delichris Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 Hahahaha geweldig dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 lolz..... foutje bedank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 Opvallend, in de PL en Championship gaan clubs weer met staanplaatsen experimenteren. Dat is voor het eerst sinds 1989. Overigens gaat het om vier grote clubs en Cardiff City. edit: City, Utd, Spurs en Chelsea zijn de PL teams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 Citaat Dirk Kuyt en Wesley Sneijder zijn door de politie gehoord als getuige in een groot onderzoek naar de criminele organisatie van de Haagse ‘godfather’ Piet S., zo meldt het Algemeen Dagblad zaterdag. Het gaat om het onderzoek Taxus rond de crimineel. Meerdere (oud-)profvoetballers, onder wie vroegere spelers van het Nederlands elftal, zouden zwaar gegokt hebben op een goksite, die volgens justitie mogelijk van Piet S. is. Het gaat om de goksite Edobet, die volgens het Openbaar Ministerie werd opgezet door Freddy S., de zoon van Piet S. In de door de hack van berichtendienst Encrochat afgeluisterde gesprekken hoorde de politie dat Sneijder en Kuyt regelmatig via Edobet zouden gokken. In het geval van Kuyt zou het gaat om forse bedragen. “Dirk Kuyt speelt soms 25 ruggen (25.000 euro, red.) per dag,” hoort de politie in de gesprekken. Vond dit wel vaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 november 2021 Share Geplaatst 8 november 2021 Dit is op zijn minst dom en naïef van de heren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 WTF.... https://www.vi.nl/nieuws/speelster-psg-aangehouden-na-aanval-gemaskerde-mannen-op-ploeggenoot Tonya Harding 2.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 Is heel normaal in die culturen. Die kunnen niks alleen (en eerlijk) af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 Misschien kan ik die gasten inhuren voor wat jongens uit mijn team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 3 minuten geleden zei Thierryvane: Misschien kan ik die gasten inhuren voor wat jongens uit mijn team. Omdat ze je basisplek hebben overgenomen? Of omdat ze er niks van kunnen en het team beter af is zonder hun inbreng? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Omdat ze je basisplek hebben overgenomen? Of omdat ze er niks van kunnen en het team beter af is zonder hun inbreng? In beide gevallen kan je ook gewoon zelf een doodschop uitdelen op de training Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 Zojuist zei Rossi: In beide gevallen kan je ook gewoon zelf een doodschop uitdelen op de training Ligt aan het niveau waar je speelt. Wij trainen bijvoorbeeld zelden of in ieder geval zelden dat iedereen ook daadwerkelijk aanwezig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 trainen is overrated. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 15 minuten geleden zei Nom de Guerre: Omdat ze je basisplek hebben overgenomen? Of omdat ze er niks van kunnen en het team beter af is zonder hun inbreng? Dat laatste inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 17 minuten geleden zei delichris: trainen is overrated. Precies, wij teren gewoon op ons aangeboren talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 Heb het idee dat in Frankrijk specifiek er altijd meer issues zijn met spelers die misdaden tegen elkaar plegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 3 minuten geleden zei Chiemel: Heb het idee dat in Frankrijk specifiek er altijd meer issues zijn met spelers die misdaden tegen elkaar plegen. Heel groot land, heel veel mensen en heel veel culturele clashes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 Dus wanneer de women football update komt, moet er een dlc bij waar je hitmen kan inhuren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 43 minuten geleden zei AntiChrist7: Dus wanneer de women football update komt, moet er een dlc bij waar je hitmen kan inhuren? Ook wel bekend als de Arkan-mod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 1 uur geleden zei delichris: trainen is overrated. Wat is trainen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 Zojuist zei MisterX: Wat is trainen? Trainen is voor talentloze spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november 2021 Share Geplaatst 10 november 2021 1 uur geleden zei MisterX: Wat is trainen? Hahahahaah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 18 uur geleden zei delichris: Trainen is voor talentloze spelers Warmlopen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 november 2021 Share Geplaatst 11 november 2021 28 minuten geleden zei ElMarcos: Warmlopen ook. Inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 november 2021 Share Geplaatst 12 november 2021 21 uur geleden zei ElMarcos: Warmlopen ook. Succes met je blessures dan. Ik heb jaren niet warm gelopen, maar op den duur ga je dat toch wel merken, is mijn ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 november 2021 Share Geplaatst 12 november 2021 1 uur geleden zei MisterX: Succes met je blessures dan. Ik heb jaren niet warm gelopen, maar op den duur ga je dat toch wel merken, is mijn ervaring. Aangezien ik op het niveau bierklasse acteer val ik toch al in de categorie talentloos. Dus ik loop gewoon netjes warm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten