Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei Socrates:

Evenepoel moet in elkaar gaan storten of anders zie ik enkel Mas nog een kleine kans maken. Maar de ritten die nog op het menu staan zijn niet vreselijk zwaar. Moet vooral van die laatste bergrit komen (en er dan al vroeg aan beginnen). 

Een coup zoals in 2012 met Contador tegen Rodriguez. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Aaron21:

ongelofelijk hoe sommige hier op die instorting zitten te hopen. kleine kindjes.

Wie willen dat dan?

Hoogstens willen er een paar wat spanning terug.

Ik heb meer met Poga dan met Vingegaard, maar toch was het een aangename verrassing toen Vingegaard ineens terug in het gevecht kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd, ik hoop ook nog op een wedstrijd. Al acht ik die kans te klein. Evenepoel kan heus nog wel door het ijs zakken dat zie ik nog wel gebeuren. Die val heeft invloed gehad en zo'n grote ronde constant rijden is ook niet niks met weinig ervaring in het ronde werk.  Maar de concurrentie is op dit moment te matig (in vorm). En het is Evenepoel dan meer dan gegund. Heeft er echt voor gekoerst met mooi etappes als gevolg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei 007mark:

Jammer dat Astana en Movistar het werk opknappen wat Evenepoel zou moeten doen met zijn ploeg.

Tja het is wel een erg kleine kans dat ze het Evenepoel nog lastig kunnen maken. Al zou Movistar ook nog niet bang hoeven te zijn van Almeida.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Socrates:

Heeft meerdere keren gewoon goede pogingen gedaan. Maar als je merkt dat Evenepoel snel countert en gewoon dicht op het wiel zit heeft doortrekken ook weinig zin.

Dat snap ik ook,  maar waarom dan die laatste km wel proberen hem te breken? Nu loopt ie alleen maar verder uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites