Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Kan ik me voorstellen. Zou ik ook doen als zoiets gebeurd.

Als je me even doorgeeft wat jullie nog voor de kaartjes willen, zal ik onder mijn vrienden vragen of we ze misschien over willen nemen. Kan niks garanderen, maar vragen kan ik het altijd.

Waarom gaan ze niet dan??? Niet overwogen om alleen te gaan?

Ik ga wel, maar dan op krukken. Ook suboptimaal.

Net even een gesprek met ze gehad en andere vrienden. Ga nu waarschijnlijk met andere vrienden. Alleen ga ik sowieso niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Meester, we hadden toch huiswerk voor vandaag?' - Pino op de middelbare

Oh nee ik was degene die de vertalingen al van het vorige jaar had, omdat ik was blijven zitten end at schrift rond door de hele klas.

1x betrapt de Frans leraar het, maar hij zei alleen: "Niet meer doen he."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat voor muziek draait er dan? Ik dacht ergens gelezen te hebben vooral House uit de jaren 90. Misschien kan jij meer daarover vertellen.

Het zijn gewoon echte Classics. Varierend van techno/house/trance/harddance/early hardcore. Miss Djax, Lenny Dee, Dano, The Prophet.

DJ's die de huidige feest scene groot gemaakt hebben. Echt een aanrader om heen te gaan. Er zal naar verwachting ook meer "de oude garde" aanwezig zijn kwa publiek.

bewerkt door iJefferd
Link naar opmerking
Deel via andere websites