Richarð. Geplaatst 16 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2016 (bewerkt) Hoe bedoel je, jullie hadden toch al kaarten? - 24 augustus 2016 bewerkt door Roprop Niet net Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 Kan ik me voorstellen. Zou ik ook doen als zoiets gebeurd. Als je me even doorgeeft wat jullie nog voor de kaartjes willen, zal ik onder mijn vrienden vragen of we ze misschien over willen nemen. Kan niks garanderen, maar vragen kan ik het altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 augustus 2016 Share Geplaatst 16 augustus 2016 (bewerkt) Waarom gaan ze niet dan??? Niet overwogen om alleen te gaan? Ik ga wel, maar dan op krukken. Ook suboptimaal. 24 augustus 2016 bewerkt door Roprop Quote weggehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2016 Kan ik me voorstellen. Zou ik ook doen als zoiets gebeurd. Als je me even doorgeeft wat jullie nog voor de kaartjes willen, zal ik onder mijn vrienden vragen of we ze misschien over willen nemen. Kan niks garanderen, maar vragen kan ik het altijd. Waarom gaan ze niet dan??? Niet overwogen om alleen te gaan? Ik ga wel, maar dan op krukken. Ook suboptimaal. Net even een gesprek met ze gehad en andere vrienden. Ga nu waarschijnlijk met andere vrienden. Alleen ga ik sowieso niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 (bewerkt) Volgens mij mogen we dat woord niet gebruiken hier... Hoezo ga je niet alleen? 24 augustus 2016 bewerkt door Roprop Quote verwijderd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 'Meester, we hadden toch huiswerk voor vandaag?' - Pino op de middelbare Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 'Meester, we hadden toch huiswerk voor vandaag?' - Pino op de middelbare Oh nee ik was degene die de vertalingen al van het vorige jaar had, omdat ik was blijven zitten end at schrift rond door de hele klas. 1x betrapt de Frans leraar het, maar hij zei alleen: "Niet meer doen he." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 Net even een gesprek met ze gehad en andere vrienden. Ga nu waarschijnlijk met andere vrienden. Alleen ga ik sowieso niet. Klinkt iig al een stuk positiever. Hoop voor je dat het nu alsnog door gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 Weersvoorspellingen zijn nog niet echt geweldig :(. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 Kaarten gewonnen voor Wooferland. Ben denk ik bang dat we na een half uur al weg zijn ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 Kaarten gewonnen voor Wooferland. Ben denk ik bang dat we na een half uur al weg zijn ;c Wooferland is tof juist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 Wooferland is tof juist. Wat voor muziek draait er dan? Ik dacht ergens gelezen te hebben vooral House uit de jaren 90. Misschien kan jij meer daarover vertellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 (bewerkt) Wat voor muziek draait er dan? Ik dacht ergens gelezen te hebben vooral House uit de jaren 90. Misschien kan jij meer daarover vertellen. Het zijn gewoon echte Classics. Varierend van techno/house/trance/harddance/early hardcore. Miss Djax, Lenny Dee, Dano, The Prophet. DJ's die de huidige feest scene groot gemaakt hebben. Echt een aanrader om heen te gaan. Er zal naar verwachting ook meer "de oude garde" aanwezig zijn kwa publiek. 17 augustus 2016 bewerkt door iJefferd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 (bewerkt) :-D Sorry, maar je vrienden uitschelden slaat ook nergens op. Vrienden scheld je niet uit. 24 augustus 2016 bewerkt door Roprop Quote weggehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 :-D Sorry, maar je vrienden uitschelden slaat ook nergens op. Vrienden scheld je niet uit. Heb je hem ook weer. Denk niet dat er iemand op je mening zit te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 Heb je hem ook weer. Denk niet dat er iemand op je mening zit te wachten. Op dergelijke reacties ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 Op dergelijke reacties ook niet. Mad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2016 :-D Sorry, maar je vrienden uitschelden slaat ook nergens op. Vrienden scheld je niet uit. Oke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 augustus 2016 Share Geplaatst 17 augustus 2016 :-D Sorry, maar je vrienden uitschelden slaat ook nergens op. Vrienden scheld je niet uit. En een vriend 2 dagen voor een festival laten zitten wel :D Waarom zou je trouwens je vrienden niet uitschelden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 augustus 2016 Share Geplaatst 21 augustus 2016 :-D Sorry, maar je vrienden uitschelden slaat ook nergens op. Vrienden scheld je niet uit. Als ze zoiets flikken is dat best terecht. Vrienden kunnen dat wel hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 Mooi feestje, Lowlands :D Verslagje komt nog wel. Wie hier was er ook nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 Mooi feestje, Lowlands :D Verslagje komt nog wel. Wie hier was er ook nog? Mijn halve facebook vrienden lijst was gegaan zowat.. Had zelf geen geld voor en al anderen plannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 Zou [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; niet gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 augustus 2016 Share Geplaatst 22 augustus 2016 Mooi feestje, Lowlands :D Verslagje komt nog wel. Wie hier was er ook nog? Was er ook. Was weer genieten. Stem is weg ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 22 augustus 2016 Zou [MENTION=7711]Richarð.[/MENTION]; niet gaan? Yes, tot zaterdagavond geweest. Moesten helaas eerder weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten