lennard95 Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 Prima Hardstyle line up (Noisecontrollers, Deetox en B-front :love: ), alleen jammer dat Zwolle zo onbereikbaar is met ov en dan vooral de terug reis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 april 2016 Share Geplaatst 8 april 2016 (bewerkt) Ik heb een auto maar is alsnog anderhalf uur rijden. Het is ook nog van 12:00 tot 0:00 dus dat gaat nog leuk worden de terugreis... EDIT: ik ga ook nog naar dit Festival 16 juli :mrgy: 8 april 2016 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 april 2016 Auteur Share Geplaatst 16 april 2016 Even de set van LCD Soundsystem op Coachella zitten kijken. Jezus, wat een heerlijk optreden. Geniale cover van David Bowie's Heroes. Zo blij dat ze weer optreden en dan vooral op Lowlands. Sowieso dat ik ze daar meepik. :love: _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 april 2016 Share Geplaatst 17 april 2016 Even de set van LCD Soundsystem op Coachella zitten kijken. Jezus, wat een heerlijk optreden. Geniale cover van David Bowie's Heroes. Zo blij dat ze weer optreden en dan vooral op Lowlands. Sowieso dat ik ze daar meepik. :love: _O_ LCD moet ik me nog in verdiepen. Zie op andere fora dat men zich afvraagt of het een headliner is. Aangezien ik het niet ken zou ik er zelf verbaasd over zijn, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk ;) Het staat nu nog wel bij de top 3 vh programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 april 2016 Auteur Share Geplaatst 17 april 2016 LCD moet ik me nog in verdiepen. Zie op andere fora dat men zich afvraagt of het een headliner is. Aangezien ik het niet ken zou ik er zelf verbaasd over zijn, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk ;) Het staat nu nog wel bij de top 3 vh programma. Denk wel dat ze headliner zijn. Samen met Muse en Disclosure. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 (bewerkt) Voor een project op school zijn wij benieuwd naar irritaties onder festivalgangers, iemand die daar iets over wil/kan vertellen? Dit mag ook via PM. EDIT: Ik doel op irritaties aan de organisatie, niet aan andere festivalgangers. 20 april 2016 bewerkt door JordiAFCA1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Ik heb er niet zoveel. Ook totaal niet de tijd voor irritaties ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Ik heb er niet zoveel. Ook totaal niet de tijd voor irritaties ;) Ik doel overigens meer op irritaties aan de organisatie, niet aan andere festivalgangers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Neurotische blokkenschema volgers, kunnen behoorlijk irritant zijn. En de achterlijke prijzen die je soms voor munten moet betalen. Maar vooral liefde voor festivals. <3 oja als het om organisatie gaat. Kleine kluisjes, slechte doorloop bij binnenkomst en de zalen tussen een dag en nacht programma gaan schoonmaken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Als ik aan Lowlands denk dan heb ik.op zich weinig echte irritaties. Maar als ik toch wat dingen moet noemen: - Lang wachten bij begin waardoor ik al lichtelijk dronken ven voordat ik op het terrein ben - Prijzen van eten en drinken - Gezeur aan mijn brakke kop op de laatste ochtend dat je moet opschieten enzo :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Van die brede beveiligers die overal doorheen beuken en elke keer als je denkt lekker te kakken ze dan op de deur bonken denken dat je snuift. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 april 2016 Share Geplaatst 20 april 2016 Nja, vooral de prijzen dan. Maar of dat echt een irritatie is, weet ik ook weer niet. Had wel minder gemogen iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 https://www.facebook.com/events/264189530591508/ haha naast mijn huis :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 NCBM en Wildstylez ,bruut hoor. Hardstyle only jij of niet? Ik heb weekendje Mysteryland geboekt. 4e keer naar Tchami :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 Hardstyle only jij of niet? Ik heb weekendje Mysteryland geboekt. 4e keer naar Tchami :< Gezien de zaterdag line up van de hardstyle leuk is wss wel maar ik wacht nog ff geld af Decibel heeft prioriteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 Gezien de zaterdag line up van de hardstyle leuk is wss wel maar ik wacht nog ff geld af Decibel heeft prioriteit. Dacht je nog te zien op Pussylounge :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 Ga Mystery [MENTION=28281]lennard95[/MENTION];. Ik heb ook een kaartje voor het hele weekend :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 Dacht je nog te zien op Pussylounge :-D Dat kan best. Ga Mystery [MENTION=28281]lennard95[/MENTION];. Ik heb ook een kaartje voor het hele weekend :huhu: Money's afwachten andere festivals hebben prioriteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 Ah oke. Anders doen we ff een klein pilsje daar (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Verwachtte dit weekend eigenlijk nieuwe namen Lowlands, maar zie nog niks. Einde van de maand dacht ik altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 mei 2016 Share Geplaatst 3 mei 2016 Nieuwe namen Lowlands! Veel zeggen me niet superveel, maar lijkt redelijk wat hiphop tussen te zitten. Noel Gallagher’s High Flying Birds Chase & Status Live AlunaGeorge Cassius Matt Corby Miike Snow John Coffey Local Natives Hollywood Undead Transylvania Logic SBMG & Broederliefde Indian Askin Bombay Izzy Bizu Bohemian Betyars ELIAS Woodie Smalls OTHERKIN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2016 Indian Askin en Bombay zijn tof. Noel is ook altijd fijn. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 5 mei 2016 Share Geplaatst 5 mei 2016 Wat was John Coffey geweldig op Bevrijdingsfestival Zwolle. Van te voren dacht ik dat het niet echt paste in een line-up met o.a. Nielson en Van Velzen, maar John Coffey heeft echt alles gesloopt. Was ook grappig om te zien dat er veel meer beveiliging stond dan normaal en dat er veel mensen die gingen crowdsurfen meteen werden weggebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 https://www.facebook.com/events/625510884268515/ [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Jij wou Worakls nog wel eens zien toch? verwacht wel dat hij hier komt. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 https://www.facebook.com/events/625510884268515/ [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; Jij wou Worakls nog wel eens zien toch? verwacht wel dat hij hier komt. ;) Dank Frank (y) Ik moet echt suikertante gaan vinden...Ga iig naar BKS en wil nog naar Sziget, Down the Rabbit Hole en Melt..En misschien ook wel Pitch en Primavera Sounds Barcelona :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten