Richarð. Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 4 uur geleden zei spaansetukker: Eerste pass van de wedstrijd meteen interception en touchdown Browns XD Wat was die Big Ben slecht gister Dat was geen lekker begin, nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 januari 2021 Share Geplaatst 12 januari 2021 En ook Brady vs Brees! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 Lekker voor de Steelers ook, waren veel te overhyped voor een toen ongeslagen team (week 11 ong). Denk dat het een eitje wordt voor de Chiefs, zeker als de covid defensive backs van de Browns nog niet terug zijn. Daarna mag ik hopen dat de Bucs beter voor de dag komen tegen de Saints dan in het reguliere seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 13 januari 2021 Share Geplaatst 13 januari 2021 @FlyD Dat beloofd veel goeds @Juca Ik vraag me nog steeds af hoe Steelers inderdaad 11 keer wonnen achter elkaar, dacht zelfs 12 maar weet het niet zeker. Daarna compleet in elkaar gezakt. Normaliter ben ik wel meer voor de Chiefs, maar heb echt een zwak voor de Browns gekregen vind dat een leuk team met Beckham en Chubbs, maar ook Mayfield vind ik gegroeid als QB. Bucs hebben een van de beste offence maar zijn zo wisselvallig als de pest, maar als ze op stoom zijn is het zeker een kandidaat voor de SB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 prachtig dat Bills door zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Die 101-yard Pick Six Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 januari 2021 Share Geplaatst 17 januari 2021 Wat een wedstrijd na het uitvallen van Mahomes. Met Kelce, Hill, Williams en Hardman heb je veel wapens aanvallend, maar zonder Mahomes om ze te bedienen is het toch een stukje minder. Gelukkig houden we stand, maar vraag me niet hoe. Die run van Henne. De 4th-and-inches. En dan die laatste play. Pfoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 8 uur geleden zei Richarð.: Wat een wedstrijd na het uitvallen van Mahomes. Met Kelce, Hill, Williams en Hardman heb je veel wapens aanvallend, maar zonder Mahomes om ze te bedienen is het toch een stukje minder. Gelukkig houden we stand, maar vraag me niet hoe. Die run van Henne. De 4th-and-inches. En dan die laatste play. Pfoe. Spannend he, dacht ff van ohjee als Chiefs het maar niet verknallen. Bucs ook door, Brees vond ik slecht spelen. Die TOuchdown van Saints vond ik dan wel prachtig ingestudeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 Vooral de turnovers van de Saints die het verpest voor ze. TD was inderdaad schitterend gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 28 minuten geleden zei Richarð.: Vooral de turnovers van de Saints die het verpest voor ze. TD was inderdaad schitterend gedaan. Nu hopen dat Mahomes erbij mag zijn aanstaand weekend, ivm het protocol voor hersenschuddingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 januari 2021 Share Geplaatst 18 januari 2021 17 minuten geleden zei spaansetukker: Nu hopen dat Mahomes erbij mag zijn aanstaand weekend, ivm het protocol voor hersenschuddingen Dat hoop ik ook, want we hebben hem zeker nodig. Met Henne zie ik ons niet winnen van de Bills. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 Met Henne gewoon kansloos. Anyway, einde tijdperk Rivers en waarschijnlijk ook Brees. Benieuwd hoe de Colts en vooral de Saints gaan oplossen (Winston/Hill?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 20 januari 2021 Share Geplaatst 20 januari 2021 21 minuten geleden zei Juca: Met Henne gewoon kansloos. Anyway, einde tijdperk Rivers en waarschijnlijk ook Brees. Benieuwd hoe de Colts en vooral de Saints gaan oplossen (Winston/Hill?) Saints zijn meer dan 100 mil over de verwachte salary cap dus die zullen dit seizoen vooral gebruiken om een basis te bouwen voor over enkele jaren verwacht ik. Colts zitten in een plek waar ze een Mac Jones of Kyle Trask in de draft kunnen pakken maar beide niet heel inspirerend zou ik zeggen. Misschien dat ze een poging gaan wagen voor Prescott ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 En wat te denken van Watson die Texans gaat verlaten voor de Jets ( gerucht). @Jeroen. zijn zij echt zo ver boven hun cap? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei spaansetukker: En wat te denken van Watson die Texans gaat verlaten voor de Jets ( gerucht). @Jeroen. zijn zij echt zo ver boven hun cap? Watson sowieso de nodige geruchten dat hij klaar is met de Texans. Ja sowieso een groter deel van de teams die boven de cap zitten doordat hij omlaag gaat ten opzichte van vorig jaar(dit seizoen 200 volgend jaar 180(vooral geruchten maar zit meestal wel redelijk in de buurt). Saints zitten nu op ongeveer 277 mil. Hebben vooral de afgelopen jaren heel veel vooruit geschoven kwa restructures om mee te blijven doen voor de Superbowl in Brees zijn laatste jaren. Nou hebben ze met Loomis een cap wizard als GM dus ze zullen wel een weg vinden maar er zullen de nodige spelers veranderen daar(Lattimore en Ramsczyk kunnen bijvoorbeeld worden verlengd om de cap hit omlaag te krijgen en Kwon Alexander zal sowieso gecut worden voor 13 mil. Daarnaast levert het pensioen van Brees ook wat ruimte op geloof ik). 21 januari 2021 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Pakken de Jets niet gewoon Fields op #2 in de draft i.p.v. Watson? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 6 minuten geleden zei Richarð.: Pakken de Jets niet gewoon Fields op #2 in de draft i.p.v. Watson? Ik las dus gisteren iets dat de Patriots heel graag Fields willen hebben, dus misschien zit daar wel een addertje onder het gras Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Lijkt mij logischer dat ze voor Fields gaan. Misschien goed voor de Patriots om voor Darnold te traden, daar moet toch ook meer inzitten. Die man heeft amper een o-line gehad en heeft als enige echte wapens Anderson gehad als deep threat en nu Crowder en Mims. Al heeft de Patriots ook wel echt behoefte aan wat receivers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 13 minuten geleden zei Juca: Lijkt mij logischer dat ze voor Fields gaan. Misschien goed voor de Patriots om voor Darnold te traden, daar moet toch ook meer inzitten. Die man heeft amper een o-line gehad en heeft als enige echte wapens Anderson gehad als deep threat en nu Crowder en Mims. Al heeft de Patriots ook wel echt behoefte aan wat receivers. Heb je gelijk in, ben benieuwd waar de top van Darnold ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 6 uur geleden zei spaansetukker: Ik las dus gisteren iets dat de Patriots heel graag Fields willen hebben, dus misschien zit daar wel een addertje onder het gras Acht de kans dat de Pats dat voor elkaar krijgen niet super groot. Daarnaast persoonlijk niet overtuigd van Fields vooral op het mentale vlak heeft die nog wel serieuze stappen te maken. Hoop persoonlijk dat mijn 49ers vol voor Wilson gaan van BYU die heb ik zelf ook hoger zitten dan Fields. 6 uur geleden zei Richarð.: Pakken de Jets niet gewoon Fields op #2 in de draft i.p.v. Watson? Gaan de nodige geruchten dat ze Darnold nog een kans willen geven met een nieuwe OC en meer talent eromheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Mmm, oke. Verrassend. Ook niet de keuze die ik gemaakt zou hebben, maar proberen kan geen kwaad, want play-offs zie ik ze toch niet halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Denk dat ze als ze eerste pick hadden gehad geen moment hadden getwijfeld en gewoon T-Law hadden gekozen maar met Gase hadden ze een dramatische HC/OC en verder heeft die Offense op Becton na geen enkele speler die echt boven het maaiveld uitsteekt kwa niveau. Zou als ik in hun positie zat iig goed kijken naar Fields en Wilson en als je denkt dat ze beter zijn dan Darnold kan zijn ben je gek als je niet de kans pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Denk dat we wel kunnen concluderen dat er een Justin Rookie of the Year wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Zou gek zijn als het iemand anders is dan Herbert na het jaar wat hij gehad heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten