Richarð. Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Defense is altijd al aids geweest, blijkt vandaag ook maar weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Mahomes ook weer niet top net als vorig jaar in de eerste drie kwarten. Kijken of hij net als vorig jaar het om weet te draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Mist ook duidelijk zijn tackles. Heeft heel weinig tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Nu kan je het helemaal wel vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Statement overwinning eigenlijk wel. Wat een dominatie, Chiefs totaal niet zo matig en flets verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 niet de wedstrijd die ik in gedachten had als je deze twee teams tegen elkaar hebt. Chiefs misten echt kracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Wat een ongekende carrière heeft Tom Brady. Zou er nu nog iemand durven beweren dat hij niet 'the Goat' is? Leuke comeback ook voor Gronk en Antonio Brown. En mooi voor Arians. Ik heb enkel de samenvatting gezien, maar de Chiefs mistten duidelijk Eric Fisher. Die kracht in de armen van Mahomes is wel indrukwekkend. Zoals hij de bal nog kan gooien als hij loopt of zelfs springt, dat heb ik nog niet veel gezien. Ik vermoed dat we hem nog terug zien in een SuperBowl. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 23 uur geleden zei FlyD: Wat een ongekende carrière heeft Tom Brady. Zou er nu nog iemand durven beweren dat hij niet 'the Goat' is? Leuke comeback ook voor Gronk en Antonio Brown. En mooi voor Arians. Ik heb enkel de samenvatting gezien, maar de Chiefs mistten duidelijk Eric Fisher. Die kracht in de armen van Mahomes is wel indrukwekkend. Zoals hij de bal nog kan gooien als hij loopt of zelfs springt, dat heb ik nog niet veel gezien. Ik vermoed dat we hem nog terug zien in een SuperBowl. Die gaan we zeker nog vaak terugzien. al ben ik wel echt benieuwd hoe ze het gaan doen met de cap space de komende seizoenen als Mahomes een nieuw contract moet krijgen. Zullen echt wat spelers weg moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 10 minuten geleden zei Juca: Die gaan we zeker nog vaak terugzien. al ben ik wel echt benieuwd hoe ze het gaan doen met de cap space de komende seizoenen als Mahomes een nieuw contract moet krijgen. Zullen echt wat spelers weg moeten doen. Hopelijk neemt Mahomes daarin een voorbeeld aan Brady. Zoals ik het begreep wist hij altijd creatief zijn contracten te structureren (met veel bonussen?) zodat de druk op de cap space beperkt bleef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 9 februari 2021 Share Geplaatst 9 februari 2021 Dit zegt veel over de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 13 april 2021 Share Geplaatst 13 april 2021 Julian Edelman gaat met pensioen. Mijn favoriete speler allertijden. Ik ga hem missen komend seizoen en de Pats zullen hem ook missen. Ze zijn in Foxborough wel al actief geweest om de nodige free agents binnen te halen. Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken en of Cam nog eens een volledig jaar fit kan blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 april 2021 Share Geplaatst 13 april 2021 Ik ga hem alles behalve missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 13 april 2021 Share Geplaatst 13 april 2021 9 uur geleden zei FlyD: Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken en of Cam nog eens een volledig jaar fit kan blijven. Vind die Cam helemaal niks, nieuwe QB moet er komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 13 april 2021 Share Geplaatst 13 april 2021 34 minuten geleden zei spaansetukker: Vind die Cam helemaal niks, nieuwe QB moet er komen. Ik zag een mockdraft waarbij de Pats zouden traden voor de 4de pick om dan Justin Fields te kiezen, maar dat zie ik niet gebeuren (en weet ook niet of het een goede keuze zou zijn). Als Cam in vorm is en blessurevrij vind ik hem trouwens wel een leuke speler. Toch gaan de Pats niet meer hetzelfde zijn. Brady weg, Edelman weg, Chung, .... Als Belichick er binnenkort genoeg van heeft kan die franchise het weleens moeilijk krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 11 uur geleden zei FlyD: Ik zag een mockdraft waarbij de Pats zouden traden voor de 4de pick om dan Justin Fields te kiezen Dat zou voor Pats goeie uitkomst zijn, kun je paar wedstrijden Cam nog bekijken. Mocht het toch niet geweldig zijn dan kun je Fields te kans geven want die kan het niet slechter doen. En idd al die legends weg bij Pats, en zonder Belichick is het einde verhaal verwacht ik, althans komende jaren. p.s. welke Mockdraft was dat? Die van NFL zelf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 4 uur geleden zei spaansetukker: Dat zou voor Pats goeie uitkomst zijn, kun je paar wedstrijden Cam nog bekijken. Mocht het toch niet geweldig zijn dan kun je Fields te kans geven want die kan het niet slechter doen. En idd al die legends weg bij Pats, en zonder Belichick is het einde verhaal verwacht ik, althans komende jaren. p.s. welke Mockdraft was dat? Die van NFL zelf? De Mockdraft van Peter Schrager op de site van de NFL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 30 april 2021 Share Geplaatst 30 april 2021 5 QB's in de eerste ronde met oa de eerste 3 picks. Pats moesten niet traden en pakken toch een QB op plaats 15. Wel een totaal ander type dan de eerder genoemde Fields en Newton. En de Packers hebben blijkbaar niet geluisterd naar Rodgers en pakken gewoon een CB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 30 april 2021 Share Geplaatst 30 april 2021 Ook zitten kijken vannacht. Wel weer genoten, hoor. Veel liever dat het in een zaal met publiek wordt gehouden in plaats van in de kelder van commissioner, dus dat was tof. En de vele quarterbacks, ja. Zat er wel aan te komen. De meeste mock drafts hadden wel Lawrence, Fields, Jones, Lance en Wilson als pick in de eerste ronde. Alleen wie waar precies heen ging (op de eerste twee na dan) was nog een raadsel. Ook ziek trouwens dat er gewoon 6 picks van de 32 van alleen al Alabama zijn. Wel terecht overigens. De vele reünies waren ook wel grappig om te zien. Burrow die Chase als WR krijgt, #1 pick Lawrence die meteen zijn RB Travis Etienne erbij krijgt, Jaylen Waddle die herenigt wordt met QB Tua en dan ook nog Davonta Smith die Jalen Hurts treft bij de Eagles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Op 30-4-2021 om 09:02 zei FlyD: En de Packers hebben blijkbaar niet geluisterd naar Rodgers en pakken gewoon een CB Las vanochtend dat hij zijn zinnen heeft gezet op e Broncos Op 30-4-2021 om 15:37 zei Richarð.: Burrow die Chase als WR krijgt Deze twee kunnen wel is echt geweldig gaan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Denk ook dat dat een weer een goed duo gaat worden. Bengals ook de O-Line versterkt, zowel in de draft, Jackson Carman van Clemson en D'Ante Smith van East Carolina, als in free agency met Riley Reiff van de Vikings. Dus hopelijk wat meer protectie voor Burrow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Tim Tebow zou als TE naar de Jaguars gaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Je kan alleen maar respect hebben voor zijn doorzettingsvermogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Op 14-5-2021 om 22:30 zei FlyD: Tim Tebow zou als TE naar de Jaguars gaan... Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit vooral een commerciële keuze is, voor nu. Hij staat direct in de top vijf qua het best verkochte shirt van de NFL. Komt september verwacht ik niet dat hij het finale roster haalt van 53 man, tenzij hij in het pre season echt indruk maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 19 minuten geleden zei ElMarcos: Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit vooral een commerciële keuze is, voor nu. Hij staat direct in de top vijf qua het best verkochte shirt van de NFL. Komt september verwacht ik niet dat hij het finale roster haalt van 53 man, tenzij hij in het pre season echt indruk maakt. Dat denk ik ook. Moest hij toch de roster halen zou het heel knap zijn! En dan kan de OC enkele leuke plays gaan uitdenken waarbij hij misschien nog eens zal gooien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 3 minuten geleden zei FlyD: En dan kan de OC enkele leuke plays gaan uitdenken waarbij hij misschien nog eens zal gooien? Denk toch dat dit echt een fiasco wordt mocht het doorgaan. Snap niet zoveel van deze move. Las trouwens Julio Jones weg gaat bij Falcons zou mooi zijn als die naar Seahawks gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten