen zien, iets wat hij van origine ook is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 16 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2016 Gutierrez was trouwens ook weer ouderwets goed gisteravond Als Ziyech vertrekt zou ik hem graag op 10 willen zien, iets wat hij van origine ook is Nee joh, gewoon weer met de punt naar achteren. Speelde daar gisteren samen met Mokotjo goed, graag zo houden. Middenveld stond weer te bazen en was altijd aanspeelbaar. Geef dan Eghan maar die kans op 10 Ook al was het maar één wedstrijd. Nog geen conclusies he :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 16 januari 2016 Share Geplaatst 16 januari 2016 Punt naar voren dus [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 16 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2016 [MENTION=44]Östlund[/MENTION]; In formatie wel ;) Maar had het over Gutierrez die je niet met de punt naar voren moet zetten maar naar achteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 16 januari 2016 Share Geplaatst 16 januari 2016 Ok, het stond er semi-verwarrend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Volgende lijk uit de kast. Transfers uit het verleden die vraagtekens oproepen. KNVB ingelicht, Jacobs gaat het interne onderzoek leiden. Geen namen genoemd van spelers Mijn eerste gedachte: Felipe Gutierrez en die constructie via Cyprus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 19 januari 2016 Share Geplaatst 19 januari 2016 Lijkt me ook een goede zaak dat Heerts zich er actief mee gaat bemoeien. Benieuwd wel (juridische) gevolgen dit gaat krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 19 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2016 En dan heel positief nieuws :) Twente krijgt een ledenvereniging. Model wordt nog ingevuld maar gaat de richting op van de Duitse clubs. Hele goede zaak dit. Maar meteen aangemeld als lid :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Twente heeft dus spelers in de Beloftes die 300.000 verdienen en zelfs in de A1 loopt minimaal 1 speler die bovenmodaal verdiend. WTF....??? https://blendle.com/i/tubantia-enschede/de-griekse-connectie-van-fc-twente/bnl-ttenschede-20160121-5764706 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Twente heeft dus spelers in de Beloftes die 300.000 verdienen en zelfs in de A1 loopt minimaal 1 speler die bovenmodaal verdiend. WTF....??? https://blendle.com/i/tubantia-enschede/de-griekse-connectie-van-fc-twente/bnl-ttenschede-20160121-5764706 Minimale buiten EU salaris eisen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 21 januari 2016 Share Geplaatst 21 januari 2016 Minimale buiten EU salaris eisen denk ik. Die A1 speler is een Griek, die werd door de scouting afgetest, maar kreeg via een bevriende makelaar toch een dik contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten