Vitesse88 Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Eerste zes afleveringen gezien, serie verteld goed hoe het leven van een viking is. Ja er moet Scandinavisch gesproken worden maar vermaak me prima met deze serie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Trippel post Alle afleveringen van seizoen 1 en seizoen 2 (tot nu toe) gezien. Ik vindt het een toffe serie om te volgen. Zitten een aantal gave en gekke karakters in. Floki is bijvoorbeeld zo'n idioot haha. Nu ook tof dat de zoon van Ragnar, Bjorn, volwassen is en gaat mee vechten. Ik vertrouw op 1 of andere manier Siggy en die prinses niet helemaal, don't know why. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 2 april 2014 Share Geplaatst 2 april 2014 Vind het ook wel een leuke serie om te volgen. Floki is sowieso cool _O_ Alles wijst er inderdaad wel op dat Siggy iets gaat proberen om Ragnar Ear af te maken. Princess Aslaug (ofzoiets) is moeilijk hoogte van te krijgen. Snake-in-the-Eye gaat denk ik nog wel een vervolg krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 april 2014 Auteur Share Geplaatst 3 april 2014 Ik vertrouw die twee dames ook niet zo nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 april 2014 Share Geplaatst 3 april 2014 Lagertha is echt beeldschoon:love:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 april 2014 Auteur Share Geplaatst 5 april 2014 Net Ep6 gezien, erg goed weer. Vind het ergens wel jammer wat ze nu gaan doen met [tekst]Jarl Borg[/tekst]. Was denk ik slimmer geweest om hem mee te laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Ik ben er wel blij om, nare kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 6 april 2014 Share Geplaatst 6 april 2014 Vikings Ook maar eens begonnen aan deze serie. Begin vind ik veelbelovend. Meteen maar 3 achter elkaar gekeken. Zag al dat het eerder was genoemd maar het is wel ontzettend vreemd dat de Vikingen Engels praten en de Engelsen ook en ze doen alsof ze beide een andere taal spreken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 7 april 2014 Auteur Share Geplaatst 7 april 2014 Ik ben er wel blij om, nare kerel. True, maar wel een goede villain imo. Zie hem liever dan die Horik bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 april 2014 Auteur Share Geplaatst 11 april 2014 Weer vette ep. Lagertha (d) Dat Blood Eagle was wel echt bruut zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Eindscene was indd vet, in seizoen 1 zat er een aparte aflevering in (weet even niet welke) en vond deze ook best apart. Vertrouwen in siggy wordt steeds kleiner, irritant karakter eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 13 april 2014 Share Geplaatst 13 april 2014 Ragnar oftewel Dr. S. Adist :-D Tjongejonge. Die Siggy mogen ze van mij ook dood knuppelen, schijtwijf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 april 2014 Auteur Share Geplaatst 27 april 2014 Net episodes 8 en 9 gezien, gaaf weer. Hoop alleen wel dat [tekst]Rollo blijft leven en Floki niet gaat overlopen zeg. [/tekst] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 28 april 2014 Share Geplaatst 28 april 2014 Toch wel een lekkere serie dit. Niet zo heel diepgaand maar dat is ook wel eens lekker. Verstand op 0 en lekker op elkaar inhakken :) Weet iemand hoeveel seizoenen er gaan komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 mei 2014 Auteur Share Geplaatst 2 mei 2014 Vette final zeg :D [spoiler=S02E10] Dacht echt dat Floki Ragnar zou verraden, maar het eindigde wel vet zo :D Vraag me af of ze Horik's zoon laten leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 3 mei 2014 Share Geplaatst 3 mei 2014 Coole finale ja, denk dat het in seizoen 3 wel echt los gaat komen wat raids betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 mei 2014 Share Geplaatst 4 mei 2014 [spoiler=S02E10]Gave aflevering, erg briljant dat Ragnar zo kan terugvallen op z'n oude maatjes. Had helaas de spoiler als op Facebook gelezen dat Ragnar koning zou worden. Ook zelfs goed te zien dat Siggy dus enigszins wel te vertrouwen is, dacht juist dat zij zo onbetrouwbaar als de pest zou zijn. De makers van deze aflevering hebben het top gedaan, het leek er echt op dat Floki de boel zou verraden. Ben benieuwd naar seizoen 3, hoop dan ook dat er meer nadruk gelegd wordt op de invallen in de buitenlanden. Denk Frankrijk oid. Denk zelf dat de zoon van Horik gespaard zal blijven en mee gaat vechten met Ragnar, al zal die altijd revanche willen op de dood van zijn vader. Tof seizoen iig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 mei 2014 Share Geplaatst 8 mei 2014 Wat een geweldig einde zeg :<. Misschien wel mijn favoriete serie op het moment, boven Game of Thrones nog. Helaas weer een jaartje wachten nu, ben benieuwd waar het verhaal naar toe gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan. Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 +1 Dit topic half doorgelezen en afgelopen weken deze serie gedownload. Echt genieten, een aanrader voor menig (actie)serieliefhebber. En idd, een heerlijk einde!! En even trailertje voor nieuw seizoen :< http://www.ecumenicalnews.com/article/vikings-season-3-new-trailer-premiered-at-2014-comic-con-watch-25814 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 4 augustus 2014 Heerlijke trailer : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 EBAzlNJonO8 Blijft zo'n fucking vette intro song he :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Dit kende ik nog niet, baas zeg :< Vikings altijd al interessant gevonden, veel docu's over gekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Staat in de download. Ben benieuwd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 maart 2015 Share Geplaatst 4 maart 2015 De eerste 2 afleveringen van seizoen 3 gezien, nu al weer rete vet. Ik gok dat er veel 'instikkers' in voor zullen komen. Ik ben fan van deze serie, hoe ze bepaalde dingen in beeld brengen. Just _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Ja joh? Ik dacht dat die pas over 2 weken kwam.. Heb ik vanavond weer wat te doen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten