Viktor Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Identiek als twee jaar geleden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Vanmarcke langer bij Belkin, t/m 2016 nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Geen topic voor de E3? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Belkin heeft vandaag geen geluk zeg.... Alleen maar lekke banden en valpartijen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Ai ai, troubles voor Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Richie Porte heroverweegt deelname aan Giro 2014 Richie Porte twijfelt of hij dit jaar deel zal nemen aan de Giro d’Italia. De Australiër van Team Sky heeft de Italiaanse rittenkoers als zijn hoofddoel bestempeld, maar na een tegenvallende start van zijn seizoen overweegt Porte om zijn plannen te wijzigen. Porte moest in Tirreno-Adriatico en de Ronde van Catalonië vanwege buikgriep vroegtijdig opgeven, waardoor hij acht belangrijke koersdagen moest missen. “Het heeft mijn voorbereiding op de Giro aangetast”, bekent Porte aan de Australische krant The Age. “Ik ben niet zeker. Ik zal een beslissing moeten nemen samen met Dave Brailsford en Tim Kerrison (manager en trainer bij Sky, red.)” De Australiër kende dit seizoen al de nodige tegenslag. “In Tirreno-Adriatico stond ik kort in het klassement na de eerste bergrit”, kijkt hij terug. “Op een gegeven moment maakten we plannen hoe we de volgende rit zouden winnen, maar werd ik de volgende ochtend om vier uur wakker met buikgriep. Het is een beetje wreed.” Hij heeft spijt dat hij gestart is in de Ronde van Catalonië. “Nu ik erop terugkijk had ik daar niet moeten starten. Het is teleurstellend om een belangrijk deel van mijn programma te missen, maar het is buiten mijn controle.” Hij geeft de moet echter niet op. “Het seizoen is nog lang. Ik ga nu proberen thuis te herstellen om mijn seizoen terug op de rails te krijgen.” Vooralsnog is de Ronde van Trentino (22-25 april) de enige voorbereidingskoers voor Porte in aanloop naar de Giro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Cancellara _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Geen topic voor de E3? Kan je altijd zelf aanmaken natuurlijk. ;) Volderke laat weer eens wat sterks zien. Altijd beter als schaduwkopman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Machtige koers _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Kan je altijd zelf aanmaken natuurlijk. ;) Ik dacht, misschien dat ik dan wel het pleziertje van bepaalde mensen afneem. Maar even serieus. Geweldige koers weer :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Voorin gaan ze natuurlijk ook nog pokeren. Wie wilt er nou met Sagan naar de finish rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Quick Step doet wat ze moet doen, om beurten gaan. Wel spannend zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Sagan, mooie overwinning! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Zet net de tv aan op 200m van de finish ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Was niks tegen te beginnen. Sterk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Thomas speelt het ook niet echt slim maar Sagan klopt je niet gauw. Niki 2? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 (bewerkt) Kan iemand mij vertellen wat Cancellara gedaan heeft deze koers waarover de commentatoren op sporza het hadden? Ben pas ingeschakeld op 35 km van het einde. Ze zijn enorm lyrisch, man vd koers en dergelijke, maar heb hem niks speciaals zien doen. Moet dus ervoor gebeurd zijn? ;c Weet het al. Blijkbaar is 'm gevallen of opgehouden en daarna iedereen één voor één voorbijgestoken tot aan de achtervolgende groep. Nou klasse hoor, terecht man van de koers (y) :cab: 28 maart 2014 bewerkt door Mathi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Cancellara koerst niet, hij geeft voorstellingen. Man, man, man, wat was hij weer goed. Zelden vertoond. Ik schrijf de winnaar van Vlaanderen en Roubaix alvast op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Je weet dat Sagan het op deze manier gaat beslissen, maar dat ie het dan ook doet is echt heel knap _O_ Degenkolb trouwens, overal op springen en dan op het eind gewoon te kort komen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 (bewerkt) Kan iemand mij vertellen wat Cancellara gedaan heeft deze koers waarover de commentatoren op sporza het hadden? Ben pas ingeschakeld op 35 km van het einde. Ze zijn enorm lyrisch, man vd koers en dergelijke, maar heb hem niks speciaals zien doen. Moet dus ervoor gebeurd zijn? ;c Verloor veel met grote valpartij en heeft zihc toen weer naar voren gereden. 28 maart 2014 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Dacht Thomas nou dattie Sagan in de sprint zou verslaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 28 maart 2014 Share Geplaatst 28 maart 2014 Zal mevrouw Terpstra wel leuk vinden :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 29 maart 2014 Share Geplaatst 29 maart 2014 Lekker hoor, Clement wint in Catalonië en Dumoulin de tijdrit in Criterium International! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 29 maart 2014 Share Geplaatst 29 maart 2014 Dacht Thomas nou dattie Sagan in de sprint zou verslaan? Er zijn gekkere dingen gebeurd bij een sprintje tussen aanvallers na 200 km koers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 29 maart 2014 Share Geplaatst 29 maart 2014 #stannard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten