Kyrill Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Of jij dexter, dan kan je gelijk de overeenkomst zien. Dat er verschil is zien wij ook wel, maar jij ziet de overeenkomsten niet ;) Ik heb alles van Dexter gezien ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Ik heb alles van Dexter gezien ;) Tijd voor een herkijk blijkbaar, blijf bij mn punt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Tijd voor een herkijk blijkbaar, blijf bij mn punt Nou nee. Ik blijf ook bij mijn punt dat je jullie eens Friday Night Lights moeten checken dan zal je zien dat het enorm meevalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Jullie hebben duidelijk beiden ongelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Jullie hebben duidelijk beiden ongelijk. Wat is dan wel correct Brillie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Ja wtf kyrill daar heeft ie lang haar :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Nic Pizzolatto mag toch trots zijn dat zijn geesteskindje zo'n boeiende discussies oproept als bovenstaande. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Laatste dagen S1 even teruggekeken, kan het iedereen aanraden. De dingen die je mist een eerste keer, pff. Serie wint alleen maar aan kracht, al blijft E08 en zeker de laatste scène heel wrang. Past totaal niet bij de rest van de serie. Plotgewijs: [spoiler=Bedenkingen] -De psychopshere is enorm belangrijk (Cohle heeft het er twee keer over, in E01 (' I get a bad taste in my mouth out here... aluminum... ash... like you can smell a psychosphere') en E08 als ze op weg zijn naar Childress opnieuw ('That taste...aluminium...ash...I've tasted it before). Het bewust of onbewust aantasten van het gedeelde bewustzijn is de reden voor al die rare dingen in Hart's gezin ( de tekeningen, dat gedoe met die poppen). -Die verschillende accenten van Childress, super weird. Was mij de eerste keer totaal niet opgevallen. Wisselt Zuiders Amerikaans of met Brits. Meerdere persoonlijkheden door misbruik? -Vijf mensen in de Marie Fontenot video, vijf mensen in de Dora Lang foto, vijf mensen bij de poppen die Harts dochters uitstallen, vijf mannen die Cohle maakt uit zijn bierblikjes. -Childress die het gras maait in de vorm van die spiraal, dat soort details <3 -Over details gesproken, de man achter de bar is dus bedenker/schrijver Nic Pizzolatto: TnxPiBQu1Qs 'Why do you make me say this shit, man'. Echt geniaal :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 september 2017 Share Geplaatst 3 september 2017 “True Detective” is back on the case. HBO’s limited series will officially return for a third season, this time starring Oscar winner Mahershala Ali. Showrunner and creator Nic Pizzolatto is set to direct, along with Jeremy Saulnier (“Green Room,” “Blue Ruin”). The next installment tells the story of a macabre crime in the heart of the Ozarks, and a mystery that deepens over decades and plays out in three separate time periods. Ali will play the lead role of Wayne Hays, a state police detective from Northwest Arkansas. It does not currently have an air date, nor is there a set date for the start of production. Goed nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2017 Share Geplaatst 3 september 2017 "In the Heart of the Ozarks" Dan kan je The Ozarks ook kijken....Niet veel vertrouwen hierin naar het zeer matige sseizoen 2.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 3 september 2017 Share Geplaatst 3 september 2017 Zeer matig, komop he. Is het minder dan S1? Ja natuurlijk. Maar S2 zeer matig noemen is het onrecht aandoen. Was nog steeds prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2017 Share Geplaatst 3 september 2017 Zeer matig, komop he. Is het minder dan S1? Ja natuurlijk. Maar S2 zeer matig noemen is het onrecht aandoen. Was nog steeds prima. smaken verschillen. You of all people should know that ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 3 september 2017 Share Geplaatst 3 september 2017 Zeer matig, komop he. Ronduit slecht was beter geweest inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 september 2017 Share Geplaatst 4 september 2017 (bewerkt) Yesss, Pizzo's back <3 4 september 2017 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Meer mensen seizoen 3 True Detective al gekeken? Ik vond het stukken beter dan seizoen 2, eerlijk gezegd. Alleen het einde van ik een beetje 'meh'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 1 uur geleden zei bril_idioot: Meer mensen seizoen 3 True Detective al gekeken? Ik vond het stukken beter dan seizoen 2, eerlijk gezegd. Alleen het einde van ik een beetje 'meh'. Yup. Afgekeken. Heel sterke afleveringen, met een paar mindere ertussen. Had van mij op bepaalde punten weer dieper gemogen(heb soms het gevoel dat zij heel uitgebreidt starten en dan zelf schrikken dat zij al bij aflevering 5/6 zijn) en het einde ga ik met je in mee. Seizoen 2 sowieso het beste einde van de 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 Op 13-3-2019 om 10:44 zei bril_idioot: Meer mensen seizoen 3 True Detective al gekeken? Ik vond het stukken beter dan seizoen 2, eerlijk gezegd. Alleen het einde van ik een beetje 'meh'. Ondanks de haat vond ik S2 toch nog net wat beter, vooral omdat dat seizoen veel intenser was. S3 is op veel vlakken weer goed, zeker op technisch vlak, maar het grote probleem voor mij was dat Spoiler je al vanaf het begin die mannen als bejaarden nog altijd ziet zoeken naar wat er nu precies gebeurd is, daardoor verdwijnt al meteen alle mogelijke spankracht uit het seizoen Verder wat Dansie zegt, middenstuk was wel echt minder, sleepte wat aan. Vond 1-2-6-7 de beste eps. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 Begon heel goed, werd daarna wel iets minder maar vond het wel erg goed. Wat Simon al zegt, de spanning lag soms wel wat laag. Wel fenomenaal geacteerd overigens door zowel Ali als Dorff (wat een ontdekking). Scoot McNairy ook een fantastische bijrol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Nieuwe seizoen Gisteren is EP1 uitgekomen zie ik op HBO. Ik ga gelijk even seizoen 1 in de herkijk gooien omdat die zo tof was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Wat een serie hè! Vond seizoen 3 weer zo goed als seizoen 1. Benieuwd naar dit nieuwe ‘hoofdstuk’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari 15 uur geleden zei ElPrincipito: Wat een serie hè! Vond seizoen 3 weer zo goed als seizoen 1. Benieuwd naar dit nieuwe ‘hoofdstuk’ Ja man. En twee was lastig, maar was ook gewoon erg sterk. Nu S1 opnieuw aan het kijken. Damn, zooo goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Ik moet uberhaupt seizoen 3 nog afzien/kijken, ben vergeten waar ik was Maar in tegenstelling tot bijna iedereen , heb ik ook enorm genoten van seizoen 2. Ik heb al jarenlang crush op Rachel McAdams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Ben weer met het eerste seizoen begonnen, samen met de vrouw. Eerste seizoen is gewoon van ongekend niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Op 6-2-2024 om 12:08 zei The Saint: Ben weer met het eerste seizoen begonnen, samen met de vrouw. Eerste seizoen is gewoon van ongekend niveau. Hier idemdito, vorig weekend er helemaal doorheen gehaald. Aan S2 begonnen. Raar om Vince Vaughen serieus te zien, hem gewend van Wedding Crashers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Seizoen twee nu ook gestart. Deze pakt je toch een stuk minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten