Richarð. Gepost February 5, 2018 Share Gepost February 5, 2018 That trick play though! :<³ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost February 5, 2018 Share Gepost February 5, 2018 Kijk voor het eerst bij Fox Sports NL en moet eerlijk toegeven; shit is wel duidelijker voor mij als noob. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeroen. Gepost February 5, 2018 Share Gepost February 5, 2018 Prima wedstrijd tot nu toe. Vooral mooi om te zien hoe beide coaches vrij agresief zijn in hun beslissingen en niet voor veilig gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost February 5, 2018 Share Gepost February 5, 2018 Oeh, heerlijk die fumble. :love: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost February 5, 2018 Share Gepost February 5, 2018 Prima potje. Alleen laatste kwart goed geconcentreerd gekeken, maar werd weer lekker spannend. Als die laatste bal van Brady aankwam had ik echt nooit meer hoeven kijken, dan had het echt nooit meer zieker gekund. Had overigens geen voorkeur, Eagles waren nog nooit kampioen geworden hoorde ik tijdens de pot, dus die gun ik het ook wel. Patriots hebben overigens best een matige defense toch? Die laatste touchdown van de Eagles was ook echt dramatisch verdedigd, al gleed die gozer weg en kon die er daardoor misschien vrij weinig aan doen. Daarna ook nog Brady die het opeens niet meer wist... Achja. Halftime show nog eens terugkijken, kreeg ook weer kippenvel bij het zien van die ouwe beelden, misschien die ook allemaal eens terug gaan kijken. Echt een heerlijk evenement is dat, showtjes maken kunnen ze daar wel en het is ook vaak nog ziek spannend. Heerlijk, zie je in geen enkele andere sport. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost February 5, 2018 Share Gepost February 5, 2018 Patriots hebben overigens best een matige defense toch? Ja, klopt. Vorig jaar beste D in de NFL, dit jaar is het véél minder en dat zie je ook meteen. Ondanks het goede record in het reguliere seizoen toch veel overwinningen met moeite binnengehaald. Hielp ook niet dat de beste verdediger (Hightower) al vroeg uitviel en ze die de rest van het seizoen moesten missen. Moet eerlijk zeggen dat ze me al overtroffen hadden door uberhaupt weer de SB te halen, net doordat die D veel minder was en veel blessures hadden, o.a. ook Julian Edelman, Brady z'n favoriete wide receiver. Denk dat het vooral ligt aan het feit dat de hele conference zo fucking slecht was dit jaar :r In een beter jaar waren ze al vroeger uitgeschakeld denk ik. Vind het wel onzin als ik nu overal lees dat het "zeer verrassend" is dat de "underdog" Philly heeft gewonnen.Hallo, hadden ten eerste al het beste record in de hele NFL, en ook al hebben ze Wentz moeten vervangen door Foles op het einde, dat team heeft echt in élke linie absolute toppers lopen. Ging altijd een moeilijke game worden voor de Pats, al had ik nu ook niet verwacht dat het zo'n shootout zou worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris.tiaan Gepost February 5, 2018 Share Gepost February 5, 2018 Lekker man, gister via Amerikaanse zender gekeken dus ook alle commercials meegepakt. Mooi om een keer te zien. Was wel weer een visitekaartje voor de sport hoor, denk elk jaar hoe gaan we de vorige superbowl overtreffen maar ze maken er toch altijd weer een spektakel stuk van. Eagles terechte winnaars, Patriots te weinig betaald aan de scheidsrechters, zag je al nadat ze die TD van de Eagles goedkeurde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost February 5, 2018 Share Gepost February 5, 2018 Die guy die de trophy kreeg, heeft toch helemaal niet gespeeld vandaag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost February 5, 2018 Share Gepost February 5, 2018 Ah je hebt je topic gevonden zie ik en dat als grote Eagles fan :< ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 20, 2019 Share Gepost January 20, 2019 Hadden de Rams even geluk dat die refs niet/verkeerd ingrepen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 21, 2019 Share Gepost January 21, 2019 De Rams worden iets teveel gesteund door de referees dit jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 21, 2019 Share Gepost January 21, 2019 2 uur geleden zei Richarð.: De Rams worden iets teveel gesteund door de referees dit jaar. Kwamen de Patriots hier ook niet heel goed weg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 21, 2019 Share Gepost January 21, 2019 Zojuist zei JanVertonghen': Kwamen de Patriots hier ook niet heel goed weg? Moeilijk te zeggen. Imo is er geen overduidelijk bewijs om het te overturnen, dus zou de call op het veld moeten blijven staan. Ben echter wel een Chiefs fan, dus enigszins biased. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost January 21, 2019 Share Gepost January 21, 2019 2 minuten geleden zei Richarð.: Moeilijk te zeggen. Imo is er geen overduidelijk bewijs om het te overturnen, dus zou de call op het veld moeten blijven staan. Ben echter wel een Chiefs fan, dus enigszins biased. Ah, oké. Zal je nu wel blij zijn denk ik? Van 14-0 naar 17-21. Gekkenwerk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 21, 2019 Share Gepost January 21, 2019 Dit is wel heerlijk, hoor. Call overturned, dan vervolgens een interceptie, om vervolgens weer (terecht) een challenge te verliezen en een incomplete pass te krijgen om dan vervolgens de play erna een TD te maken. Zojuist zei JanVertonghen': Ah, oké. Zal je nu wel blij zijn denk ik? Van 14-0 naar 17-21. Gekkenwerk. Nu wel. Eerste helft was pure aids. Zowel offense als defense. Maar van de defense was ik dat inmiddels gewend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost January 21, 2019 Share Gepost January 21, 2019 Goh, verrassend. Mislukte play van Patriots en ineens is er "roughing the passer." Kom op zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost February 3, 2019 Share Gepost February 3, 2019 Pak traditie getrouw in ieder geval de eerste helft mee; ben benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost February 4, 2019 Share Gepost February 4, 2019 Van alle Superbowls die ik gezien heb, was dit toch echt de slechtste. Twee fieldgoals en één TD, en die kwam pas aan het einde van de 4th Quarter. Ook weer de Patriots die winnen. Bah. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost February 4, 2019 Share Gepost February 4, 2019 Was verre van bijzonder inderdaad. Patriots hadden hun defense goed op orde, waar de Rams zich vaak totaal geen raad wisten met Edelman. Dat is eigenlijk het enige wat je erover kan zeggen Verder is het sowieso al niet de leukste sport om te zien (veel onderbrekingen) en dan wordt er ook nog eens weinig gescoord. Totaal geen spanning ook. Ben dan ook heel blij dat ik niet live heb gekeken, maar dat ik de pot gedownload heb. Kan je natuurlijk erg veel skippen en dat scheelt bizar veel tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost February 4, 2019 Share Gepost February 4, 2019 Heb juist geboeid zitten kijken. Zie één wedstrijd per jaar, dus weet er vrij weinig van, maar er werd zo weinig gescoord dat die momenten kapot geanalyseerd werden en ik er wat van kon begrijpen. Zoals die ene keer dat die quarterback van de Rams de bal heel ver gooit op een speler die gedekt staat, maar dat er juist een enorm gat in het midden van het veld lag. Het is mij duidelijk geworden dat dat zo'n belangrijk moment was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost February 4, 2019 Share Gepost February 4, 2019 Kijk ook zelden NFL. Keren dat ik dan kijk, zie ik graag potjes waar gescoord wordt en waar het spannend is. Vind verder die analyses ook wel interessant hoor, maar een mix van analyses/scores zou ideaal zijn. Zelfde als met voetbal. Als je dat zelden kijkt zie je ook liever een pot die leuk is om te zien, dan een pot waarin één team de bus parkeert en het andere team niet bij machte is om die bus kapot te spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost February 4, 2019 Share Gepost February 4, 2019 35 minuten geleden zei JanVertonghen: Was verre van bijzonder inderdaad. Patriots hadden hun defense goed op orde, waar de Rams zich vaak totaal geen raad wisten met Edelman. Dat is eigenlijk het enige wat je erover kan zeggen Verder is het sowieso al niet de leukste sport om te zien (veel onderbrekingen) en dan wordt er ook nog eens weinig gescoord. Totaal geen spanning ook. Ben dan ook heel blij dat ik niet live heb gekeken, maar dat ik de pot gedownload heb. Kan je natuurlijk erg veel skippen en dat scheelt bizar veel tijd. Precies wat je zegt in je eerste twee zinnen. Dat is de wedstrijd. Meer niet. En die onderbrekingen zijn voornamelijk irritant als je het niet gewend bent of niet regelmatig kijkt. Je raakt er eenmaal aan gewend. Ik weet nu dat als ik kijk, ik ook iets anders kan doen tegelijkertijd. Bijvoorbeeld FM. Play -> onderbreking, dus FM -> Play etc. Zo doe ik het meestal, tenzij de play under review is, dan blijf ik wel even kijken. Dat is namelijk interessant om te volgen altijd. Ook vooral het commentaar erbij. 25 minuten geleden zei Sophomore: Heb juist geboeid zitten kijken. Zie één wedstrijd per jaar, dus weet er vrij weinig van, maar er werd zo weinig gescoord dat die momenten kapot geanalyseerd werden en ik er wat van kon begrijpen. Zoals die ene keer dat die quarterback van de Rams de bal heel ver gooit op een speler die gedekt staat, maar dat er juist een enorm gat in het midden van het veld lag. Het is mij duidelijk geworden dat dat zo'n belangrijk moment was. Ja, dat is dus het verschil. Ik kijk zo'n beetje elke week wel een wedstrijd en dan is zo'n wedstrijd vergelijkbaar met een saai 0-0 in het voetbal. Ok, er werd hier wel gescoord, maar voor een NFL-game is dit heel weinig. Dit was ook de lowest-scoring SB tot nu toe. Zegt ook al genoeg. En de analyses zijn zeker interessant om te volgen. Zelf weet ik redelijk de regels, maar lang niet alles. Kies dan ook altijd voor het Amerikaans commentaar i.p.v. dat irritante Nederlandse commentaar bij FoxSports. Zelfde geldt voor de World Series. Standaard Amerikaans commentaar aan. Al is het alleen al voor de termen die of geen goede vertaling hebben of überhaupt geen enkele vertaling hebben, zoals touchdown. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost February 4, 2019 Share Gepost February 4, 2019 (edited) Ik werd na verloop van tijd best wel moe van dat Ajaxhoofd van Jan Joost van Gangelen. Al moet ik zeggen dat het voor de leek, wat ik ben, wel leuk werd gedaan. Kan er wel negatief over zitten doen maar vond dat het prima werd besproken en uitgelegd. Edited February 4, 2019 by Magikarp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost March 25, 2019 Share Gepost March 25, 2019 Gronkowski stopt ermee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffell Gepost October 10, 2019 Share Gepost October 10, 2019 Zijn er tegenwoordig nog NFL-volgers hier? Seems pretty dead. Interessant seizoen namelijk. Al wordt het voor mij vooral janken want de Falcons zuigen extreem hard dit seizoen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts