Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Festivals

Richarð.

Aanbevolen berichten

Apart moment trouwens. Op het muziekterrein lopen duizenden mensen langs, allerlei muziek en dronkenschap, en zit je daar dan in een hoekje van 1 bij 1m te schijten. Momentje hoor.

Gelukig máár zo'n 320 euro uitgegeven daar op het terrein :(

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nothing but Thieves komt ook toch? Echt spijt dat ik daar niet naartoe ben geweest op Lowlands, zag dat hun geplande shows alleen maar in Groningen zijn dit jaar:cab:

Ze stonden er inderdaad, maar dat is niet echt mijn stijl, dus ben er niet geweest.

Redelijk tevreden over de bands die ik heb gezien, maar niets wat mij omver heeft geblazen zoals vorig jaar The Slow Show nog deed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste namen van Lowlands

Disclosure | LCD Soundsystem | The Last Shadow Puppets | Oscar & the wolf | Sigur Rós | Eagles Of Death Metal | CHVRCHES | Collabs ft. Chris Liebing & Speedy J | Damian Marley | Flatbush Zombies Official | Ghost | Jamie Woon | M83 | Oh Wonder | Paul Kalkbrenner | Philip Glass Ensemble | Recondite | RØDHÅD | Sleeping With Sirens | Sum 41 | Tale Of Us | AURORA | The Black Madonna | DOCTOR KRAPULA | Dub inc | España Circo Este | Frank Carter & The Rattlesnakes | Giraffage | Islam chipsy | Mick Jenkins | The Rumjacks | Tiggs Da Author | Sevn Alias

Lekker hoor, zit nu al best wat voor mij bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites