Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Haussler nationaal kampioen, ondanks dat zijn ketting er in de laatste meters van de sprint af lag. Mooie winnaar.

B7C6XOICAAAtRDJ.jpg:large

Knap om dan Ewan in een sprint te kloppen :D Plus beeld:

[YOUTUBE]MDOBdc4FtTw[/YOUTUBE]

bewerkt door Le Saux
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haussler is wel een mooie kampioen. En eindelijk weer eens iemand die niet voor Orica rijdt. :p

Nick Nuyens kapt er trouwens mee. Hoogtepunt gekend in 2011, toen Ronde van Vlaanderen gewonnen en een week eerder was hij ook al de beste in Dwars door Vlaanderen. Verder ook Kuurne-Brussel-Kuurne, Parijs-Brussel en Omloop het Volk (nu Omloop het Nieuwblad) gewonnen. Mooie carrière dus, heeft er volgens mij wel het maximale uitgehaald gezien hij de laatste jaren vooral geblesseerd was.

bewerkt door Miz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Franse teams waren natuurlijk al bijna zeker van de wildcard. MTN heeft zich goed versterkt met o.a. Bos, Farrar, Goss en Boasson Hagen, ben benieuwd wat die kunnen laten zien. Vind Bora wel iets minder met vertrek van Konig en Machado maar ik snap dat de Duitse markt intressant is. Ik verwacht een van mijn favoriete renners, Thurau, elke dag in de aanval :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites