Socrates Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Roglic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Een groot piloot zal het niet worden nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Denk dat Evenepoel slecht gepositioneerd zat, omdat hij al op een leegloper stond. En bewust heeft doorgereden tot laatste 3 kilometer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Hoe bedoel je "bewust doorgereden" Mark? Kun je ook "onbewust doorrijden"? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Nouja, in de wetenschap van de 3km-regel. Dat hij pas zijn fiets zou parkeren binnen die grens 2 uur geleden zei Sophomore: Hoe bedoel je "bewust doorgereden" Mark? Kun je ook "onbewust doorrijden"? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 6 minuten geleden zei 007mark: Nouja, in de wetenschap van de 3km-regel. Dat hij pas zijn fiets zou parkeren binnen die grens Oh op die manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Exit Roglic Hup Mas en/of Lopez dan maar....of Thymen? Die moet dan wel echt veel tijd goedmaken wat ik niet zo snel zie gebeuren. Maar als die nog top-5 zou kunnen halen dan komt hij wel lekker binnen bij INEOS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Ik ben dan maar gewoon voor Evenepoel. Beetje België supporteren mag wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Hopelijk kan Carapaz spoedig een Pereirootje doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 Evenepoel moet in elkaar gaan storten of anders zie ik enkel Mas nog een kleine kans maken. Maar de ritten die nog op het menu staan zijn niet vreselijk zwaar. Moet vooral van die laatste bergrit komen (en er dan al vroeg aan beginnen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 30 minuten geleden zei Socrates: Evenepoel moet in elkaar gaan storten of anders zie ik enkel Mas nog een kleine kans maken. Maar de ritten die nog op het menu staan zijn niet vreselijk zwaar. Moet vooral van die laatste bergrit komen (en er dan al vroeg aan beginnen). Een coup zoals in 2012 met Contador tegen Rodriguez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 ongelofelijk hoe sommige hier op die instorting zitten te hopen. kleine kindjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 september 2022 Share Geplaatst 7 september 2022 9 minuten geleden zei Aaron21: ongelofelijk hoe sommige hier op die instorting zitten te hopen. kleine kindjes. Wie willen dat dan? Hoogstens willen er een paar wat spanning terug. Ik heb meer met Poga dan met Vingegaard, maar toch was het een aangename verrassing toen Vingegaard ineens terug in het gevecht kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Idd, ik hoop ook nog op een wedstrijd. Al acht ik die kans te klein. Evenepoel kan heus nog wel door het ijs zakken dat zie ik nog wel gebeuren. Die val heeft invloed gehad en zo'n grote ronde constant rijden is ook niet niks met weinig ervaring in het ronde werk. Maar de concurrentie is op dit moment te matig (in vorm). En het is Evenepoel dan meer dan gegund. Heeft er echt voor gekoerst met mooi etappes als gevolg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Jammer dat Astana en Movistar het werk opknappen wat Evenepoel zou moeten doen met zijn ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 10 minuten geleden zei 007mark: Jammer dat Astana en Movistar het werk opknappen wat Evenepoel zou moeten doen met zijn ploeg. Tja het is wel een erg kleine kans dat ze het Evenepoel nog lastig kunnen maken. Al zou Movistar ook nog niet bang hoeven te zijn van Almeida. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Het is nu wachten op Soler die teruggeroepen wordt naar Almeida en dat vervolgens openlijk weigert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 HUP GESINK! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 No no no wat jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Heerlijke ontknoping. Voor de spanning wel weer jammer. Evenepoel hier te sterk, kan deze beklimming ook goed aan. Lopertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Mas ook weer lekker onduidelijk wat ie nou wilt. Trekt zijn aanvallen telkens niet door, maar op 1k dan weer juist wel waardoor hij Evenepoel naar de ritoverwinning rijdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Heeft meerdere keren gewoon goede pogingen gedaan. Maar als je merkt dat Evenepoel snel countert en gewoon dicht op het wiel zit heeft doortrekken ook weinig zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 Remco De Belgen doen het toch maar weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 1 uur geleden zei Socrates: Heeft meerdere keren gewoon goede pogingen gedaan. Maar als je merkt dat Evenepoel snel countert en gewoon dicht op het wiel zit heeft doortrekken ook weinig zin. Dat snap ik ook, maar waarom dan die laatste km wel proberen hem te breken? Nu loopt ie alleen maar verder uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 1 minuut geleden zei Erwin.: Dat snap ik ook, maar waarom dan die laatste km wel proberen hem te breken? Nu loopt ie alleen maar verder uit Hij moet toch iets? Als je niets doet schiet je sowieso niks op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten