Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Enkel de highlights van de Chiefs tegen de Ravens gezien. Mahomes is echt wel goed :o De Chiefs hadden ook enkele leuke play designs, zoals de TD naar de FB en die naar Fisher.

De defense van de Ravens viel me wel tegen. De WRs van de Chiefs leken me makkelijk vrij te komen en als ze dan toch eens konden volgen grepen ze niet goed in (bv bij die TD van Hill).

Bij de Highlights van de wedstrijd van Tampa zag ik trouwens weer de ouderwetse Brady-Gronkowski connectie vrij vlot werken. Leuk om te zien, hoewel ik er ook geen wonderen van verwacht de rest van het seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FlyD:

Gisteren Tom Brady met 5TD's naar 5 verschillende receivers. Hij kan het nog altijd!

Vanavond nog de Chiefs tegen de gehavende Patriots. Heel benieuwd of/wat BB kan bedenken tegen Mahomes. 

Ja Brady deed het gisteren als vanouds. Ook kudos naar Herbert van de Chargers doet het echt goed dit seizoen.

Benieuwd naar de Chiefs, volgens mijn Gamepass begon het 22:25 maar helaas is het een nacht wedstrijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enkel de Highlights gezien van de Chiefs tegen de Patriots. Het leek me geen hoogstaande wedstrijd met redelijk veel fouten. Uiteindelijk een vrij makkelijke overwinning van de Chiefs. De Patriots komen dit jaar echt wel kwaliteit te kort (op vrijwel alle posities). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei FlyD:

Enkel de Highlights gezien van de Chiefs tegen de Patriots. Het leek me geen hoogstaande wedstrijd met redelijk veel fouten. Uiteindelijk een vrij makkelijke overwinning van de Chiefs. De Patriots komen dit jaar echt wel kwaliteit te kort (op vrijwel alle posities). 

Ik heb hele wedstrijd ondertussen gezien, redelijk spannend tot halverwege derde kwartier. JE zag dat beide defences goed waren. Door een TD en interception met TD won chiefs uiteindelijk makkelijk. Toch denk ik als Newton gisteren meedeed Patriots niet zo verloren,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele wedstrijd gezien vannacht. Chiefs offense was zeer matig in het begin. Gelukkig was die van de Patriots dat ook. Met Newton op QB had het moeilijker geweest, denk ik. Twee bijna intercepties die intercepties hadden moeten zijn, maar Patriots hadden glibberige handjes, blijkbaar. Gelukkig laat Tyrann later even zien hoe het moet. Defense was ik wel tevreden over. Vooral Thornhill speelde goed. Daar waren ze geen moment echt in de problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de Chiefs niet gezien, omdat FOX Sports hem niet uitzendde. Maar dat was maar goed ook, blijkbaar. :-D

Ravens - Bengals, Browns - Colts en Vikings - Seahawks wel gezien. En de Vikings joh :-D Stonden op 4th & Goal met 5 punten voorsprong en nog 2 minuten ongeveer te gaan. Je zou zeggen, ga voor een Field Goal, dan is het verschil 8 punten. Moeten de Seahawks én een TD maken én de 2-pt Conversion succesvul afronden. En zelfs dan ben je nog verzekerd van OT. Nee, Vikings gaan ervoor, verliezen de bal, Wilson gaat in 1 minuut van z'n eigen endzone naar de Vikings endzone en scoren een touchdown. Vikings verliezen. Goh, wat faal je dan als coach. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Richarð.:

Wilson gaat in 1 minuut van z'n eigen endzone naar de Vikings endzone en scoren een touchdown. Vikings verliezen. Goh, wat faal je dan als coach. :-D

DIe WIlson wat een held is dat ook he. Seahawks zijn dit jaar echt om te genieten. ZIe ze als favoriet voor SB samen met CHiefs. Vikings hadden hier op zn minst een OT uit kunnen halen idd. Die Runningback van Vikings was ook goed. 

Blessure Prescott gezien? Denk einde seizoen helaas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei spaansetukker:

zeker mee eens. Offence van Bengals is sowieso echt slecht. 

De eerste jaren nadat ze AJ Green en Andy Dalton pakten in de draft leek het de goede kant op te gaan met de Bengals. De laatste jaren volg ik het wat minder, maar ze zakken blijkbaar weer weg. Niet direct een gemis wat mij betreft, ben nooit echt fan geweest van die ploeg (en eigenlijk van geen enkele AFC North ploeg).

De NFC East is dit jaar wel echt het land der blinden waar Alex Smith dan koning van kan zijn. 7-9 en daarmee eerste worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FlyD:

De eerste jaren nadat ze AJ Green en Andy Dalton pakten in de draft leek het de goede kant op te gaan met de Bengals. De laatste jaren volg ik het wat minder, maar ze zakken blijkbaar weer weg. Niet direct een gemis wat mij betreft, ben nooit echt fan geweest van die ploeg (en eigenlijk van geen enkele AFC North ploeg).

De NFC East is dit jaar wel echt het land der blinden waar Alex Smith dan koning van kan zijn. 7-9 en daarmee eerste worden...

Ik volgde ze dit jaar voor het eerst aangezien ik wel fan ben van Burrow. A.J. Green is niet meer wat het geweest is, vooral na zijn blessure niet meer. Voor de rest is het pover offense gezien. Defence van hun vind ik wel redelijk. Maar in een poule met Brown,Ravens en Steelers kom je eigenlijk nooit verder komende jaren.

En tja die NFC East XD wat een drama, het kon alle kanten opgaan alhoewel ik er wel overtuig van ben dat als Dak Prescott niet geblesseerd was zij ver konden komen in de playoffs aangezien hun offence wel ijzersterk is. 

En bij Washington vind ik die Chase Young echt goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites