Richarð. Geplaatst 24 mei 2014 Share Geplaatst 24 mei 2014 Is die competitie nog niet afgelopen dan? Segunda. Met nog slechts drie wedstrijden te spelen en een voorsprong van vier punten op Barcelona B (dat niet mag promoveren) en Las Palmas lijkt promotie naar het hoogste niveau dichterbij dan ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 mei 2014 Share Geplaatst 24 mei 2014 Oh excuses ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 24 mei 2014 Share Geplaatst 24 mei 2014 Zou schandalig zijn als dat gebeurd. Overigens zou ik best een aandeel willen kopen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 mei 2014 Share Geplaatst 24 mei 2014 Schandalige regel zeg. Hoop dat ze het redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 mei 2014 Share Geplaatst 25 mei 2014 Hibernian is in Schotland gedegradeerd. Da's op zich niet heel vreemd, maar: - de uitwedstrijd bij Hamilton werd met 0-2 gewonnen - Thuis werd het in de allerlaatste seconde tevens 0-2, voor Hamilton dus - In de verlenging miste Hibs een penalty. En even later nog een keer :cab: - In de strafschoppenserie was Hamilton de gelukkige en promoveert. Je zal toch Hibs fan zijn... Volgend seizoen een prachtige Schotse Championship: Hibernian, Hearts en Rangers. En er promoveren maximaal twee... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 25 mei 2014 Share Geplaatst 25 mei 2014 Dat Eibar is wel gepromoveerd nu , ik hoop dat ze genoeg geld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 mei 2014 Share Geplaatst 25 mei 2014 Beesten _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Iemand die Airmiles spaart? Op IJsland zijn er best een aantal divisies, die echter niet regionaal zijn, door het gebrek aan clubs. Op niveau 4 is Víðir uit Gardur al jarenlang een vaste klant, maar daar kwam Leiknir uit Fáskrúðsfjörður bij. Een reis van 702 km en ruim 8 uur. Dit seizoen is echter ook Höttur uit Egilsstaðir op niveau 4 terecht gekomen. 706 km, 7,5 uur reizen. Rood = Víðir Groen = Fáskrúðsfjörður Blauw = Egilsstaðir Deze clubs zijn amateurclubs en trekken hooguit een man of 50 bij een thuisduel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Kan maar één iemand bedenken: [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Ghehe pittig. Had eigenlijk geen idee hoe groot IJsland is. Nog een leuke carrière mee gehad aantal jaar terug, Leiknir Reykjavík Hibernian is in Schotland gedegradeerd. Da's op zich niet heel vreemd, maar: - de uitwedstrijd bij Hamilton werd met 0-2 gewonnen - Thuis werd het in de allerlaatste seconde tevens 0-2, voor Hamilton dus - In de verlenging miste Hibs een penalty. En even later nog een keer :cab: - In de strafschoppenserie was Hamilton de gelukkige en promoveert. Je zal toch Hibs fan zijn... Volgend seizoen een prachtige Schotse Championship: Hibernian, Hearts en Rangers. En er promoveren maximaal twee... Hibs :'( Wat een drama joh Championship is interessanter komend seizoen dan de SPL voor de neutrale kijkers. Zitten ook maar tien clubs in dus elke week zo ongeveer een topper. Misschien grappig feitje: Drie van de clubs met gemiddeld het hoogste toeschouwersaantal (Hibs, Hearts, Sevco) spelen op het tweede niveau (Celtic en Aberdeen zijn de andere) Verder bizar dat geen enkele club uit de hoofdstad op het hoogste niveau actief is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Verder bizar dat geen enkele club uit de hoofdstad op het hoogste niveau actief is. Samen met Luxemburg het enige land zonder een team uit de hoofdstad op het hoogste niveau. Dan reken ik Wales niet mee en Liechtenstein heeft geen competitie. De twee clubs uit de stad Luxemburg degradeerden ook, net als in Schotland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 (bewerkt) Samen met Luxemburg het enige land zonder een team uit de hoofdstad op het hoogste niveau. Dan reken ik Wales niet mee en Liechtenstein heeft geen competitie. De twee clubs uit de stad Luxemburg degradeerden ook, net als in Schotland. Haha zo kom je nog eens wat te weten. Nederland btw ook, aangezien Ajax niet in Amsterdam speelt. Duitsland heeft dat ook een tijd(je) gehad zonder Hertha. Dan kun je zeker ook een grote hoofdstad opnoemen zonder CL/Europacup I? En de kleinste stad die ooit een CL/Europacup I heeft gewonnen :p ? 27 mei 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 De kleinste stad zal Monaco zijn, de oude EC II. Qua hoofdsteden: Oslo en Helsinki? [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 De kleinste stad zal Monaco zijn, de oude EC II. Qua hoofdsteden: Oslo en Helsinki? [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Bedoel Europacup I of CL en dat is tot op heden Eindhoven (PSV natuurlijk). Hoofdstad zonder Europacup I/CL is Parijs en niet Berlijn tot mijn verbazing (Hertha in 2000, wtf nog nooit gehoord/gelezen). Helsinki en Oslo zullen ook wel kloppen denk ik. Eerste club uit het Verenigd Koninkrijk met een Europese hoofdprijs is een eitje natuurlijk ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Oh, dan had ik PSV wel geweten ja, haha. Hertha heeft echt geen CL/ECI hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Hertha heeft echt geen CL/ECI hoor. Oh idd niet, vond het al zo vreemd. Op de Nederlandse wiki staat bij Erelijst 'Champions League 1999/2000' maar het gaat hier om deelname. Kon me er al niets bij voorstellen aangezien ik die editie bewust heb meegemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Grote hoofdsteden die niks wonnen? - Berlijn - Parijs - Rome En verder heb ik geen zin om te kijken [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Wie weet de enige stad met een WK finale, een EK finale voor heren en een EK finale voor Dames? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Gokje op Stockholm? Toen de Nederlandse vrouwen de EK-finale haalden speelden ze in Zweden, is daarmee het enige land die ik kan noemen met een vrouwen EK. Anders Berlijn misschien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Ik dacht ook aan Berlijn, maar zal dan maar Rome zeggen. Just for the heck of it Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Stockholm was warm, het is Solna :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Daar was ik nooit op gekomen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Daar was ik nooit op gekomen ;c Ik kwam het laatst tegen, toen ik iets over het EK voor vrouwen moest weten. Volgens mij weet niemand dit zonder te zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Grote hoofdsteden die niks wonnen? - Berlijn - Parijs - Rome En verder heb ik geen zin om te kijken [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; Moskou, Istanbul. En tot 2012 natuurlijk ook London. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 Moskou, Istanbul. En tot 2012 natuurlijk ook London. Die hebben wel EL's gewonnen, dus had ik niet meegenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten