Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Betreffende VD Poel. Waar was de omkadering? Ploegmaats? Op de vooravond van zo'n belangrijk moment moet je team en staff er toch alles aan doen zodat de rust bewaard wordt? Vreemd verhaal toch? 

Veel vragen. Komende dagen wellicht meer duidelijkheid?

Edit: in de Belgische pers lees ik net dat hij op een andere verdieping sliep omwille van een verkoudheid.

bewerkt door Kami
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei AntiChrist7:

Zonde voor Vd Poel idd. Ik voel me ook al futloos als ik een paar uur slaap mis. Stel dat je dan nog 250km moet fietsen de dag erna... Als de ouders worden aangeklaagd is dat hun verdiende loon.

Gelukkig was het wel duidelijk Evenepoel een klasse apart was vandaag, anders kom je in van die Verstappen-Masi discussies

het is VDP die wordt aangeklaagd, niet de ouders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat wordt wel moeilijk hoor als ze meerdere malen op de deuren gaan bonken. Er wordt gezegd dat vd Poel geduwd heeft. Hij zal er geheid met een boete van afkomen. Maar hij had ook zijn vriendin op de kamer lees ik nu en heeft niet de KNWU ingelicht. Er had beter iemand van de KNWU bij hem op de kamer kunnen gaan liggen. 

Maar wat heeft de Nederlander van het Vaticaan eigenlijk gereden? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei AntiChrist7:

Want jij was erbij en die kinderen/ouders hebben helemaal niets gedaan?

bedoel maar dat er duidelijk schuld is aan beide kanten (en in mijn mening ja meer bij de ouders/kinderen)

wat overdrijf je. het zijn kinderen die in een hotel even op iemands deur kloppen. dat hebben we nooit gedaan toen we jong waren. en wat jammer dat het net de deur van vdp was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Aaron21:

wat overdrijf je. het zijn kinderen die in een hotel even op iemands deur kloppen. dat hebben we nooit gedaan toen we jong waren. en wat jammer dat het net de deur van vdp was.

Ah daarom dat er staat "meermaals" en "verschillende kinderen". 

En nee, ik heb op hotel dat nooit gedaan, omdat ik ben deftig opgevoed zodat ik me gedraag als ik ergens te gast ben. En niet als een retarded engelse hooligan.

Jij hebt duidelijk nog nooit iets moeten doen waarvoor je de dag nadien al je concentratie en nachtrust nodig had. En die naieviteit "toevallig zijn deur". Zoiets lekt natuurlijk direct uit. ik zet er €100 op dat ze het bij niemand anders hebben gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei AntiChrist7:

Ah daarom dat er staat "meermaals" en "verschillende kinderen". 

En nee, ik heb op hotel dat nooit gedaan, omdat ik ben deftig opgevoed zodat ik me gedraag als ik ergens te gast ben. En niet als een retarded engelse hooligan.

Jij hebt duidelijk nog nooit iets moeten doen waarvoor je de dag nadien al je concentratie en nachtrust nodig had. En die naieviteit "toevallig zijn deur". Zoiets lekt natuurlijk direct uit. ik zet er €100 op dat ze het bij niemand anders hebben gedaan

ja, het waren ook toevallig Belgen en ze hebben een cheque van Evenepoel mogen ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Aaron21:

Wow even??? Het gebeurde meerdere malen. Dan is het geen even meer. Maar meer gericht op de kamers op deze verdieping. En het is nu iets tussen die meisjes en vd Poel. De ouders van die pubers waren er niet bij dus die kunnen niets bevestigen. Ik hoop dat er camera's hangen zodat iedereen straks weet wat er wel gebeurd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch echt wel amateuristisch van de entourage van VDP en de Nederlandse wielerbond, dat dit zelfs gewoon kan. VDP moet nu wellicht tot eind oktober in Australië blijven. Jammer dat hij zijn kansen niet volop kon verdedigen. Diep triest.

Goed, mooi WK wel voor ons. Mooie winnaar. Was inderdaad wel snel duidelijk op het eind wie er zou winnen. Leek wel alsof het te makkelijk ging (voor ons), maar misschien had hij superbenen en leek het dan maar gewoon alsof het makkelijk ging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei AntiChrist7:

I know, en hij zou het moeten omdraaien

Dit is zulk giftig gedrag. Die kinderen en hun ouders hoeven zich helemaal nergens voor te verdedigen. Zeker omdat er zo bijzonder weinig informatie is over wat er gebeurd is, maar zelfs dan nog, de aanklachten lopen richting MvdP. 

Alle aanvallen aan het adres van die meisjes kunnen we wat mij betreft afdoen als victim blaming en het beschermen van rolmodellen. De kleine onbenulligen worden niet geloofd. De grote sterren kunnen niks fout doen. Het recept voor narigheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lenstra:

Dit is zulk giftig gedrag. Die kinderen en hun ouders hoeven zich helemaal nergens voor te verdedigen. Zeker omdat er zo bijzonder weinig informatie is over wat er gebeurd is, maar zelfs dan nog, de aanklachten lopen richting MvdP. 

Alle aanvallen aan het adres van die meisjes kunnen we wat mij betreft afdoen als victim blaming en het beschermen van rolmodellen. De kleine onbenulligen worden niet geloofd. De grote sterren kunnen niks fout doen. Het recept voor narigheid.

Lol maakt mij niet uit of het VdP, de paus, Obama of boer charel is. Iedereen heeft zijn nachtrust nodig. Er is een reden waarom het haast standaard in elk gemeente wetboek staat.

En ja, ik geloof Vdp eerder. Wat lijkt het meest waarschijnlijk? Dat hij het nodig vond om een hoop 13jarigen lastig te gaan vallen op de avond voor een belangrijke dag, of dat er een bende puberende etterbakken in dat hotel zaten? Het enige giftige gedrag is van hen

Zijn enige fout is mijn inziens dat hij het hotelpersoneel hd moeten vragen tussenbeide te komen. Of de staff van de wielerbond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei AntiChrist7:

Lol maakt mij niet uit of het VdP, de paus, Obama of boer charel is. Iedereen heeft zijn nachtrust nodig. Er is een reden waarom het haast standaard in elk gemeente wetboek staat.

En ja, ik geloof Vdp eerder. Wat lijkt het meest waarschijnlijk? Dat hij het nodig vond om een hoop 13jarigen lastig te gaan vallen op de avond voor een belangrijke dag, of dat er een bende puberende etterbakken in dat hotel zaten? Het enige giftige gedrag is van hen

Zijn enige fout is mijn inziens dat hij het hotelpersoneel hd moeten vragen tussenbeide te komen. Of de staff van de wielerbond.

En we gaan er mee door. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Lenstra:

En we gaan er mee door. 

Als je iemand citeert, antwoord dan tenminste op de vraag die wordt gesteld?

Again, wat lijkt jou het waarschijnlijkst? Dat ie de dag voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar onnozel ging doen voor eender welke reden, of dat er een bende rotkinderen zich niet kon gedragen?

ik heb niets op met bvs of bn'ers, maar iedereen heeft recht op privacy en gerust gelaten worden. verdient ie een betere behandeling omdat hij vip is? nee. Moet hij daarvoor gekloot worden? ook nee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Kijk daar komt de haat van vd Poel om de hoek kijken. Dat je iemand voor een duw een paar dagen cel wilt geven slaat nergens op naturlijk. 

vind je het normaal dat hij kinderen duwt en hierbij 1 van hen blesseert?

cel is inderdaad niet de correcte straf hier, maar een geldbedrag is belachelijk, want dat is wisselgeld voor meneer. er zijn vast wel andere manieren te bedenken. een werkstraf of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites