Pino Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Schitterende beelden van de Vuelta op het einde..... Roglic gevallen door een motard. Lopez ook gevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 1 september 2019 Share Geplaatst 1 september 2019 Pogabeast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 september 2019 Share Geplaatst 2 september 2019 (bewerkt) Bijzonder ja, leek de hele rit maar net het groepje favorieten bij te kunnen houden. Het beeld valt even weg en vervolgens rijdt ie met Quintana bijna op kop en valt ie aan. 20 jaartjes nog maar, na Evenepoel en Bernal opnieuw een bijzondere overwinning voor een heel jonge renner. vd Poel was laat met zijn AGR overwinning. 2 september 2019 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 september 2019 Share Geplaatst 4 september 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 Gisteren eindelijk weer eens de tijd om op het gemak Vuelta te kijken, krijg je zo'n ruk etappe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 Viel wel mee toch. Ja het doet niks voor het klassement of je prono, maar het was wel leuk om te zien en spannend tot het einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 Geen strijd voor klassement, maar voorin inderdaad een leuke finale. Hopelijk vandaag wel weer oorlog tussen de kleppers. Lekker muurtje weer vlak voor de finish. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 Die laatste klim is een gruwel met smalle en slechte weggetjes ook nog eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 Zo ben ik ff blij dat ik vandaag gewoon mag computeren en niet dat omhoog hoef. Even puzzelen met scorito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 Had die foto's nog niet gezien, maar kan niet anders dan spektakel worden. Gelukkig op tijd thuis vandaag om laatste klimmetjes en finish te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 september 2019 Share Geplaatst 5 september 2019 Overigens is het wel goed mogelijk dat die wegen inmiddels opnieuw aangelegd zijn. Die 45,5% is een mogelijk een binnenbochtje ofzo, kan me dat echt niet voorstellen anders. Tip: de Twitter voorbeschouwingen van Will Newton zijn echt een aanrader, daar heb ik deze plaatjes ook vandaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 Goeie tip idd, echt detective werk van hem. Zojuist de laatste 20km van vandaag teruggekeken, wat een ding op het einde zeg. Lang leve replay tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 Heerlijke etappe inderdaad. Rogla en Poga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 september 2019 Share Geplaatst 6 september 2019 Poga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 Wat een held inderdaad zeg. Wordt nog wat op het WK met Slovenië. Ik kende hem eigenlijk kog niet voor de Vuelta. Ik zie hier trouwens veel posts in de wielerpool topics maar nauwelijks hier. Doen jullie alleen mee met die pools of zo? Lijkt wel of vrijwel niemand wielrennen kijkt. Jammer want het is een mooie sport om over te discussiëren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Ik speel alleen Scorito met wat bekenden. Verder geen pouletjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Op 7-9-2019 om 13:44 zei Pino: Wat een held inderdaad zeg. Wordt nog wat op het WK met Slovenië. Ik kende hem eigenlijk kog niet voor de Vuelta. Ik zie hier trouwens veel posts in de wielerpool topics maar nauwelijks hier. Doen jullie alleen mee met die pools of zo? Lijkt wel of vrijwel niemand wielrennen kijkt. Jammer want het is een mooie sport om over te discussiëren. Je doet het inderdaad niet zo goed bij sportpools.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 14 minuten geleden zei Elano: Je doet het inderdaad niet zo goed bij sportpools.. En bij scorito ook niet. Dit is een hele slechte Vuelta voor me. Pffff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 (bewerkt) Op 7-9-2019 om 13:44 zei Pino: Jammer want het is een mooie sport om over te discussiëren. Zou hier je mening/kijk/zienswijze over willen horen. Blijf dat toch opvallend vinden. Naast het feit dat je vanuit een competitie aspect de beste tegen de beste wilt zien, is dit ook vanuit een commercieel oogpunt niet ideaal als koersen tegelijk bezig zijn qua kijkers etc. 8 september 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 (bewerkt) In de tour had je toch gewoon de beste sprinters? En die Bennett hoort echt niet bij de beste sprinters. In zijn ploeg zijn er sowieso al 2 beter. 8 september 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Ik denk dat in een vlakke sprint Bennett meer snelheid heeft dan Sagan. Sagan heeft wel andere kwaliteiten waardoor hij goed mee kan in vlakke spurts. Als ik nu 3 namen moest noemen zou dat Groenewegen, Viviani, Ewan zijn. Ackermann zou daarbij kunnen horen maar moet het nog (vaker) laten zien als de anderen er ook zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Mee eens inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Ik denk dat Viviani ook bij de B-groep hoort na Groenewegen en Ewan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Maar waarom rijden ze niet allemaal in dezelfde koers in plaats van een stuk of drie vier te gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 3 minuten geleden zei Sophomore: Maar waarom rijden ze niet allemaal in dezelfde koers in plaats van een stuk of drie vier te gelijk. Hoofdreden is denk ik de overvolle UCI-kalender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten