Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei 007mark:

BUMP

18HRS tickets zijn wonderwel verkcoht. Van dat geld inmiddels ticket gekocht voor Mad Cool. Vierdaags festival in Madrid met te gekke line-up :classic_love: Hopen dat door gaat.

Ben benieuwd: welke acts uit de line-up zijn wat jou betreft het best?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Tim':

Ben benieuwd: welke acts uit de line-up zijn wat jou betreft het best?

Als ik tot een top-5 moet komen wat ik sowieso wil zien:

- Nothing But Thieves

- London Grammar

- Royal Blood

- Foals 

- Editors

Maar zijn er nog wel een aantal + een aantal technoacts die interessant zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

In de wachtrij voor de kaartverkoop van de Back to Live festivals. Kleine kans natuurlijk, maar hopen dat ik er doorheen kom.

EDIT: Helaas, uitverkocht.

Wees maar blij je je Fieldlabtest dingen hebt komende maand. Best Kept Secret is al geannuleerd en zullen vast nog meer festivallen sneuvelen :moop:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht er Lowlands zijn dit jaar, dan zijn dit wat namen. 

Wil er heel graag heen, maar heb nog geen kaart. Via Ticketswap is er wat verkrijgbaar, mja wat is een goed moment om toe te happen? Heb sowieso geen ervaring met Ticketswap en hoe veilig dat is. 

Met Denzel Curry, Liam Gallagher, Arlo Parks, Balthazar en nog wat anderen al zeker genoeg leuke namen. 

Screenshot_20210316_132443.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Chiemel ik wel, Ticketswap is 100% veilig en betrouwbaar, dat kan je gerust doen ;)

Je mag daar als ticket aanbieder ook maar max 20% op de oorspronkelijke prijs pakken. Waar jij bij Marktplaats mensen dingen soms wel met honderd euro of meer winst verkopen, is dat bij Ticketswap tottaal niet het geval. Ik heb ook vaak genoeg daar als ik toch niet kon, tickets zelf met verlies verkocht daar.

Anyway na eerder Best Kept Secret(dit is natuurlijk Festival topic) gesneuveld is voor dit jaar, is Rock Werchter ook geschrapt. Nu blijf ik knetter hard duimen Down the Rabbit Hole overeind blijft, is tricky het is van 2-4 juli.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

Kaartjes gekocht voor De Zon Festival heujj

Hoop voor je , dat het doorgaat, maat :)

1 augustus NDSM werf, dat is goed vooruitzicht! Kan alleen geen line up, vinden. Ziet er verder goed uit, misschien ga ik zelf ook wel :)

Citaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Down the Rabbit Hole is verplaats van 2-4 juli naar 27 tot en met 29 augustus. Naar Lowlands terrein een week na Lowlands. Bijna 2 maanden later dan oorspronkelijke datum. Ik denk DTRH ga verkopen en Lowlands ticket ga kopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-4-2021 om 11:28 zei Kyrill:

Down the Rabbit Hole is verplaats van 2-4 juli naar 27 tot en met 29 augustus. Naar Lowlands terrein een week na Lowlands. Bijna 2 maanden later dan oorspronkelijke datum. Ik denk DTRH ga verkopen en Lowlands ticket ga kopen. 

Al LL ticket? Die heb ik tot dusverre nog niet weten te bemachtigen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Chiemel:

Al LL ticket? Die heb ik tot dusverre nog niet weten te bemachtigen

nee heb al tijdje geleden besloten daar niet heen ga en mijn ticket houd voor DTRH dat week na Lowlans is op LL terrein :) Succes ermee maat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-6-2021 om 10:59 zei 007mark:

Kan een afbeelding zijn van 1 persoon en de tekst 'MADRID 2 JULY FESTIVAL 6 METALLICA TWENTY ONE RAE JEPSEN •WOLF ALICE CARTER: SPORTSTEAM CATNAPP. LAST •PLACEBO SFDK HARD CREEPER SALUT IMAGINE KILLERS DEFTONES VINCENT FOALS •SIGRID TOVE LO MISCH. COMETI COMING CHERRY GLAZERR PABST LAYA THELOP PEGGY BRUTUS CHUBBY GUADAÑA POINTS SWIT MUSE FAITH MORE' WAR DRUGS MO JAMIE CULLUM PARCELS BRIDGERS. BLACK PUMAS. GOODBYE BANG ROMEO ZAIDBREAK. SPIELBERGS INVADERS •UNCLOSE THELOOP NINA KRAVIZ BODZIN YAEJI SHERELLE HAYDEN JAMES KINGS PIXIES ROYAL BLOOD •ZARA LARSSON EDITORS LEON BRIDGES SYLVAN ESSO• PRINCESS YOUTHS TOM GRENNAN ALEESHA WARMDUSCHER MERIDIAN. THELOP BIKÔKÃ. MADRILENO SONIDO ELURE VYNEHALL. LORAINE JAMES AND orange" www.madcoolfestival.es'

Dit jaar gaat Mad Cool niet door, dus de planning in Spanje wordt iets aangepast. Maar inmiddels is het grootste deel van de line-up voor 2022 aangekondigd. Geen misselijke lijst hoor :<:<

Jammer zeg maat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Socrates:

245 euro voor een weekendje Pinkpop. Wat een dure grap zeg. Is dat altijd zo? 

Zal helaas Deftones en Interpol moeten missen. Met pijn in het hart.

Heb speciaal voor jou amigo mijn email afgezocht. Ik was er in 2019, zie net dat het toen 220 was en 10 euro servicekosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo net terug van Lowlands, was weer een gave editie al had ik nog wel een beetje last van een jetlag waardoor het nachtprogramma niet helemaal aan mij besteed was :D

Hoogtepunt is toch wel dat ik na jaren eindelijk een keer Arctic Monkeys live heb gezien, met een erg leuke setlist. Ook al zat er verder weinig show in, maar daar staan ze ook wel om bekend. Verder erg genoten van Froukje, Eefje de Visser, Goldband en Dadi Freyr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites