Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Ik heb een auto maar is alsnog anderhalf uur rijden. Het is ook nog van 12:00 tot 0:00 dus dat gaat nog leuk worden de terugreis...

EDIT: ik ga ook nog naar dit Festival 16 juli :mrgy:

nutella1.jpg

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even de set van LCD Soundsystem op Coachella zitten kijken. Jezus, wat een heerlijk optreden. Geniale cover van David Bowie's Heroes. Zo blij dat ze weer optreden en dan vooral op Lowlands. Sowieso dat ik ze daar meepik. :love: _O_

LCD moet ik me nog in verdiepen. Zie op andere fora dat men zich afvraagt of het een headliner is. Aangezien ik het niet ken zou ik er zelf verbaasd over zijn, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk ;) Het staat nu nog wel bij de top 3 vh programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LCD moet ik me nog in verdiepen. Zie op andere fora dat men zich afvraagt of het een headliner is. Aangezien ik het niet ken zou ik er zelf verbaasd over zijn, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk ;) Het staat nu nog wel bij de top 3 vh programma.

Denk wel dat ze headliner zijn. Samen met Muse en Disclosure.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neurotische blokkenschema volgers, kunnen behoorlijk irritant zijn. En de achterlijke prijzen die je soms voor munten moet betalen. Maar vooral liefde voor festivals. <3 oja als het om organisatie gaat. Kleine kluisjes, slechte doorloop bij binnenkomst en de zalen tussen een dag en nacht programma gaan schoonmaken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik aan Lowlands denk dan heb ik.op zich weinig echte irritaties. Maar als ik toch wat dingen moet noemen:

- Lang wachten bij begin waardoor ik al lichtelijk dronken ven voordat ik op het terrein ben

- Prijzen van eten en drinken

- Gezeur aan mijn brakke kop op de laatste ochtend dat je moet opschieten enzo :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe namen Lowlands! Veel zeggen me niet superveel, maar lijkt redelijk wat hiphop tussen te zitten.

Noel Gallagher’s High Flying Birds

Chase & Status Live

AlunaGeorge

Cassius

Matt Corby

Miike Snow

John Coffey

Local Natives

Hollywood Undead

Transylvania

Logic

SBMG & Broederliefde

Indian Askin

Bombay

Izzy Bizu

Bohemian Betyars

ELIAS

Woodie Smalls

OTHERKIN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat was John Coffey geweldig op Bevrijdingsfestival Zwolle. Van te voren dacht ik dat het niet echt paste in een line-up met o.a. Nielson en Van Velzen, maar John Coffey heeft echt alles gesloopt. Was ook grappig om te zien dat er veel meer beveiliging stond dan normaal en dat er veel mensen die gingen crowdsurfen meteen werden weggebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.facebook.com/events/625510884268515/

[MENTION=21191]Kyrill[/MENTION];

Jij wou Worakls nog wel eens zien toch? verwacht wel dat hij hier komt. ;)

Dank Frank (y)

Ik moet echt suikertante gaan vinden...Ga iig naar BKS en wil nog naar Sziget, Down the Rabbit Hole en Melt..En misschien ook wel Pitch en Primavera Sounds Barcelona :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites