Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Makkelijke klim :S Het is daarbij 35 graden hè. Die mannen zien ontzettend af volgens mij.

Procentueel dan, he. Verder gingen de kilometers er wel erg rap af (en dan zonder de echte top) voor een berg met de vele stukken vals plat. Er liggen in West-Europa zwaardere bergen van 17 km, terwijl de Amerikaanse bergen meestal zwaarder zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Procentueel dan, he. Verder gingen de kilometers er wel erg rap af (en dan zonder de echte top) voor een berg met de vele stukken vals plat. Er liggen in West-Europa zwaardere bergen van 17 km, terwijl de Amerikaanse bergen meestal zwaarder zijn.

Snap je wel man, maar 'makkelijk' is anders! Droom echt van een deelnemersveld in Cali met veel grote namen :< Dat moeten ze financieel kunnen bolwerken ooit..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Makkelijk is relatief. Invloed van de omstandigheden ligt ook vaak aan de renner zelf en zeker 35 graden daar in een standaard warme regio voelt anders dan 35 graden hier. Niet te vergelijken.

Zie ze niet zo snel een veel beter startveld krijgen. Het ligt allereerst rot gepland tijdens de eerste grote ronde van het jaar en ligt.het rot aan de andere kant van de wereld zonder een interessante wedstrijd om te combineren als renner. Verder bestaat zo'n startlijst toch standaard uit de lokale, Amerikaanse ploegen, zowel WT als lager, ploegen met bepaalde commerciële belangen daar. De renners zijn hoofdzakelijk Amerikaans (niet alleen VS-Amerikaans), ander Angelsaksisch geweld en een wat Amerikanofielen. Je moet de renners hebben en de kalenderruimte willen maken, want te combineren valt er niks. Zie zo 123 een Katusha, Astana of Movistar ook niet geïnteresseerd zijn in Calfornia. En WT willen ze zelf al niet worden, heb ik begrepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoort hier misschien niet, maar wou het niet alvast in het dopingtopic zetten.. Maar wat is er met Andy Schleck gebeurd? Ik volg het wielrennen wel, maar het is niet zo dat ik elk interview en nieuwsberichtje lees.

Van Tourkandidaat naar iemand die er op een verkeersdrempel wordt afgereden. Wat is daar de oorzaak van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Behoudens de Tour en het Drieluik werd hij altijd al makkelijk eraf gereden door de concurrentie, want hij heeft gewoon een zwaar mentaal (motivatie)probleem. Hij is bij winterse testen altijd de beste, maar pakt niet door. En kennelijk ook afhankelijk van doping. Wil teveel teren op talent, wat bij lange na niet genoeg is.

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je gelooft toch zelf niet dat hij in de tijd van EPO clean was? Daarnaast reed hij jaren onder leiding van Bruyneel. Je weet wel, die eeuwige geschorste label, tevens ploegleider van de geschorste Armstrong\US Postal, Contador en tevens broer Frank. Het is ook wel typisch dat ie na dat tijdperk met het jaar slechter is gaan rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, mentaal wrak, zoals altijd . Zijn broer heeft het kennelijk beter verteerd, want die rijdt nog behoorlijke uitslagen. Zegt overigens genoeg dat hij voor 99,9% hetzelfde programma rijdt als Frank, want anders komt ie helemaal niet vooruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites