Hansje Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Damn, serieuze val. Veel bloed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 janse van rensburg moeten ze schrappen wegens ultieme stomheid, wat een domme onnodige val zeg. Kijk VOOR je, mafketel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Heel naar om Stybar zo te zien :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Heel naar om Stybar zo te zien :( Die herhaling, bahbah. Hij valt zo te zien recht op z'n gezicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Wat een idioot weer die de valpartij veroorzaakt. ;e In volle sprint een beetje zitten rondkijken, ongelooflijk :cab: Arme Stybar :( Hopelijk valt het mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Op Eurosport 2 ronde Noorwegen met finish op Nordkapp. 13 km te gaan. http://www.frombar.com/20140814/vv53ecbbb5093683.96244258-868620.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Nordhaug voorop nu, mooie beelden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Vond het ook opmerkelijk dat er bij Stybar in eerste instantie weinig zichtbare schade was. Je kon hem recht in het gezicht kijken en daar was nog geen schrammetje te zien. 2 minuten later schakelen ze weer naar hem en zit heel zijn gezicht onder het bloed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 14 augustus 2014 Share Geplaatst 14 augustus 2014 Nordhaug wint _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Quintana speelt even met de concurrentie in Burgos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Van Avermaet, zeer gegund. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Mooi voor 'm. Kan ook de eindoverwinning gaan pakken. Dumoulin leider neem ik aan? Boni's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Greg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Mooi voor 'm. Kan ook de eindoverwinning gaan pakken. Dumoulin leider neem ik aan? Boni's. Jep, heeft precies twee tellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Kittel gaat dalijk winnen in Noorwegen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Greg _O_ Hopelijk de bevrijding nu. Kan gaan shinen op het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Kittel ingesloten, Kristoff wint ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Lindeman de dubbeslag in Tour de l'Ain voor Bardet, Dan Martin en Péraud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Lindeman is een klasbak. Die moet volgend jaar gewoon WT rijden. Hopelijk bij ''team Belkin'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Over klasbakken gesproken, Tim Wellens rit en nieuwe leider Eneco Tour _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Haha schitterend dit. Dacht Boom eventjes dat hij de nieuwe leider was, tegen zijne rekker:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Hij wilde gewoon wat te drinken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Terpstra heeft een andere wedstrijd gereden dan de rest van het peloton: "Ik reed ze niet in de weg volgens mij, moet ik dan door de berm ofzo? Ik heb hem alleen tegengehouden. Door iemand als Wynants laat ik me niet opzij duwen", foeterde Terpstra. "Voor op mijn plek blijven rijden krijg ik toch geen straf. Hij duwt me weg en ik geef een tikkie terug. Ik denk dat het er spectaculairder uitzag dan het was." Het is in ieder geval duidelijk dat Terpstra en Wynants geen vrienden zijn. De Beverwijker is niet van plan het incident uit te praten. "Ik zeg niks meer tegen hem, het is nogal een jankerd." [YOUTUBE]zBIV5vdRSg[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Idioot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Ligt het aan mij of laadt die video niet goed? https://www.youtube.com/watch?v=-zBIV5vdRSg mocht het ook voor een ander niet werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten