Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Deze jongen zit nu al uit te kijken naar komende zaterdag. Strade Bianchi :<

Hier nog een. Wat een koers is dat, negen jaar oud pas en nu al een klassieker wat mij betreft. Vrijdagavond lekker hier naar de kroeg en zaterdag een beetje liggen creperen met de Strade Bianchi op. Kijk er nu al naar uit. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The UCI has not revealed the names of the races that have requested WorldTour status but Cyclingnews understands that possible candidates include the Tour of Qatar, Strade Bianche, the Presidential Tour of Turkey, Tre Valli Varesine, the end of season Abu Dhabi Tour and others.

Van de 21 koersen op 4 continenten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bouhanni rijdt Matthews de hekken in, idioot op een fiets blijft het ook :cab:

Maar goed, hij is Fransman dus die zege mag hij lekker houden

Edit: Nou dat valt toch nog mee, gedeclasseerd. Die Traksel zit een partij uit z'n nek te lullen. Hij steekt uiteindelijk de halve weg over..

bewerkt door Djordison
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi spurtje net in de Tirreno tussen twee jonge mannen voor de toekomst. Gaviria haalde het voor Caleb Ewan, maar vooral opvallend hoe ze beiden de rest van het peleton op een serieuze afstand sprintten.

Ja alleen jammer dat ik de winnaar al ergens had zien staan voordat ze gefinisht waren op tv, waardoor er geen spanning meer was bij mij helaas :@

Link naar opmerking
Deel via andere websites