Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Bijzonder ja, leek de hele rit maar net het groepje favorieten bij te kunnen houden. Het beeld valt even weg en vervolgens rijdt ie met Quintana bijna op kop en valt ie aan.

20 jaartjes nog maar, na Evenepoel en Bernal opnieuw een bijzondere overwinning voor een heel jonge renner. vd Poel was laat met zijn AGR overwinning.

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens is het wel goed mogelijk dat die wegen inmiddels opnieuw aangelegd zijn. Die 45,5% is een mogelijk een binnenbochtje ofzo, kan me dat echt niet voorstellen anders.

Tip: de Twitter voorbeschouwingen van Will Newton zijn echt een aanrader, daar heb ik deze plaatjes ook vandaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een held inderdaad zeg. Wordt nog wat op het WK met Slovenië. 

Ik kende hem eigenlijk kog niet voor de Vuelta. 

Ik zie hier trouwens veel posts in de wielerpool topics maar nauwelijks hier. Doen jullie alleen mee met die pools of zo? Lijkt wel of vrijwel niemand wielrennen kijkt. Jammer want het is een mooie sport om over te discussiëren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-9-2019 om 13:44 zei Pino:

Wat een held inderdaad zeg. Wordt nog wat op het WK met Slovenië. 

Ik kende hem eigenlijk kog niet voor de Vuelta. 

Ik zie hier trouwens veel posts in de wielerpool topics maar nauwelijks hier. Doen jullie alleen mee met die pools of zo? Lijkt wel of vrijwel niemand wielrennen kijkt. Jammer want het is een mooie sport om over te discussiëren. 

Je doet het inderdaad niet zo goed bij sportpools..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-9-2019 om 13:44 zei Pino:

Jammer want het is een mooie sport om over te discussiëren. 

Zou hier je mening/kijk/zienswijze over willen horen. Blijf dat toch opvallend vinden. 

Naast het feit dat je vanuit een competitie aspect de beste tegen de beste wilt zien, is dit ook vanuit een commercieel oogpunt niet ideaal als koersen tegelijk bezig zijn qua kijkers etc. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat in een vlakke sprint Bennett meer snelheid heeft dan Sagan. Sagan heeft wel andere kwaliteiten waardoor hij goed mee kan in vlakke spurts.

Als ik nu 3 namen moest noemen zou dat Groenewegen, Viviani, Ewan zijn. Ackermann zou daarbij kunnen horen maar moet het nog (vaker) laten zien als de anderen er ook zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites