Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Vikings

Justin

Aanbevolen berichten

Trippel post

Alle afleveringen van seizoen 1 en seizoen 2 (tot nu toe) gezien. Ik vindt het een toffe serie om te volgen. Zitten een aantal gave en gekke karakters in. Floki is bijvoorbeeld zo'n idioot haha. Nu ook tof dat de zoon van Ragnar, Bjorn, volwassen is en gaat mee vechten. Ik vertrouw op 1 of andere manier Siggy en die prinses niet helemaal, don't know why.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het ook wel een leuke serie om te volgen. Floki is sowieso cool _O_ Alles wijst er inderdaad wel op dat Siggy iets gaat proberen om Ragnar Ear af te maken. Princess Aslaug (ofzoiets) is moeilijk hoogte van te krijgen. Snake-in-the-Eye gaat denk ik nog wel een vervolg krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vikings

Ook maar eens begonnen aan deze serie. Begin vind ik veelbelovend. Meteen maar 3 achter elkaar gekeken. Zag al dat het eerder was genoemd maar het is wel ontzettend vreemd dat de Vikingen Engels praten en de Engelsen ook en ze doen alsof ze beide een andere taal spreken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S02E10]Gave aflevering, erg briljant dat Ragnar zo kan terugvallen op z'n oude maatjes. Had helaas de spoiler als op Facebook gelezen dat Ragnar koning zou worden. Ook zelfs goed te zien dat Siggy dus enigszins wel te vertrouwen is, dacht juist dat zij zo onbetrouwbaar als de pest zou zijn. De makers van deze aflevering hebben het top gedaan, het leek er echt op dat Floki de boel zou verraden. Ben benieuwd naar seizoen 3, hoop dan ook dat er meer nadruk gelegd wordt op de invallen in de buitenlanden. Denk Frankrijk oid. Denk zelf dat de zoon van Horik gespaard zal blijven en mee gaat vechten met Ragnar, al zal die altijd revanche willen op de dood van zijn vader. Tof seizoen iig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

+1

Dit topic half doorgelezen en afgelopen weken deze serie gedownload. Echt genieten, een aanrader voor menig (actie)serieliefhebber. En idd, een heerlijk einde!!

En even trailertje voor nieuw seizoen :<

http://www.ecumenicalnews.com/article/vikings-season-3-new-trailer-premiered-at-2014-comic-con-watch-25814

Link naar opmerking
Deel via andere websites