007mark Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 BUMP 18HRS tickets zijn wonderwel verkcoht. Van dat geld inmiddels ticket gekocht voor Mad Cool. Vierdaags festival in Madrid met te gekke line-up Hopen dat door gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 28 minuten geleden zei 007mark: BUMP 18HRS tickets zijn wonderwel verkcoht. Van dat geld inmiddels ticket gekocht voor Mad Cool. Vierdaags festival in Madrid met te gekke line-up Hopen dat door gaat. Ben benieuwd: welke acts uit de line-up zijn wat jou betreft het best? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 februari 2021 Share Geplaatst 12 februari 2021 10 minuten geleden zei Tim': Ben benieuwd: welke acts uit de line-up zijn wat jou betreft het best? Als ik tot een top-5 moet komen wat ik sowieso wil zien: - Nothing But Thieves - London Grammar - Royal Blood - Foals - Editors Maar zijn er nog wel een aantal + een aantal technoacts die interessant zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 15 uur geleden zei 007mark: BUMP 18HRS tickets zijn wonderwel verkcoht. Van dat geld inmiddels ticket gekocht voor Mad Cool. Vierdaags festival in Madrid met te gekke line-up Hopen dat door gaat. Netjes. Gaaf man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 (bewerkt) In de wachtrij voor de kaartverkoop van de Back to Live festivals. Kleine kans natuurlijk, maar hopen dat ik er doorheen kom. EDIT: Helaas, uitverkocht. 25 februari 2021 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 februari 2021 Share Geplaatst 25 februari 2021 2 uur geleden zei 007mark: In de wachtrij voor de kaartverkoop van de Back to Live festivals. Kleine kans natuurlijk, maar hopen dat ik er doorheen kom. EDIT: Helaas, uitverkocht. Wees maar blij je je Fieldlabtest dingen hebt komende maand. Best Kept Secret is al geannuleerd en zullen vast nog meer festivallen sneuvelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 Mocht er Lowlands zijn dit jaar, dan zijn dit wat namen. Wil er heel graag heen, maar heb nog geen kaart. Via Ticketswap is er wat verkrijgbaar, mja wat is een goed moment om toe te happen? Heb sowieso geen ervaring met Ticketswap en hoe veilig dat is. Met Denzel Curry, Liam Gallagher, Arlo Parks, Balthazar en nog wat anderen al zeker genoeg leuke namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 @Chiemel ik wel, Ticketswap is 100% veilig en betrouwbaar, dat kan je gerust doen Je mag daar als ticket aanbieder ook maar max 20% op de oorspronkelijke prijs pakken. Waar jij bij Marktplaats mensen dingen soms wel met honderd euro of meer winst verkopen, is dat bij Ticketswap tottaal niet het geval. Ik heb ook vaak genoeg daar als ik toch niet kon, tickets zelf met verlies verkocht daar. Anyway na eerder Best Kept Secret(dit is natuurlijk Festival topic) gesneuveld is voor dit jaar, is Rock Werchter ook geschrapt. Nu blijf ik knetter hard duimen Down the Rabbit Hole overeind blijft, is tricky het is van 2-4 juli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 maart 2021 Share Geplaatst 16 maart 2021 Rock am Ring opnieuw afgelast en een jaar vooruit geschoven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 Kaartjes gekocht voor De Zon Festival heujj Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 maart 2021 Share Geplaatst 19 maart 2021 2 uur geleden zei 007mark: Kaartjes gekocht voor De Zon Festival heujj Hoop voor je , dat het doorgaat, maat 1 augustus NDSM werf, dat is goed vooruitzicht! Kan alleen geen line up, vinden. Ziet er verder goed uit, misschien ga ik zelf ook wel Citaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 Down the Rabbit Hole is verplaats van 2-4 juli naar 27 tot en met 29 augustus. Naar Lowlands terrein een week na Lowlands. Bijna 2 maanden later dan oorspronkelijke datum. Ik denk DTRH ga verkopen en Lowlands ticket ga kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Op 14-4-2021 om 11:28 zei Kyrill: Down the Rabbit Hole is verplaats van 2-4 juli naar 27 tot en met 29 augustus. Naar Lowlands terrein een week na Lowlands. Bijna 2 maanden later dan oorspronkelijke datum. Ik denk DTRH ga verkopen en Lowlands ticket ga kopen. Al LL ticket? Die heb ik tot dusverre nog niet weten te bemachtigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 2 minuten geleden zei Chiemel: Al LL ticket? Die heb ik tot dusverre nog niet weten te bemachtigen nee heb al tijdje geleden besloten daar niet heen ga en mijn ticket houd voor DTRH dat week na Lowlans is op LL terrein Succes ermee maat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 juni 2021 Share Geplaatst 16 juni 2021 Dit jaar gaat Mad Cool niet door, dus de planning in Spanje wordt iets aangepast. Maar inmiddels is het grootste deel van de line-up voor 2022 aangekondigd. Geen misselijke lijst hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 16 juni 2021 Share Geplaatst 16 juni 2021 Metallica ook naar Landgraaf in 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Op 16-6-2021 om 10:59 zei 007mark: Dit jaar gaat Mad Cool niet door, dus de planning in Spanje wordt iets aangepast. Maar inmiddels is het grootste deel van de line-up voor 2022 aangekondigd. Geen misselijke lijst hoor Jammer zeg maat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 245 euro voor een weekendje Pinkpop. Wat een dure grap zeg. Is dat altijd zo? Zal helaas Deftones en Interpol moeten missen. Met pijn in het hart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 Nederlandse festivaltickets zijn redelijk aan de prijs altijd, ja. Vooral diegene die meerdere dagen duren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 november 2021 Share Geplaatst 7 november 2021 5 uur geleden zei Socrates: 245 euro voor een weekendje Pinkpop. Wat een dure grap zeg. Is dat altijd zo? Zal helaas Deftones en Interpol moeten missen. Met pijn in het hart. Heb speciaal voor jou amigo mijn email afgezocht. Ik was er in 2019, zie net dat het toen 220 was en 10 euro servicekosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Zelf de laatste 2 edities van Sziget geweest en merk dat ik bij het zien van deze poster een beetje FOMO krijg. Lewis Capaldi, Stromae, Sevdaliza, Lola Marsh en Jade Bird wil ik bijvoorbeel al echt graag zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 (bewerkt) En Best Kept Secret: Beide prima line-ups. 25 november 2021 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Aangezien ik toch best weel FOMO had toen ik afgelopen week mijn Instafeed vol zag staan met foto's/videos van Sziget, heb ik nu alvast maar een super early bird gekocht voor 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 augustus 2022 Share Geplaatst 22 augustus 2022 Zo net terug van Lowlands, was weer een gave editie al had ik nog wel een beetje last van een jetlag waardoor het nachtprogramma niet helemaal aan mij besteed was Hoogtepunt is toch wel dat ik na jaren eindelijk een keer Arctic Monkeys live heb gezien, met een erg leuke setlist. Ook al zat er verder weinig show in, maar daar staan ze ook wel om bekend. Verder erg genoten van Froukje, Eefje de Visser, Goldband en Dadi Freyr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 augustus 2022 Share Geplaatst 23 augustus 2022 Ik heb Arctic Monkeys zaterdagavond nog live zitten meekijken, blijft altijd goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten