lennard95 Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Spijkenisse zit bij Katwijk in de competitie zie ik. Eindelijk zitten die weer eens in hoofdklasse, vorige week voor het eerst gewonnen. Dat is mijn club waar ik altijd gespeeld (16 jaar) heb. Ik ga dit jaar zeker eens kijken. Volgens hebben ze al tegen Katwijk gespeeld. Ja wij hebben de thuiswedstrijd al gewonnen met 2-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Eerste wedstrijd van het seizoen dan toch? Hoe zag het spel van Spijk eruit? [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Verdedigend tegen ons en na de wedstrijd hebben ze zich goed uitgeleefd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Hoe bedoel je dat? 3e helft wel gewonnen? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Een halve biertap leeggedronken en ze hebben aardig wat frituur op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 2-0 gewonnen maar wat een anti voetbal speelt dat s'gravenhage zeg :cab: qb 2-2 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Zolang dat maar niet onder de huidige ridicule regels gebeurt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Zolang dat maar niet onder de huidige ridicule regels gebeurt... Het is de KNVB, wat denk je zelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Er zullen wel aanpassingen moeten komen op dit gebied. Veel meer semi-prof contracten en qua veiligheid zal er ook een grens verlaagd moeten worden. Het is mijn ogen te gek voor woorden dat het in bijna alle landen van Europa mogelijk is behalve in Nederland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Het is de KNVB, wat denk je zelf? Ik weet het. Maar als ze er echt serieus werk van willen maken, moeten er toch regels aangepast worden. Zeker als ze naar het schijnt verplicht worden door de UEFA. 11 Oktober 2014 om 14:50 - Het gehele Nederlandse voetballandschap zoals we dat nu kennen gaat drastisch veranderen. De KNVB is na vier jaar onderzoek tot de conclusie gekomen dat er een nieuwe competitie ingevoerd gaat worden. De Landelijke Divisie wordt een competitie die tussen de Jupiler League en de Topklasse in komt. Het wordt een competitie met achttien ploegen, bestaande uit veertien Topklassers en vier beloftenteams. De gehele beloftencompetitie verdwijnt, waardoor alle beloftenteams worden verspreid over de Jupiler League, de Landelijke Divisie, de Topklasse en de zes hoofdklassen. Er zal één club uit de Jupiler League gaan degraderen en één club uit de Landelijke Divisie gaan promoveren. Directeur betaald voetbal van de KNVB Bert van Oostveen is erg blij met het plan, dat nog wel goedgekeurd moet worden door alle leden. "In Nederland vallen jongens tussen de 18 en 23 jaar in een groot gat. Dat komt door een gebrek aan weerstand", vertelt Van Oostveen aan Voetbal International. Ook bestuurssecretaris Mark Boetekees is tevreden. "Nederland is zo'n beetje het enige land in Europa met een gesloten systeem. Er moest iets gebeuren." "Afgelopen woensdag hebben we de plannen voorgelegd aan de Topklasse. De reacties waren verrassend positief. Dat heeft er mee te maken dat we gekozen hebben voor een pakket met licentie-eisen per competitie. Bovendien hebben we geluisterd naar de wensen van alle partijen", vervolgde Boetekees, die snel duidelijkheid verwacht. "We zijn al jaren bezig met dit traject. Het was een zorgzaam proces en we denken dat we alle partijen meehebben. We zijn nog nooit zo dichtbij geweest." Het is de bedoeling dat de Landelijke Divisie en de nieuwe opzet van de andere competities vanaf het seizoen 2016/2017 van start gaan. Vanaf dat seizoen is het dan ook pas mogelijk dat er een club zal degraderen uit de Jupiler League. Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/279811/KNVB_gooit_heel_het_Nederlandse_voetbal_om:_Er_moest_iets_gebeuren#ixzz3FqqJa16s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 Wij hebben echt 1 punt gewonnen zef pffff 1ste 30 minuten goed 2de helft drama. QB 2-1 verloren (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 RVVH met Pattinama toch? Ik heb daar vorig seizoen tegen gespeeld, die jongen is zo goed :-D. En een etterbak trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 oktober 2014 Share Geplaatst 11 oktober 2014 RVVH met Pattinama toch? Ik heb daar vorig seizoen tegen gespeeld, die jongen is zo goed :-D. En een etterbak trouwens. Ja heeft ook 2 keer gescoord , maar dan sta ik daar zie ik die pisvlek Martha lopen :-D die wil gewoon tegen Katwijk spelen volgens mij, we komen hem overal tegen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Ik laat me verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 http://www.kwn1939.nl/nieuws-vv-katwijk/handhaving-door-promotie/ Mening van onze supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 oktober 2014 Share Geplaatst 12 oktober 2014 Komen ze alle drie aan het woord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 13 oktober 2014 Share Geplaatst 13 oktober 2014 Komen ze alle drie aan het woord? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 16 oktober 2014 Share Geplaatst 16 oktober 2014 (bewerkt) Ze zijn op nieuw zuid helemaal de weg kwijt 12,50 voor een staanplaats bij de derby :cab: 16 oktober 2014 bewerkt door lennard95 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Vind ik nog weinig voor zo'n affiche. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Wij betaalde vorig jaar voor katwijk - Rijnsburg 7 euro en dat is een normale prijs voor de Topklasse en hoofdklasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 5 euro is normaal in de hoofdklasse. Bij ons is er maar één club die meer vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 17 oktober 2014 Share Geplaatst 17 oktober 2014 Ze zijn op nieuw zuid helemaal de weg kwijt 12,50 voor een staanplaats bij de derby :cab: Hulde aan KNVB official zijn. Kom bij elke club gratis naar binnen_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 18 oktober 2014 Share Geplaatst 18 oktober 2014 Vandaag 0-1 gewonnen tegen Rvvh 2 met een b elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 25 oktober 2014 Share Geplaatst 25 oktober 2014 Jaaaaaaaaa! !! Periode kampioen , 4-0 gewonnen van Noordwijk qb is de volgende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 oktober 2014 Share Geplaatst 29 oktober 2014 Susan, Jongeneelen en Van Oijen Verlengen, Helden dat zijn het! Hopen dat Van Oijen er zaterdag op zijn verjaardag er ff 3 maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten